mikähän on vialla kun minä päivitin whatsapp ohjelman ja nyt ohjelma ei käynnisty ja minun puhelin on Windows puhelin nokia lumia 925. Käyttö järjestelmä on 8.1 että kyllä pitäisi käynnistyä. Tavallisesti se whatsapp on vihreällä värityksellä valikossa mutta päivityksen jälkeen on sininen ja ei käynnisty. Uutena ominaisuutena päivityksessä pitäisi olla että voi myös soittaa whatsapp ohjelman kautta
whatsapp nokia 925 ei käynnisty
3
89
Vastaukset
- voisikojokuvastata
Se puhelin olikin nokia lumia 920.Eikä vieläkään käynnisty se ohjelma.Puhelin ei myöskään asenna ohjelmistopäivitystä. Sitten kun yritän avata whatsapp ohjelmaa päivityksen jälkeen niin se heittää saman tien takaisin valikkoon.Mistä sen verkkoyhteydän salasana voi tietää kun olen yrittänyt laittaa wlan yhteyttä tähän
- Bet
minulla on myös lumia 920 ja sama ongelma. eilen päivitin uuden whatsapp päivityksen ja heti sen jälkee en saa auksi vaan palaa heti takaisin. minulla on musta ruutu nyt. puhelimessa ei ole vikaa kaikki muut toimii. onkohan muilla käynyt näin päivityksen jälkeen?
- Bet
minulla siis on vrkkoyhteys viber ja muut toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254799- 883734
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483165- 542677
- 2072655
- 522625
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322420- 1532350
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1091565