elikkä ois kawassa kiertokanki ja petilaakerit paskana.moottori on purettuna ja pitäs alkaa kassaan mutta pittää kyssyy että miten saan laakerin kiinni koska jos laittaa stefan ensin ja sitte alkaa lämmittää lohkoo ni stefa sullaa?kertokaapa nyt vinkkejä miten saisin kawan kasaa että pääsee lomalla ajelee:)
85kawan stefojen asennus!!!apua!!!
kawakuski
2
167
Vastaukset
- Älä_tee_itse_mitään
koska et näköjään tajua mitään koko hommasta. Jos olet koneen itse purkanut niin vaikea sitä lienee saada ketään kasaamaan tumpelon jäljiltä.
- tee_itse_kaikki
Paa laakeri pakastimeen. Lohkokin voi olla vaikka 100 asteinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613