Aamiainen Plataniaksessa

Makaris

Olemme menossa ensimmäistä kertaa Plataniakseen ja hotellissa johon majoitumme ei ole aamupala mahdollisuutta muuta kuin itse tehden.
Joten olisiko tietoa hyvistä aamupalapaikoista?

5

899

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kreetafani1

      Incontro Café on kuulemma hyvä. Mekin suunnataan kuukauden päästä Plataniakseen, mutta varmaan kokkaillaan aamupala itse.

    • reissaaja68

      Mulle on suositeltu Café Incontro -nimistä paikkaa. me varmaan kokataan kyllä aamupalaa hotellissa (kuukauden päästä suunnataan Plataniakseen).

    • kreetafani

      Just plataniaksesta palanneena voisin suositella sulle kahvilaa nimelta orama! Ei siellä ite aamupalaa nautittu , vaikkakin siellä siihen on mahollisuus, mutta kaikki muu pieni syötävä siellä on tosi hyvää ja täyttävää! Itekin kokkailtiin aamupalaa aina hotellilla mutta toi oraman aamiainen varmasti aivan mainio :)

    • Cretemysecondhome

      Hei, kävimme mieheni kanssa Plataniaksessa jonkin aikaa sitten ja edullinen ihana ruokapaikka oli ravintola TWINS, on päälle päin melko vaatimaton mutta sieltä edullisesti pitagyros, silloin noin pari euroa ja aivan ihanaa Kreikkalaista salaattia. Sitä pitää kaksoset, olivat miehet niin saman näköisiä että oikein huvitti. Vuokratkaa auto ja käykää saaren muilla ihanilla rannoilla ymt. liikenne kulttuuri on että ajetaan kaistan oikeassa reunassa ja välillä kolmekin autoa on rinnan kun ohitetaan. Poliisit ovat melko tarkkoja nopeuksista niin ei kannata paljoa kaahailla mutta saari on upea, Platanias on turisti "rysä", mutta varmaan sen takia turvallinen ja kaikki siellä on suunniteltu turisteja ajatellen. Mukavaa lomaa! Kreeta on meidän suosikki :)

      • kreetankukko

        Jep, kaksosten mättö on parhaasta päästä plataniksessa ja jos halua syödä hyvin, Vanilija on hyvä mesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe