Tänään saatiin tietää, että Helsingin Kauppakorkean sisäänpääsyraja on 37.5p. Tieto on järkyttänyt monet asiantuntijat, sillä he olivat arvioineet rajaksi enintään 36,5p. Asiaa on kommentoitu hyvin varovasti, sillä pisterajat virallisesti julkistetaan vasta 1.7.
"Asiantuntijat järkyttyivät aallon ennätysrajasta"
13
92
Vastaukset
- vihainen-----
Tää on vissiin oikeesti sit tosi juttu..oivoi sinne meni, lut kutsuu :(
- Eisaatanavittu
Aalto University Oy täällä tuskin kirjoittelee, mutta uskon kyllä tähän.. Vituttaa nii paljo et oikeesti voisin kyl hypätä parvekkeelta alas ku pääsen himaa
- Hlglfkx
XDDDDDDDDDDDD yea right
- Flfkxk
En tiennytkään että Aalto university on osakeyhtiö..
- nuolkaapersethahahahhoho
kuulin että aallon raja on 43. Aalto konserniin otetaan vain niitä jotka saivat täydet! Kysyin sielt hahahahah
- Hjjjjj
Itellä ollut tuo 37,5 jo hetken tiedossa, mutta turha sitä on yrittää kertoa täällä kun menee kuuroille korville. Ens viikolla tiedossa nautintoa ku täällä huudelleet kymmenet einarit itkevät isälleen miten se raja ei ookkaan 36
- NuuttiNiittylä
Vain Aallon numero uno proffa rahiksen Vesa Puttonen tietää todellisen rajan tässä vaiheessa
- minäenuskonoinkorkaan
Itse en menisi uskomaan tollaisia.... jos kerran missään ei rajoja ole niin vielä ei kannata heittää toivoa pois. Netissä tapan vaan levitä heti kunnon joukkohysteria. Alottajan viestissäkin ''järkyttyneitä ammattilaisia'' joopa joo se lukis jossain jos ois yleisessä tiedossa..
- lipse
Hah-hah! Eivät asiantuntijat tuollaisesta järkyty.
- hehh21
Iha sama vaikka ois 39p.
T: 39,25p- äläpänuolasepoka
pari virhettä niin olet ulkona. hehheh sitten.
- eisemitä
äläpänuolasepoka kirjoitti:
pari virhettä niin olet ulkona. hehheh sitten.
Työelämässä sitten riittää yksikin virhe ja saat potkut.
- Kdkdkxkx
Jaa, te ketkä luulette että Aallon kokeessa joka toisella vähintään 30p, niin miettikää tätä:
"Eikös varasijalle valita jokaikinen hakija, joka ei päässyt mihinkään suoraan? Ainakin itse olin viime vuonna Aaltoon varasijalla joku 350 pisteillä n.20"
Kertoo paljon niitä onnenonkijoita siellä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727