Nörtistä swagskeittariksi?

Tuleeko-tästä-mitään

Oon menossa syksyllä lukioon ja oon valinnu koulun, jonne ei tuu oikeestaan ketään vanhoja luokkalaisia. Nyt haluun kerralla eroon mun vanhasta nörttiminästä tai ainakaan en haluu että mun uudet luokkalaiset pitää mua nörttinä...

Haluisin sellasen vähän swag-tyylin ja vähän johki skeittarihenkeen. Ei nyt liian trendipelle mut sellanen rento tyyli kuitenki. Oon käyny parturissa jo ja leikkasin tietenki ananaksen... Kesätyörahoilla aion ostaa ainaki 2-3 farkut/housut, muutaman hupparin ja t-paitoja. Olisko vinkkejä sopivista merkeistä, malleista ja hinnoista? Ja kannattaako ostaa lippiksiä ku ne toisaalta peittää hiukset kokonaan.

Mun bokserit on tällä hetkellä jotain halpoja Dressman tai Jack Jones kamaa, mutta jos alan uuden tyylin takia lököttää housuja vähän niin pitäiskö niiden olla kanssa merkkikamaa vai käykö noi? Ja kuin alas ne housut vois tai pitäis laittaa ku en nyt halua mikään joujoulökäpöksy olla mut kuitenki varmaan laitan ne johonki puolväliin persettä, vai?

T-paidoista vielä sellanen että olisko jotain hyviä merkkejä joilla olis vähän pidempiä paitoja?

Niin ja oon 178 pitkä ja 67 kg eli en oo läski ja ei ole silmälaseja.

16

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • colorme

      ihan turhaa tommonen, kunhan pukeudut kivasti ja just niinkun ite haluat ni se riittää, ei tarvi olla mitenkään "swag" :D

    • tottakaitulee

      jos oot helsingistä niin käy kampin yläkerrassa, siel on useempi kauppa. union5, lamina ym. esim sweetillä on pitkii huppareita ja t paitoja. dc tai etnies on hyvii skedemerkkei kanssa. älä osta liian kireitä äläkä liian löysii farkkuja ja älä osta liian isoja mut ei liian pienii huppareitakaan. mun mielestä farkut saa olla sellaset vähän kireenpuoleiset ja paidat sellasii aika normaaleita. jotku värikkäät ja kuviolliset dressman bokserit kelpaa ihan hyvin... ja housui voit roikottaa sen verran ku tuntuu hyvältä, itel menee vyö siin perseen alareunassa mut ei kokonaan alapuolella. muista sit asenne kanssa, että et oo sellane sulkeutunu nörtti vaan otat vähä kontaktii niihi uusii koululaisiin!

    • tunsin pientä myötähäpeää lukiessa ton aloittajan juttuja...
      meet sinne lukioon semmosena kun ite oot aläkä yritä esittää muuta kun olet -_-'

    • Tuleeko-tästä-mitään

      Nää "ole sellainen kuin olet" jutut on ihan turhia. Kaunis ajatus jne mut kyl te kaikki tiedätte että käytännös ulkonäöstä, pukeutumisesta ym vedetään se mielipide että millanen tyyppi joku on. Siks parempi vähä näyttää rennommalt... tottakaitulee, kiitti sulle neuvoista, pitää mennä käymään tuol Kampis!

      Mites tällanen juttu kun tos yhes topikissa kaikki kirjottaa siitä että ne lököttää niiden boksereitaki alhaalla nii onks seki oikeesti yleistä ja pitäiskö siihenki sit mennä? Ei kyl kuulosta kovin innostavalta.

      • ystävänneuvo

        no ei todellakaan mitään boksereiden lökötystä :D tarkotus ei oo et sun perse näkyy, vaan se et ne sun bokserit korkeintaa näkyy


      • jäbästäswägiksi

        niin no älä ny kisko niit boksereita mihinkää vyötäröllekää asti, näyttää sellaselt vanhan papan meiningilt. jätät bokserit sillee lanteille ja sit housut johki puolväliin persettä. eikä niide bokserien tarvii olla mitää CK kuhan on ehjät ja puhtaat ja niis o joku vähä näkyvä väri


    • Feimi

      Hyvä idea! Osta NY lippis punanen tai musta,housut pitää olla tiukat eli farkut joissa on käärityt lahkeet eli kääri lahkeet vähän yli nilkan ja converset jalkaan. (Valkoset converset) Älä lökötä housuja se ei oo enään muotia ja bokserit mitä luettelit on hyvät ei niit kukaan sillei kato. Osta hollisterin huppari tiiän yhden kivan verkko sivun mis myydään hollisteri vaatteita paikka on siis : hollister suomi. Tuolla tyylil et oo enään mikään nörtti :-) muista vaikka et tunne paljoa siel lukios ihmisiä mene juttelemaan oman luokkalaisillesi valitsi ne henkilöt joilla on hienot vaatteet ja muista et opettele vaik joitain hauskoja sanoja ja vitsejä saisit kaveriporukkaa kasaan.

      • mitänyttaas

        Oot säälittävin ihminen jonka oon iki nähny.


      • Feimi

        Mut ethän sä oo nähny mua? Että.. Muuten aika hyvä:-)


    • 21p

      Todellakin oo oma ittes, mutta tyylikkäästi! siitä se swägi syntyy. Swäg tarkottaa omaperäistä tyyliä, ei jotain tiettyä. Eli oot rennosti oma ittes, tyylikkäillä vaatteilla ja avoin juttelemaan muille ni oot varmasti luokan coolein äijä!

    • polloöpiiöo

      vitun lukiohomo

    • natsix

      No se kiva kun nykynuoret on niin tyhmiä pitäisi olla sitä ja tätä onnea sinne vitun lukion

    • No yritystä sulla ainakin on ja se on hyvä asia

    • mäenainakaanooswag

      Swag=Secretly we are gay
      No mikäs siinä, jos haluu..
      Ei mulla muuta

      • Swagfeimi

        Sanalla Swag on monta merkitystä Swag lähti alun perin siitä kun homoja ei hyväksytty ennenvanhaa ja ne keksisit tuon lyhenteen. Mut nykyään se ei tarkota enään sitä.


    • juipss

      Tiedätkös poikaseni mitä swag edes tarkoittaa? :D
      SWAG= Secretly We Are Gay
      Olet kuule ihan oma itses. Parempi se ,kun esittää jotain mitä ei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe