Kuninkaan Talkkarit kokemuksia??!!

Asko.v68

Itse uskallan suositella lämpimästi! Firman johto ja työntekijät ovat nuoria sällejä eikä 40v vanhoja ostarin juoppoja! Puhelimeen vastaa aina suoraan itse tj.. työt hoidetaan nopeasti.. jopa lumityöt AINA ajoissa! Käytän itse heitä omakotitalossa ja hinta laatuun nähden on naurettava (halpa) verrattuna isoihin huoltofirmoihin!! Mitenkäs muilla? Terveisin Asko.v

10

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko.v68

      www.kuninkaantalkkarit.com tämä firma siis kyseessä! Terveisin asko.v

    • kckkdkkdd

      Joo siis jos joutuu täällä mainostamaan.. Joka tapauksessa 40 vuotias on parempi kuin 20 vuotias. Nuori sälli on parempi kuin 60 vuotias.

    • Anonyymi

      Täysin perseestä!!!Todella huonosti hoidettu asiat!!!!Kun antaa palautetta niin mitään ei tapahdu!!!!Eli ei kannata ilmoittaa mitään asioita missä olisi korjaamisen varaa!!!!
      Nyt taitaa olla lapset asialla, jotka hoitavat firmaa!!!

    • Anonyymi

      Viime talvena loppu hiekka, tänä talvena varmaankin loppuu asukkaiden kärsivällisyys!!!!
      Pihat ovat liukkaat ja meillä edelleen lehdet pois ottamatta!!!!!
      Mistä maksetaan?????
      Ei mitään järkeä!!!!
      Ennemmin vaikka maahanmuuttajat töihin,kun kakarat!!!!
      Neekeri on kuuliainen työn äärellä!!!!

    • Anonyymi

      Puhelimeen ei vastata kun soittaa ja kukaan ei tiedä mitään mistään jos joku sattuu vastaamaan. Ennen asiat olivat hienosti nyt päin honkia… Positiivinen asia on että silti parempi kuin hakunilan huolto.

    • Anonyymi

      On kyllä ala-arvoista työtä ollut tänäkin vuonna, pihassa roskia, roskikset täysiä, nurmet leikataan miten sattuu jotain nuoria opiskelia poikia töissä istuskelee pihalla ja räplää puhelimia tästäkö me maksetaan. Palautetta antanut asiasta mikään muu ei ole muuttunut kun että poikia ei näy ja työt tekemättä… oikein innolla odotan talvea kuinka huonosti nyt hoidetaan hommat varmaan lahjoo hallituksen kun ei suostuta vaihtamaan huoltoyhtiötä pois.

    • Anonyymi

      Todella hyvin tehdyt lumityöt kerrostalossa eilen ; 10 pistettä
      Taloyhtiössä 3 parkkipaikkaa .
      Anneli

      • Anonyymi

        Vai, että eilen tehty lumitöitä, hmmmm? Kuinkahan vanhoja lumia siellä aurattiin?

        Meillä täällä Pirkanmaalla ei ole lunta satanut reilu viikkoon, eikä sitä yleensä tällaisilla pakkasilla sadakaan.


      • Anonyymi

        Tosiaan. Koska Anneli nuo lumet olivat sataneet joita eilen tehtiin 10 pisteen arvosta????🤣


    • Anonyymi

      Naapurissa on jo toinen huoltoyhtiö kerännyt hiekkoja pariin otteeseeen meillä ei edes oven edustaa ole saatu putsattua… talvi meni päin honkia muilla aurattiin meillä tasoitettiin seuraavana päivänä, älkää missään nimessä valitko kuninkaan talkkaria huoltoyhtiöksi! Surkein palvelu ikinä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe