Hei, Olisiko täällä kiltti näkijä joka voisi katsoa minulle työasioihin? Onko mitään muutoksia työn suhteen näkyvissä vai tulenko jatkamaan samassa työssä myös jatkossa? Kiitos etukäteen/Veera
Palstan näkijälle
2
<50
Vastaukset
Hei
näen työhösi niin, että et pidä työpaikastasi. lähtisit heti muualle, jos paikka löytyisi.
olet varovainen uuden suunnittelussa, koska et ole täysin luottavainen.
löydät kyllä uuden paikan, mutta sinulle tarjotaan aluksi melko huonoa sopimusta. kun olet vahva ja pidät puolesi, saat tahtosi läpi ja pystyt korottamaan palkkatoivomusta / muita edellytyksiä, mitkä ovat sinulle kaikkein tärkeimpiä.
luota vain itseesi ja siihen mitä osaat, siitähän tässä on kyse!
t. Keskiyö- Veera.V
Hei Keskiyö, paljon kiitoksia tulkinnasta! Näin juuri on, en viihdy työpaikallani ja tarkkailen muita vaihtoehtoja, mutta olen aika varovainen. Hienoa että toinen työ lopulta löytyy - koetan siis luottaa itseeni. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.734004Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92131Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2351400- 1531380
- 1141199
- 1121178
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721089Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61045- 60994
- 35926