Laskeekohan tämä pisterajoja ja onkohan tästä etua niille hakijoille jotka ovat jo aiemmin hakeneet? Kauppakorkea on siis päättänyt palata muutaman vuoden takaiseen ja korvata matematiikan rahoituksella. Vuonna 2016 siis laskentatoimi ja rahoitus ovat eri kirja.
Matematiikka poistuu vuonna 2016
11
125
Vastaukset
- Jere---
Joo kuulin kans tästä, voihan se olla että pisterajat laskee koska matikka on ollu helppoa kahdessa edellisessä kokeessa ja siihen kirjaan perustuva kurssi käydään lukiossa. Sanoisin että abit tästä hävii eniten
- kgifofo
Hyvä juttu, jos näin tehdään. Onko tämä päätös tullut koska? Toivottavasti ei viittaa pisterajojen rajuun nousuun, kun yrittävät laskea rajoja. Olisivat tajunneet tämän jo viime vuonna.
- mielenkiinto11
Lähde?
- gegaeds
Mielenkiintosta, jos päätös tullut kokeen jälkeen. Tämähän ei ole kun merkki siitä että rajat ovat tulossa ylöspäin ja kovaa..
- bvkci
Mahdollista myös, että rajat pysyneet samassa ja tarkotus on olla laskea rajoja siinä onnistumatta. Huomanneet suurimman osan saavan matikasta hyvät pisteet. Laskua ei ainakaan ole tulossa.
- jaakkokolmonen
taitaa olla ihan juksausta koko keskustelun aloitus. en ainakaan itse löytänyt mistään kyseistä uutista. tosin se nyt ei mikään syy uutisen paikkaansapitämättömyydelle ole :D
- Trolliiiiiiiiiiii
Trolli
- joijoiojiojiij
Ei ole, ottaisit selvää asioista ennen kuin huutelet.
- uhuhuhhuhuuhhuhu
Hyvä juttu! Tuo matikka nostaa ihan turhaa pisterajoja, kun siitä tehdään niin helppo. Tämä vain vahvistaa päätöstäni siitä etten mene Vaasaan vaan yritän aaltoon tai tampereelle ensi vuonna :)
- motiivisi
Järjetöntä ilman lähteitä kertoa tällaista...
- poppana12345678910
Hahhah, kuinkas sitten kävikään? :'D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438168
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724696
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373420Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483136Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482858Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262825- 392659
- 412106
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817