Mihinköhän se aikaisempi kirjottama teksti hävisi..anyway.. Kukaan käynyt antamassa imunäytettä kohdun limakalvosta? Kuinka kauan jälkivuoto kestää? Oon lähössä huomena mökille ja vuoto on nyt kestänyt kolme päivää enkä haluaisi siellä vuotaa, koska kohta alkaa kuitenkin myös menkatkin ja vuodan silloinkin sen 10-15 päivää. En tajunnut gyneltä asiaa kysyä kun ajattelin että vaan sen päivän vuodan jolloin toimenpide tehtiin. Googlettamallakaan ei löydy vastauksia.
Imunäyte kohdun limakalvosta
Kyllästynytvuotoihin
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4022022
Ei se haittaa
rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol72828- 44790
Sinä nainen
kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.74703Ei meistä mies tulis mitään
oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.56665- 39603
- 88578
Eloranta Kiuruveden leuhkin
Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu23553- 67534