Oon ostamassa groundzeron 12" subbarin ja spl dynamics ice 1500d. Kuinka mun pitäs sisään ajaa se tai mitä siinä teen? Mitä taajuuksia soittelen mistä taajuudesta alotan? Kuinka kauan pitää soittaa? Oon ite ymmärtäny et alotan vaikka 30hz sit ainaku subille menevä virta laskee ja pysähtyy niin laitan vaikka 35hz.... Ja siitä eteen päin vaikka 50-60hz.
subbarin sisäänajo
BassHead
2
1204
Vastaukset
- BassHead
Ja minkä kokoista vahvistinta mun kannattais käyttää sisäänajossa kun subbari on grzw xspl30 12"
- tuulipukutakki
Ei sitä sen kummemmin tarvii sisäänajaa. Mulla on uudet subit alkanu soimaan parin illan kuuntelun jälkeen ihan ok. Ihan musiikkia olen kuunnellut.
Tuo ice vaan kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4886372Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2772355Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241159
- 291087
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel83852- 39764