Mitä tulevia pelejä odotatte eniten?

Jackal_5on

Elikkäs mitäs tulevaisuudessa siintäviä pelejä te kaiken karvaiset pelaaja-immeiset tällä hetkellä eniten odotatte pääsevänne koettamaan?
Itselleni ehdottomasti tämän hetken odotetuin peli on henkilökohtaisen suosikkipelisarjani ympyränsulkija, Metal Gear Solid 5 Phantom Pain
ja top5sessa sen perässä seuraisivat
The Last Guardian, Assassin's Creed Syndicate, Mirror's Edge Catalyst ja Kingdom Hearts 3.

11

95

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kumipääkottarainen

Fallout 4, Star Wars Battlefront, siinä ne

• Mulla on mirrors edge catalyst, assassin's creed syndicate, star wars battlefront ja fallout 4

• Odotellaan

Legend Of Zelda, Final Fantasy 15, Bravely Second ja Kingdom Hearts 3.

• Jackal_5on

Niin ja yksi peli joka itselläni unohtui mainita aloituksessa oli Persona 5.

• mun_listalla

Mulla on kasottain pelejä joita odotan mut eniten odotetut on Legend of Zelda, Xenoblade chronicles X, Super mario maker, Yooka laylee, A hat in time, Mighty No 9, South park fractured but whole, FF7 remake, Amnesia: memories, Shen mue 3, Genei ibun roku x fe

• Shenmue3
    • Jackal_5on

Vielä yhtenä lisäyksenä aloitukseni listaan Life is Strangen viimeinen osa. Osa 4 tuli tuossa muutama päivä takaperin ja se oli tajuttoman hyvä, mutta loppui aikas sadistiseen cliffhangeriin.

• TimanttejaKaulalla

The wolf among us:n ja King's Questin uusia eposodeja, The last crown, Syberia III

• MaarioMakeri

Tuossa Super Mario Makerissahan on varmasti kaikkien mielestä parasta just se että voi pelata ympäri maapallon muiden ihmisten luomia kenttiä, niin ihan 100% varmasti jonain päivänä vielä tuonkin Wii U:n nettipalvelut suljetaan pois, kuten kävi jo alkuperäiselle Wiille. Sen jälkeen sillä Mario Makerilla ei juuri enää mitään tee ainakaan minun mielestäni.

Mario Kart Wiissä minun mielestäni juuri se moninpeli Internetin välityksellä oli se paras juttu koko pelissä, mutta sitäkään ei sitten enää voi pelata silleen, kiitos hitosti Nintendo!

• määootannäit

Eipä ole vaan nintendon homma että nettipalveluita suljetaan, melko monessa vanhassa pc ja muiden konsolien peleissäkään ei enää tomi ne jutut, se on vaan ihan fakta että ei niitä ikuisuuksiin toiminnassa pidetä.

Mutta siis, itse odotan The last guardiania ja kingdom hearts kolmosta

• Näin yllättäen No Man's sky
      fallout 4
      Tom clancys the division
      tom clancys ghost recon wildlands
      ja tom clancys rainbow six siege

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe