Kiitos kun olette kirjoitelleet tänne kokemuksianne Prahasta, niitä olen lukenut ja saant paljon vinkkejä. Olen menossa Prahaan 10.7. - 15.7. Hotellini on keskustassa ja lähin asema on Hlavni. Ajattelin mennä hotellille lentokentältä AE-bussilla, jolla näyttäisi olevan pysäkki lähellä. Päänähtävyydet ovat varmaan Kaarlensilta ja Kellotorni, mutta uudet jututkin kiinnostavat. Mitä uusia nähtävyyksiä Prahassa on? Olen myös kiinnostunut hyvistä oluista ja haluaisin käydä panimokierroksella, ja ehkä myös ostaa kristallilaseja. Osaisiko joku ystävällinen Prahan tuntija vinkata, miten pääsee panimokierrokselle ja mitä muuta hauskaa nähtävää Prahassa on? Onko biergarteneita niin kuin Berliinissä vai missä paikallliset viettävätvapaa-aikaansa?
Hyvät vinkit 10. - 15.7.
Kirsikka_
1
152
Vastaukset
- Vinkkejä
Ei voi kertoo parhaita vinkkejä missä paikalliset viettää vapaa-aikaa, koska jos kertoo täällä, ne täyttyy turisteilla ja menee pilalle. Sorry ... mutta suuntaa Zizkoviin.
Varo rautatieaseman seutua pimeällä. AE bussi on hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344502Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752934- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451747- 781419
- 211251
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831222PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69908
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86874