http://www.lapinkansa.fi/lappi/miehelle-yli-2-vuotta-ehdotonta-vankeutta-lasten-hyvaksikaytosta/
Sodankyläläinen Timo Heikki Multamäki on tuomittu 2 vuoden ja 8 kuukauden ehdottomaan vankeuteen.
Larppijärjestäjälle tuomio alaikäisten hyväksikäyt
11
5367
Vastaukset 11
- Idioottien_valtakunta
Luulis että aikuinen naimisissa oleva mies ymmärtäis aikuisen vastuunsa lasten(alaikäisten nuorten) kanssa. Hyvä että tuli ehdoton tuomio.
- SatananHullu
Jes! Oikein tollaseelle! En voi sanoa tuntevani tyyppiä, mutta tiedän hänet. Jutut Timosta mitä on lennelly puolin ja toisin on ihan hirveitä. En ymmärrä mitä hänen päässään oikeen liikkuu.... Ajatella et tyypillä on ala-aste ikäinen poika!
- KunnonRangaistusRotalle
Voi kun vielä olisi vanhan ajan rangaistukset kuten dekapitaatio niin saataisin tuollaiset pskiaiset eliminoitua kertaheitolla.
- EttäTällain
http://www.hs.fi/sunnuntai/a1437102340564?ref=hs-art-lue-seuraavaksi-2
Kyse on ilmeisesti samasta tyypistä, josta Maria kirjoittaa jutussaan. Törmäsin juttuun sattumalta hakiessani Googlella jotain ihan muuta, ja tarina alkoi kiinnostamaan. Jutusta saa sellaisen kuvan, että ilmeisesti homma on jatkunut ainakin 15 vuotta, eikä kukaan ole puuttunut millään tavalla asiaan. Ihmettelen vain, miten tyypillä voi olla niin arvostettu asema yhteisössään, että homma saa vaan aina jatkua.
Marian kolumni on kaikkiaan hyvä, ja kannattaa myös lukea kommentit. - Anonyymi
Vieläkö tämä kaveri vaikuttaa roolipelikuvioissa?
Lautapelipuolella porskuttaa menemään, mikä jokseenkin huolestuttaa, kun sielläkin taitaa olla nuoria osallistujia. - Anonyymi
Aika jännä että moni noista lehtijutuista on kadonnut jo internetin hautausmaalle. Pääasia että miekkonen ja tekoset muistetaan.
- Anonyymi
Timo näyttäisi nykyään käyttävän nimeä Ren Multamäki. Oliko Ren & Stimpy sitten erityisen rakas sarja, kuka tietää. Ainakin tuolla nimellä kiusalliset tuomiot eivät tule esille. Toivottavasti yhteistyökumppanien suuntaan on kuitenkin oltu avoimia, kun noissa rooli- ja lautapeliporukoissa on paljon nuoria mukana. Vähintäänkin kohtuullista, että tällaiset pikkuseikat olisivat tiedossa.
- Anonyymi
Olin itse tulossa kirjoittamaan samaa kommenttia. Tärkeää, että jos joku googlaa hänet, totuus löytyy. Ren Multamäki has been in prison for grooming children.
- Anonyymi00010
Tuosta Petterssonin kolumnista saa sellaisen kuvan ettei kyseessä ole mikään pariin kertaan töppäillyt, vaan kyse on pitkäaikaisesta ja systemaattisesta toiminnasta. Ja käräjillä käsiteltiin ainoastaan osa.
- Anonyymi00012
Espoolainen Esrpy ry sai muutama vuosi sitten nuorisotoiminnan kv. projektin RUNE koordinoitavaksi. Suomessa esrspy:n osuus oli 120 000€. Varat piti käyttää nuorisotoimintaan, mutta silloinen pj päätti, että tehdään kirja nuorisotilojen käyttöön. Yhdistyksen hallituksen kolme nuorta miestä ei saanut kirjaa tehdyksi, mutta pitivät kyllä itsellään noin 100 000€. Rahat menivät makeaan elämään, musiikkilaitteisiin jne. Yhdistyksen kirjanpitäjälle annettiin bonus, ja kaikki meni sujuvasti läpi.
Kirjan kirjoitti lopulta yhdistyksen saksalainen kumppani EU-avustuksissa. Dragon Legion palkkasi kirjoittajan tekemään tuotoksen, että yhdistys saisi pakolliset kuviot paperilla hoidettua. Kolme nuorta herraa eivät siis käytännössä tehneet muuta, kuin pistivät nuorisotyöhön myönnetyt rahat omiin taskuihinsa.
Saman esrspyn sama puheenjohtaja ratkaisi hallituksen äänestyksessä, että entinen puheenjohtaja Multis saa osallistua yön yli kestäville pelileireille, joissa on mukana lapsia. Multiksen tekemisistä niillä leireillä voi lukea mm. Helsingin Sanomista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.135755Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48632- 70619
- 81561
- 39529
- 46500
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36465- 21458
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja261449- 92424
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko36401Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80385Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.85381Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U32376- 13375
- 29374
- 20367
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain63362