Korttipöytää yöntähdelle..

nadelli

Olen öiden lapsi,nainen joka öisin kulkee ja elää sielullaan.Mitä kortit kertovatkaan tällaiselle omantien kulkijattarelle? Olen löytänyt kengittäjän joka sai mut ruotuun....mies joka taltutti itsekkään naisen....kohtaloko?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alittaja

      Sasi,katsotko mullekin....?

      • Sasi

        Molemmanpuoleista ihastumista. Mutta tässä näkyy kolmaskin osapuoli, nainen. Onko kengittäjä jo aiemmin Suhteessa? Jos ei niin katson kortit uudestaan myöhemmin kuin se


      • Sasi

        Kaksi jälkimmäistä sanaa ei kuulu lauseeseen


    • alottanut

      hei,olin jo aiemmassa suhteessa exän kanssa,mitä nät tilanteemme nyt?

    • depis

      Eli kysyjä lähti tämän herra kengittäjän matkaan,ja eräs nainen kiusaa suhdettamme aika ajoin....molemmat olemme mustasukkaisia tosistamme.Alan kohta väsymään luottopulamme takia,kertoisitko mitä näet?VÄITTÄÄ rakastavansa ,mutta hänellä levoton luonne jota en taida kauaa katsoa koska naisia taustalla ,,,tai entisiä kiusaamassa mua ja härnäämässä,luonto ei kestä tällasta ketä rakastan.

    • Sasi

      Kengittäjä puoliskosi on taitava kääntämään asioita edukseen. Kun suhteessa on saavutettu seesteisyys niin taas ollaan hakemassa tyydytystä, jännitystä elämään. Tämän ihmisen kanssa ei pitkälle pötkitä ellei sehteesta löydy säpinää. Semmosta, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät.
      Itse olet hyväsydäminen, nopeasti hoksaava, antelias. Myös perso ylellisyydelle. Toisinaan oikukaskin, mutta pääsääntöisesti huolehtivainen. Ja tämä toinen on taas menevä ja tosiaan levoton. Sinä taas huolissasi suhteesta yms. liittyvistä asioista. Olet tosiaan rakastunut kengittäjään ja elättelet toiveita ehkäpä naismisiin menosta, kunhan ensin kihlooihin jne. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että ihmissuhde on tuottanut sinulle pettymyksen ja olet menettämässä uskon rakkauteen?
      Lopputulos: Suuri elämänmuutos tulossa. Vanha väistyy uuden tieltä. Mitä se on? Sisimmäsi tiedät.

    • hulluyö

      Kiitos sasille,osuvasti kuvasit tilanteemme.Tämä herra on tuottanut pettymyksen tunteita tietyin seikoin,mutta on äärettömän mustasaukkainen joka rajoittaa elämää.Miksi hän pitää kiinni jos menojalka vie? olen pettynyt häneen tiettyjen asioiden takia.

      • Sasi

        Et ole ainoa, jolle kengittäjä pettymyksen tuo. Tahtoo pitää tammansa ruodussaan, joista taidat olla se ykkös tammukka. Mieti tarkoin suhteen jatkumista. Sulle kuitenkin on odottamassa mies, joka lämmin, uskollinen, ei ehkä niin jännittävä kuin tämä. Mutta elämää voi rakentaa eteenpäin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1535
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1354
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe