Kiitos kun olette kirjoitelleet tänne kokemuksianne Prahasta, niitä olen lukenut ja saant paljon vinkkejä. Olen menossa Prahaan 10.7. - 15.7. Hotellini on keskustassa ja lähin asema on Hlavni. Ajattelin mennä hotellille lentokentältä AE-bussilla, jolla näyttäisi olevan pysäkki lähellä. Päänähtävyydet ovat varmaan Kaarlensilta ja Kellotorni, mutta uudet jututkin kiinnostavat. Mitä uusia nähtävyyksiä Prahassa on? Olen myös kiinnostunut hyvistä oluista ja haluaisin käydä panimokierroksella, ja ehkä myös ostaa kristallilaseja. Osaisiko joku ystävällinen Prahan tuntija vinkata, miten pääsee panimokierrokselle ja mitä muuta hauskaa nähtävää Prahassa on? Onko biergarteneita niin kuin Berliinissä vai missä paikallliset viettävätvapaa-aikaansa?
Hyvät vinkit 10. - 15.7.
Kirsikka_
1
126
Vastaukset
- Vinkkejä
Ei voi kertoo parhaita vinkkejä missä paikalliset viettää vapaa-aikaa, koska jos kertoo täällä, ne täyttyy turisteilla ja menee pilalle. Sorry ... mutta suuntaa Zizkoviin.
Varo rautatieaseman seutua pimeällä. AE bussi on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882