Olisin tilaamassa kuulia Marui Desert Eagle Hard Kick pistooliin mitkä olisi hyviä tai mitä itse käytätte omassa GBB pistoolissa ?
Mitä kuulia GBB pistooliin
5
<50
Vastaukset
- TM_fanboi
Maruissa ainakin laadukkaita, että ottavat hoppiin sopivasti. Ite käytän 0.25 tai 0.28 esim. TM, G&G ja Azimuth kuulia. Viimeisten laadusta en niin tiedä mutta suosittelen 0.25g G&G tai TM
- Pöllömpi
Jooh, ensinnäkin osanottoni maruin kaasupistoolin ostosta. :D Älkää ottako vakavasti en vain pidä niistä. Mutta yleensä pistooleissa kannattaa käyttää 0,2g tai 0,25g johtuen niiden alemmasta lähtönopeudesta. Mielestäni parhaita kuulia ovat G&G 0,25 biokuulat. Ikinä ei ole vielä tullut vastaan epämuodostunutta kuulaa toisin kuin muilla merkeillä. Maruin kuulat ovat ihan laadukkaita mutta kalliita.
- Nrdhdvvd
Tietääkö kukaan onko parempi käyttä gas blowback pistoolissa blowback kaasua vai sitä proairsoftin sparta kaasua
- TM_fanboi
Pöllömpi kirjoitti:
Jooh, ensinnäkin osanottoni maruin kaasupistoolin ostosta. :D Älkää ottako vakavasti en vain pidä niistä. Mutta yleensä pistooleissa kannattaa käyttää 0,2g tai 0,25g johtuen niiden alemmasta lähtönopeudesta. Mielestäni parhaita kuulia ovat G&G 0,25 biokuulat. Ikinä ei ole vielä tullut vastaan epämuodostunutta kuulaa toisin kuin muilla merkeillä. Maruin kuulat ovat ihan laadukkaita mutta kalliita.
Vakavasti otin ja herne jo nenässä...
Ei vaiskaan mietin vaan että mistä syystä et niistä pidä? Itse olen ihan umpirakastunut TM GBB pisloihin :D
Ja juu TM kuulat jumalattoman kalliita, varsinki biot. Ei taida pahemmin suomesta saadakkaan....
- jonne9v
kannattaa käyttää 12 gramman bio_kuulia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297