APUA! Pölynimuri haisee mädäntyneelle

Deathhasarrived

Miten saan tuon hajun pois? Kyllä, olen vaihtanut pölypussin ja suodattimen. Silti on kauhea haju, koko asunto haisee ihan kuolemalle! Auttakaa joku! :(

5

956

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitruunaSiiri
    • rosmariiniRoosa

Vaihda pölypussi ja suodattimet (tai ainakin puhdista ne). Tarkasta samalla myös suulake, ettei siinä ole isompia nöyhtiä. Pyyhi imurin sisus aivan aavistuksen kostutetulla microliina,nihkeä (voi olla myös esim. pisara Dettol pesuaine). Imuroi 1 tl vaniljasokeria tai tuoksuttomuutta halutessasiruoka soodaa, viimevuoden rosmariinit jne . Pitäisi auttaa

• Tujunen

Jotkut väittää, että se johtuu siitä, että asunnossa on koira. Koira itsessään ei välttämättä haise muulle kuin "koiralle," jokainen koiranomistaja tietää tuon koirantuoksun, mutta ehkä sitten ne imuriin menneet irtokarvat ja hilse ym. reagoi sen pölynimurin muun tomun kanssa niin, että tulee sellainen tunkkainen, melkein oksennukselle haiseva efekti. Toisaalta ihmettelen, kun koira itsessään ei sitten haise mitenkään samalle kuin se imuri. Pesen ja tuulettelen meidän koiran nukkuma-alustan useinkin ja vaihtelen sitä uusiin, mutta kyllä siinä joskus lievänä se sama haju tuntuu kuin imurissa, että saattaa pitää paikkansa. Mutta olen kyllä kuullut tästä imurin hajusta valittavan niidenkin, joilla ei ole koiraa, niin että mikä lienee totuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      5677
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      3833
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      516
      2556
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1678
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      165
      1470
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1097
    7. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1065
    8. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      354
      1035
    9. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1030
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      971
    Aihe