Onko somaleilla joku raiskausgeeni

mistäjohtuu

Liittyykö se niiden historiaan vai kulttuuriin

5

130

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzxxyy

Liittyy uskontoon. Vääräuskoisille saa tehdä mitä haluaa. Varsinkin Suomessa.

• neekerikulttuuri

uskonto on osa kulttuuria.

• tyhmyysgeeni

Varmasti on. Raiskausgeeni on myös venäläisillä, nigerialaisilla, kongolaisilla, suomalaisilla, thaikuilla, amerikkalaisilla, ruotsalaisilla, puolalaisilla, kyproslaisilla, kiinalaisilla, australialaisilla, saudeilla, italialaisilla, espanjalaisilla, inuiiteilla sekä briteillä. Plus kaikilla muilla.

Liittyy tyhmyyteen.

Tyhmyys ei ole vain somalien ominaisuus. Tyhmyys on kaikkiin maailmankolkkiin pesiytynyt SYÖPÄ. Seksuaalisesti kypsä ruumis yhdistettynä tyhmään päähän aiheuttaa raiskauksia.

• 89998

Se on sotatoimi, mm. Kurdistanissa. Käsketään raiskata.

• Lähi-Itä_ja_Afrikka

Mielestäni tuollainen sotatoimeen rinnastettava raiskaus on jopa rasistinen rikos.
      http://yle.fi/uutiset/maahanmuuttajien_korkeaan_raiskaustilastoon_ei_loydy_yhta_patevaa_syyta/7877771
      Linkki tutkimustulokseen, jossa on tutkittu kaikkien maahanmuuttajien rikollisuutta mm. suhteessa heidän lukumääriin: http://www.optula.om.fi/material/attachments/optula/julkaisut/tutkimuksia-sarja/XZ5bk8f2H/265_Lehti_ym_2014.pdf
      Sivulla 31 (PDF-dokumentin sivu 41/261) "Maahanmuuttajien väestöön suhteutettu rikollisuustaso oli raiskausrikoksissa lähes kahdeksankertainen kantaväestön kokonaisrikollisuustasoon verrattuna (kuvio 7). "
      Lähi-Idästä ja Afrikasta tulleet kärjessä yli 16-kertaisella osuudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      100
      3447
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3127
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2624
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2413
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      84
      2386
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2086
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2066
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1690
    9. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1676
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      41
      1647
    Aihe