Olen 47 ja mun naistuttu on 76v tapaamme muutama kerta kk ssa ja nautimme seksistä emme anna ikäeron vaikuttaa asiaan ,vaikka toisaalta häpeän etten puhu tästä ystäville.
ikäero seksissä
49
88
Vastaukset
- sddffgg
Hahaa noh pakkohan se on tyytyä siihen mitä saa olet epätoivonen
- rennosti-m
Paremminkin sinä, sddffgg, näytät epätoivoiselta. Sinun tarvitsee herjata toista ihmistä, joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa. Oma aggressiivisuutesi vainoaa ja myrkyttää sinua.
Aapeelle. Onnea! Niin sitä pitää! :) - rennosti-m
Kyl nää palstat on lapsille hyvii niiku opiks, mut ei lapset oo hyvii neuvojii.
- Hohohoho
Mikä tää löylykauha perseeseen juttu on ku melkei jokasella seksipalstalla löytyy yks kommentti jossa lukee niin?
- löylykauha
löylykauha perseeseen
- LizTaylorKuiteskinUpea
Mitä !!! 76 mikä Liz Taylor kakkonen se on
- dffghuuu
Juu itse olen 47nainen eikä tulis mieleenkään paneskella 76.v.kävyn kanssa mieluummin vähän nuorempi tai enintään 50.v.mies
- Eevatarta
Minulla on ollut paras ja nautinnollisin rakastelu taannoin 1929
s. Ladyn kanssaja useimmiten parhaan nautinnon koen kypsän Naaraan kanssa. Saman nautinnon saan mehukkaasta hieman ylikypsästä hedelmästäkin... hmm
- banomies
Ei siinä mitään jos antaa hyvät pano. Onko vittu märkä vai pitääkö rasvata
- jyökjyök
Taitaa tuon ikäsellä olla kuiva rusina häppiksetki roikkuu nivusissa en hitossa nais noin vanhaa haaskaa
- quuopop
Toivottavasti oma puolisoni ei ajattele noin, kun itse olen siinä iässä... Toki oma puolisoni on kanssani samaa ikäluokkaa, mutta silti. On todella törkeää sanoa noin. Vanhatkin ihmiset ovat ihmisiä. Usein myös seksuaalisia sellaisia.
Oletko varma että se mummo on hengissä,ettet ole vahingossa sekaantunut ruumiiseen.
- keltainenumppari
Tällänen pedofiili tai olisko gerofilitarina. Kuka helvetti näitä keksii? Joku taas kaivanut vuodelta 2014 tarinan jossa 45v nainen miettii murkkuikää lähestyvän pojan seksuaalisuutta ja nyt sit 47v mies kertoo polkevansa 76v naista.
Ei yhtään kyllä harmista, että olen ollut yksin liki kokoikäni. Se on hirveen imareltua, että joskus joku 20v nuorempi tyttö vähän hymyilee...., mut rajansa silläkin....
Ja yks juttu! Kaikilla ihmisillä on perustuslain yhdenvertaisuuspykälän mukaan oikeus tulla hyväksytyksi iän, sukupuolisen suunautumisen ihonvärin, vammaisuuden yms. mukaan.... mutta annetaan oikeesti oleellisesti eri-ikäisten ja seksiin oikeasti kykenemättömien ja asiasta ymmärtämättömien olla rauhassa. - ddffggh
Nämä on näitä peräkammari poikien päiväunia
- keltainenumppari
Päiväuni, että 45v nais 76v ikästä?
Kun itse olin "lapsi", niin opettelin tumputtamaan. Otin ajatuksiin 10v-40v vanhempia naisia..... ryöväsin käyttöön tuoksuvia pikkuhousuja ja onnistuin puhumaan yhden tytön antamaan "sitä".
Mutta nyt yli 30v myöhemmin, ei tulis mieleenkään ajatella jotain 76v ikästä. Tottakai ikäerot on ok!, mutta mitää tuollaista. Kun tumputan, niin mielessä on yksi reilut 10v nuorempi nainen, mutta hän on antanut sille asialle ehkä luvan ja aiheen.
Jotain järkeä, pyydän
Ei ole vanhan vitun voittanutta !
- Hyväkokemus
Olen 55 ja tutustuin 75-vuotiaaseen naiseen. Naisessa ei ole mitään vialla ja timmissä kunnossa. Tuntuu todella hyvältä käydä hänen luonaan viikottain. Tätä on jatkunut muutama vuosi
- koaq
sellanen 10v vanhempaa voisin naida , mut en enää paljoa 55 v yli ! ne alkaa o lee jo niin huonossa kunnossa , kun eivät ole muistaneet reenata liikuntaa !? Mielummin hyväkroppaselta ja nuoremmalta pillua ...
- rentonautiskelija
Heissan kaikki "asiasta"kiinnostuneet.
Olen 68-vuotias,erittäin hyvinvoiva nainen.
Tapaan säännöllisesti kahta nuorempaa miestä 42v. Ja 54v.seksin merkeissä.Siis erikseen heitä tapaan.Kaikki olemme tyytyväisiä,hyvätapaisia,hyvännäköisiä ja luotettavia.
Minun hyvännäköisyyteeni vaikuttaa se,että olen vanhoilla päivillä vapautunut (henkisistä)estoistani ja saan sellaista nautintoa ja iloa,jota olen aina kaivannut,mutta olen ollut liian estynyt ottamaan vastaan.
Olen aviossa,mieheni ei enää halua seksiä,joten hän on siltä osin "mitätöinyt"liittomme,muuten meillä on rauhaisa ja hyvä ystävä-suhde:)
Viis veisaan muut pikkumoralistikäppänät sanovat täällä jutusta.Ja olen todella elämälle kiitollinen näistä nuoremmista herroista ja tästä elämäni mahdollisuudesta:)Aion myös taivasosuuteni säilyttää,koska antaessaan saa.- M_54
Hei
Olisin kiinnostunut tapaamisesta, miten saan yhteyttä sinuun.
M_54 - rentonautiskelija
Hei M_54,oliko viestisi tarkoitettu minulle?Siis olen tuo "rentonautiskelija" ja kummallista kyllä pitkästä aikaa juuri tänään vilkaisin näitä viestejä:)Jos saan jonkun yhteystietosi,kirjoitan sinulle.
- rentonautiskelija
Leevi,laitoin sulle viestin:)
- telewelli
Niin sitä pitää kerta haluja on. Kyllä minäkin sun kanssa voisin seksiä harrastaa. Ikähän ei ole ku numeroita.
- rentonautiskelija
Hyvä asenne telewelli:)
Mikä sun ikänumerosi on ? Hei rentonautiskelija. Jos olet pk-seudulta, pistä viestiä 49-vuotiaalle nuorekkaalle miehelle [email protected]
- Poitsu17
telewelli kirjoitti:
Niin sitä pitää kerta haluja on. Kyllä minäkin sun kanssa voisin seksiä harrastaa. Ikähän ei ole ku numeroita.
Minulla on mimmi joka on 37v vanhempi ja hyvin menee kun tavataan (usein) ja sänky natisee.
- Rankki
Olet järkevä nainen!
- mmmmikey
Mielelläni otan yheyttä sinuun...nimim...nuori rakastaja ;)
mikeyhki()gmail.com
- xffggghh
Menkää jo tekarijengi vanhainkotiin tumputtaan
- tumppuraivo
Voi kulta,tumputa sää vaan rauhassa ja raivoa välillä vanhoille:) se tekee hyvää nuorelle miehelle:)
- telewelli
Mitä se kellekkään kuuluu kenen kans seksiä harrastaa, Jatka vain hommia kerta se onnisttuu. Minä ainakin jatkaisin.
- samavikaa
Hei Anna mennä ja nauti niin elämästä kuin sexystä. Itse myös kiinnostunut vanhemmista naisista ja muutama kokemuskin takana. Ihanaa yhdessäoloa ollut ja molemmat saaneet nautintoa.
- Olderman
Eihän ikä merkkaa mitään.
Se on se joka korvien välissä on.
Jo kolmekymppisenä olin rakastaja viisikymppiselle
ja kaikki elämäni ihanimmat naiset ovat olleet yli viisikymppisiä.
Sellaisen kun saa lämpenemään niin ne tekee kaikki temput ! - ikäerojännää
Meilläkin ollut kimppajuttu, jossa kolmantena oli pikkuisen reilu 5-kymppinen. Ollaan itse 31-vuotiaita. Mielestäni asiassa on jotain tuhmaa mutta kiehtovaa. Ehkä kuitenkin yli 75-vuotias on liian vanha :) ... meille.
- ihanaaaaa
Onpa kiva kuulla,että ikäsiskoissa on myös nautinnon löytäneitä.Itse vapauduin seksin nautintoihin vasta 55:na! Kiltti tyttö jäi sille tielleen ja tilalle tuli aikuinen,villi,vapaa ja mielenkiintoinen nainen:)
- onnellinen1969
vaimoni on 31 v ja minä 46v olemme olleet 4v aviossa ja meillä menee täydelisesti joka asiassa.kaveripiiri on toki vähän erinlainen,mutta kaikki kaverit on ottaneet meidät hyvin vastaan.varsinkin vaimoni puolelta.minun puolelta ei oo kun tullut ex.ltä kommentteja minun asiosta jotka liittyvät aina lapsiimme.vaimollani ei ole lapsia laisinkaan ,mutta minun jälkeläiset on kyllä ottanut hyvin huomioon vaikka ei omia oo.ex.lle on vissin kova paikka kun tulevat niin hyvin toimeen ja en oo mikään rahamieskään että siit vois johtuu aivan tavallinen duunari ukko
- kerrankunnolla
Mitä sanoisitte siihen,jos vanhempi rouva haluaisi vaikka kahta herraa kerralla? Olisi ihanaa saada joskus naida vielä kunnolla ja nin pitkään kuin haluaisi....ehkä miesten pitää tässäkin tapauksessa olla vähän nuorempia.Eivät vanhat miehet taida jaksaa tai pystyä,vaikka halujakin olisi.
- VanhaPiika69
Aika moni teistä meinaa lopettaa seksin 70-vuotiaana. Miksi? Koska olette silloin niin vanhoja ja rumia vai?
- halukasrouva
Ei puhettakaan lopettamisen "halusta"vanhapiika.
Seksiä ei vaan esim. yli kuuskymppinen kunnollinen nainen mistään löydä,jos ei omalle kumppanille enää maistu.Halut ja taidot olisivat parhaimmillaan,mutta minkäs teet:)- alle50v
Kyllä löytyy ja nuoremmalta vielä...ainakin täältä saisit? Jos vain kiinnostaa..?
- halukasrouva
alle50v kirjoitti:
Kyllä löytyy ja nuoremmalta vielä...ainakin täältä saisit? Jos vain kiinnostaa..?
Mielelläni käyttäisin tarjoamasi mahdollisuuden:)
- alle50v
missä päin Suomea voisin olla avuksi..?
- halukasrouva
alle50v kirjoitti:
missä päin Suomea voisin olla avuksi..?
Jos sopisi,niin ihan Helsingissä:)
Ei iällä ole väliä, jos kaikki synkkaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1252279SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2851566En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341313Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v111169Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.361005- 50926
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais255861Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33854It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen37826