Jarrulevyistä

Avenssis

Moro onko kellään kokemusta tarvikejarrulevyistä? Esim TRW saisi motonetistä halvemmalla kun merkki liikkeestä mutta kestämistä mietin, vai onko viisainta marssia marmoritiskille? Taakse siis pitäisi uusia levyt ja palat. Kokemuksia ja mielipiteitä kiitos.

12

4184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarrusetä

      TRW tekee alkuperäiset jarruosat mm. moniin Euroopassa koottaviin Toyotiin ja VAG-tuotteisiin. Se on siis niin hyvä osa kuin autosi on muutenkin. Yhtä hyvä merkki olisi Brembo ja sitten todella hyvä olisi Zimmermann. Auttoiko...

    • Avenssis

      Juu auttoi toki. TRW levyt tuli ostettua. Taidan vaihtaa itse mutta mietin tuota sähköistä käsijarrua ja ABS sää. Autoni mallia -09. Ne ei vissiin esteenä "tee se itse miehelle"? Edellisen kerran kun vaihdoin jarruosia oli auto mallia -85.

      • nipponkippon

        Ei mitään väliä kunhan et kajoa ABS antureihin.
        Helppoa kuin heinän teko.


    • LaadukkaatJarruPalat

      TRW(Lucas) jarrupalat ovat laadukkaita tarvikejarrupaloja.

    • hyvä.lopputulos

      Kun vaihtaa palat sekä levyt taakse, niin voi viettää 5 huoletonta vuotta, kunhan harkistelee liukukiskot noin kerran vuodessa, se ei maksa paljoa.

    • teeseitsemies

      Ei ole ollut ongelmia tietenkin ei pidä kajota näihin abs ym juttuihin kun nämä nyky autot on kranttuja. vaihto on muuten helppo

    • enmuistavarmax

      Misterauto, jos oikein muistan niin laadukkaita osia halvalla.

    • näillä_ajaa_vielä

      Vaihdoin vm. 2000 Corollaan viime kesänä jarrupalat eteen (1. kerta). Takana on vielä alkuperäiset. Tarvikeosat pelittää ihan hyvin.

    • JosOlisitesti

      En tiedä, onko tarvikejarrulevyissä parempaa laatua. Oman Tojotani kanssa tutustuin kyllä tehdaslaatuun. Eli pukkasi kieroutumaa. Eikä ollut yhtään paniikkijarrutusta tai muuta syynä. Laatu oli tehtaalta asti semmoinen.

    • kuraako

      Miten ihmeessä jo 6v. autoon pitää vaihtaa jarrulevyt? Onko alkuperäiset tehty jostain höttömetallista? En ole mihinkään käytössäni olleisiin autoihini 40v. aikana vaihtanut/vaihdattanut jarrulevyjä, enkä -rumpuja. Ajokilometrejä takana yli. miljoona. Mutta nepä ei ole olleetkaan japanilaisia kotteroita.

      • Avenssis

        Niin, kotteroni mittarissa 250 000 km ja automaatti. Etulevyt alkuperäiset. Jos nyt jotain niin kiinnostaa..


      • laipat

        Avessahan oli jossain vaiheessa saman tehtaan, missä tehdään Mersunkin levyt.Levyt vaihdettiin tärinän takia uusiin.Seuraavassa mallissa olikin yllättäen ,Aisinin tekemät levyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe