Korttipöytää yöntähdelle..

nadelli

Olen öiden lapsi,nainen joka öisin kulkee ja elää sielullaan.Mitä kortit kertovatkaan tällaiselle omantien kulkijattarelle? Olen löytänyt kengittäjän joka sai mut ruotuun....mies joka taltutti itsekkään naisen....kohtaloko?

8

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alittaja

Sasi,katsotko mullekin....?

• Sasi

Molemmanpuoleista ihastumista. Mutta tässä näkyy kolmaskin osapuoli, nainen. Onko kengittäjä jo aiemmin Suhteessa? Jos ei niin katson kortit uudestaan myöhemmin kuin se

• Sasi

Kaksi jälkimmäistä sanaa ei kuulu lauseeseen

• alottanut

hei,olin jo aiemmassa suhteessa exän kanssa,mitä nät tilanteemme nyt?

• depis

Eli kysyjä lähti tämän herra kengittäjän matkaan,ja eräs nainen kiusaa suhdettamme aika ajoin....molemmat olemme mustasukkaisia tosistamme.Alan kohta väsymään luottopulamme takia,kertoisitko mitä näet?VÄITTÄÄ rakastavansa ,mutta hänellä levoton luonne jota en taida kauaa katsoa koska naisia taustalla ,,,tai entisiä kiusaamassa mua ja härnäämässä,luonto ei kestä tällasta ketä rakastan.

• Sasi

Kengittäjä puoliskosi on taitava kääntämään asioita edukseen. Kun suhteessa on saavutettu seesteisyys niin taas ollaan hakemassa tyydytystä, jännitystä elämään. Tämän ihmisen kanssa ei pitkälle pötkitä ellei sehteesta löydy säpinää. Semmosta, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät.
      Itse olet hyväsydäminen, nopeasti hoksaava, antelias. Myös perso ylellisyydelle. Toisinaan oikukaskin, mutta pääsääntöisesti huolehtivainen. Ja tämä toinen on taas menevä ja tosiaan levoton. Sinä taas huolissasi suhteesta yms. liittyvistä asioista. Olet tosiaan rakastunut kengittäjään ja elättelet toiveita ehkäpä naismisiin menosta, kunhan ensin kihlooihin jne. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ihmissuhde on tuottanut sinulle pettymyksen ja olet menettämässä uskon rakkauteen?
      Lopputulos: Suuri elämänmuutos tulossa. Vanha väistyy uuden tieltä. Mitä se on? Sisimmäsi tiedät.

• hulluyö

Kiitos sasille,osuvasti kuvasit tilanteemme.Tämä herra on tuottanut pettymyksen tunteita tietyin seikoin,mutta on äärettömän mustasaukkainen joka rajoittaa elämää.Miksi hän pitää kiinni jos menojalka vie? olen pettynyt häneen tiettyjen asioiden takia.

• Sasi

Et ole ainoa, jolle kengittäjä pettymyksen tuo. Tahtoo pitää tammansa ruodussaan, joista taidat olla se ykkös tammukka. Mieti tarkoin suhteen jatkumista. Sulle kuitenkin on odottamassa mies, joka lämmin, uskollinen, ei ehkä niin jännittävä kuin tämä. Mutta elämää voi rakentaa eteenpäin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2423
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1683
    3. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      251
      952
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      276
      941
    5. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      917
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      834
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      739
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      725
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      708
    Aihe