whatsapp nokia 925 ei käynnisty

voisikojokuvastata

mikähän on vialla kun minä päivitin whatsapp ohjelman ja nyt ohjelma ei käynnisty ja minun puhelin on Windows puhelin nokia lumia 925. Käyttö järjestelmä on 8.1 että kyllä pitäisi käynnistyä. Tavallisesti se whatsapp on vihreällä värityksellä valikossa mutta päivityksen jälkeen on sininen ja ei käynnisty. Uutena ominaisuutena päivityksessä pitäisi olla että voi myös soittaa whatsapp ohjelman kautta

3

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voisikojokuvastata

Se puhelin olikin nokia lumia 920.Eikä vieläkään käynnisty se ohjelma.Puhelin ei myöskään asenna ohjelmistopäivitystä. Sitten kun yritän avata whatsapp ohjelmaa päivityksen jälkeen niin se heittää saman tien takaisin valikkoon.Mistä sen verkkoyhteydän salasana voi tietää kun olen yrittänyt laittaa wlan yhteyttä tähän

• Bet

minulla on myös lumia 920 ja sama ongelma. eilen päivitin uuden whatsapp päivityksen ja heti sen jälkee en saa auksi vaan palaa heti takaisin. minulla on musta ruutu nyt. puhelimessa ei ole vikaa kaikki muut toimii. onkohan muilla käynyt näin päivityksen jälkeen?

• Bet

minulla siis on vrkkoyhteys viber ja muut toimii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      25
      4799
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3165
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      207
      2655
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2625
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2420
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2350
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      109
      1565
    Aihe