Kiropraktikko kokemuksia

niskavamma

Onko jollakin kokemuksia kiropraktikoista?Olen itse nyt käynyt kolmesti tätä ennen säännöllisen epäsäännöllisesti fysioterapeutilla 8,5v.Kiropraktikko kuvasi selkärankani ja löysinkin särkyjen ja puutumisien aiheuttajan niskastani joka ollut eteenpäin tyntyneenä jo ehkä lapsesta tai syntymästä saakka.Nyt sitten on kaksi ekaa kertaa mennyt vastaanotolla 20 min hinta 70e kerta ja viimeksi olin vain 5min ja hinta tuo sama 70e tällöin niksautteli muutamasta paikasta.Luultavasti hoitoni kestää noin 10 kertaa hänen mukaansa mutta vielä ei vaikutusta ole ollut.Mietin vain että saako tässä rahoilleen vastinetta kun nuo ajatkin noi lyhyitä..tietenkään ei voi kai kehoa liikaa naksautella kerralla niin siksi kai viimeksi oli vain tuon 5min..ei muuten niin tulisi mietittyä mutta kun on neljä lasta ja työtönkin vielä niin ettei nuo rahani menisi ihan hukkaan tässä..Vaikkuttaa kyllä tosi ammattitaitoiselta mutta olisi kiva tietää muiden kokemuksia.

4

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avunsaanut

No mun kiropraktikko käy läpi koko selkärangan. Ja aloittaa jalkateristä ja siitä ylöspäin ja avaa kaikki lukot.

Muista antaa lapsillesi D-vitamiinia 50µg/vrk, jotta heille kasvaa terve luusto.

Kiitos!

iHerbistä sitä saa edullisesti.

Muista muutenkin kunnon ruokaa.

Kiitos!

iHerbin tilausohjeet (visa tarvitaan):
      http://ravintolisatverkosta.wordpress.com/iherb-tilausohjeet/

Tilaa vaikka tätä valmisetta:

http://eu.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-2-000-IU-360-Softgels/54169

Osta neljä purkkia ja valitse lähetystavaksi

International Airmail — €3.19

Näin et joudu maksamaan mitään tulleja ja paketti tulee lähipostiisi.

• Terveys_meni

Rangan ja nivelten terveys meni kiroprktikolla.

• kovassakäsittelyssäollut

ei ollut tarpeeksi asiantuntija.

• selkärangaton

Klinikalla oli kaksi ammattiin perehtymätöntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      271
      5366
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      66
      4704
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4325
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3814
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3760
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3687
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      38
      3153
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      77
      3057
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2898
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      21
      2641
    Aihe