Niin elikkäs onko kellekään tullut tuloksia? Ja jos on niin mistä?
Tradenomi pääsykoetulokset
168
1547
Vastaukset
- Jeee
Ei oo tullu. Kai huomennna pisteet opintopolussa
- Tamk-aikuispuoli
Ei oo tännekään tullut. Oon jotenkin ymmärtänyt niin, että ensin tulokset tulee valituille ja sitten vasta varasijalla olleille ja hylätyille. En tiedä, mutta jostain on jäänyt tuo ajatus.
- tiukuuu
Näyttäisi tulleen vähän kaikenlaisia tuloksia tähän mennessä, kun oon näitä keskusteluja selaillu läpi.
- kuulalaakeri1
Tradenomin tuloksia ei näytä tulleen kellekkään.
- Jklhkitrekpo
Joo pikkuhiljaa vois kyl tulla jo, nii ei tarviis jännittää niitä koko ajan..
- Enjaksaenäävenaa
Ei oo tullut. Hain Metropolia, Laurea, Haaga-Helia ja kaikissa "valinta kesken".
- pörrömatto
Mistä te niitä tuloksia katsotte?
- Jännittävää
Opintopolku.fi on osoite. Siellä kirjaudut sisään ja näet omat hakemukses..
- Tillintallintulkku
Sais tulla niitä tuloksia. Ärsyttävää odotusta.
- Sepi2943
No ei kai nyt voi ärsyttää jos on etukäteen ilmoitettu, että tulokset julkaistaan 3.7 :D
- Tillintallintulkku
Etukäteen on ilmoitettu, että VIIMEISTÄÄN 3.7. Se on hiukan eri asia kun se, että ilmoitetaan juuri tuona kyseisenä päivänä. Joten kyllä voi ärsyttää.
- poleliuan
Ilmoittakaa jos saatte. Meen ihan sekaisin kun noi yliopistolaiset on jo saanut, ymmärtääkseni kukaan tradenomiksi hakenut ei ole.
Itse kans hain metropoliaan, laureaan ja haaga-heliaan, vielä lukee et valinta kesken. - kmat
TAMK ykkösenä, Laurea kakkosena, HAMK kolmosena... mistään kuulunu mithään
- jepjepppp
Vois kyllä tulla jo! Muut tulokset jo tullu (ja niiissä oon kaaaaukana varasijoilla), joten kaikki on nyt kiinni tästä että pääsis kouluun:O
- Japezix
Onko kellekään tullut mitään infoa sinne opintopolkuun? Itse hain kahteen ja molemmissa lukee "peruuntunut"; toisisssa en käynyt edes pääsykokeissa mutta toisessa kävin (eli oon saanu niin vähän pisteitä ettei ees varasijamahiksia (pitäs saada väh 10p. kokeesta että ees mahdollisuus tulla valituksi)???)? Hain myös kahteen yliopistoon ja niistä toisessa on varasija 438., luulis että amk:ssakin tollaseen varasijajoukkoon mahtuisin (jos siis amkssakin on varasijakäytäntö)... Toinen yliopisto vielä kesken.
- Kkaammkk
On tullu tulokset Kamkista eilen ainaki mulle. Opintopolussa luki ja kirjekin tuli eilen.
- log.trad
Kyamk:sta tuli eilen, että on saanut paikan
- Hulluporo
Tamkista ei tullut mitään minulle. Lukee että valinta on kesken. Hitto.
- Omituistaa
Eli siis onko tilanne se että LIIKETALOUDEN tradenomin PÄIVÄOPISKELIJOILTA puuttuu kaikilta tulokset? Itse kävin äsken katsomassa ja edelleen valinta kesken.
- goidgiohgudhgidj
Kesken on vielä valitettavasti.
- Tiukuuu
Monimuoto puuttuu vielä myös!
- Kopliun
Täällä kans päiväpuolelle hakenu. Tarkistin just et papereissa mitkä saatiin pääsykokeissa (haaga helia) lukee että tulokset julkaistaan 1.7 mennessä opintopolulla. Jotenki sellanen kutina et perjantaihin odotellaan
- Tiukuuu
Mulla luki Haaga-Helian kokeessa papereissa että VIIMEISTÄÄN 3.7.
Mä kuolen.
- räkäpallero
Mä oon liiketalouden monimuotoon hakenut. Silti ei valmista tunnu tulevan.
- kestämätön
Uskotteko, että on mitään mahdollisuuksia saada tietoja huomenna 1.7? Kerta (ainakin jotkut) koulut ovat kertoneet postittavansa tiedot tuolloin, eli luulisi niiden näkyvän samalla opintopolussa. Tamkin sivuilla ainakin luvattiin tietoja huomiseksi, ja eikös se kuulu yhteistyö-listalle?
- tsiuh
Mä uskon ja vielä enemmän toivon! Oon miettinyt samaa. Alkaa tää odottelu jo nyppiin pahasti :D
- opintopolkusucks
tsiuh kirjoitti:
Mä uskon ja vielä enemmän toivon! Oon miettinyt samaa. Alkaa tää odottelu jo nyppiin pahasti :D
Viime syksynä tuloksia sai tosiaan odotella viimeiseen päivämäärään asti ja osalle ei tullut edes merkkitynä deadline päivänä tuloksia. TOIVOTAAN ETTÄ TÄMÄ FARSSI EI TOISTU, se oli karmivaa sähläystä.
- tsiuh
Joo, oon kuullu samaa et viime vuonna touhu meni ihan päin peetä. Toivotaan tosiaan et homma ois vähän paremmin hanskassa ja jotain ois ees opittu..
- Hmmmm123
Kyllä! Mietityttää vain että missä lukee niin että 1.7 voisi tulla tuloksia? Itse katsoin opintopolusta ja etusivulla luki että 3.7 mennessä. :O
- wasdaus
Monet korkeekoulut on ilmottanu niin omilla sivuillaan.
- bskdkwjsksks
Hmmmm123 kirjoitti:
Kyllä! Mietityttää vain että missä lukee niin että 1.7 voisi tulla tuloksia? Itse katsoin opintopolusta ja etusivulla luki että 3.7 mennessä. :O
Silloin kun koetta tehtiin, niin päiväksi ilmoitettiin 1.7. ainakin Turussa. Samaa luki myös turun yliopostollakin. Vaihtoivat sitten päivää jossain välissä.
- jännittynyt
OPHall/OKM on antanut lisäaikaa tulosten julkistamiselle 3.7. mennessä, aiemmin oli 1.7. mennessä.
- ööööööömites
Ainakin turun ammattikorkeakoulun, laurean, mikkelin, kouvolan, vaasan jne sivuilla lukee että tulokset tulisi 3.7 :D Mä kävin vaasas tekee kokeen ja sielläki sanottiin että 3.7. Pari kaverii jotka taas haki yliopistoon, niin oltiin sanottu että yliopistot julkaisis 1.7 viimeistään!
- lolololololololololoo
Ärsyttää ettei opintopolkuun pääse kirjautuu.... :(. Tää odottaminen on kyllä tosi inhottavaa. Varsinki ku jotkut on saanu jo tiedon. Argh >=|
- dngksjngfsjdkng
Monimuodosta oli tullut tulos jo päivällä, hylätty.. Päiväpuolen tuloksia odottelen! Kesken on vieläkin. Vittu kun vituttaa jos en pääse, no mut ekaa kertaa olin vasta hakemas.
- liinukkaliisa
Opintopolussa valinta edelleen kesken monimuoto-opiskeluun.
- Timonenni
Onko tullut vastauksia?
- Juuhhh
Mulla TAMK tradenomi tulokset tullu.
- tiukuuu
Milloin tuli? Haaga-Helia on edelleen hiljaa..
- Juuhhh
Tänään aamulla oli ilmestynyt ilmoitus varasijasta. Eilen illalla ei ollut vielä mitään.
- Jeeaas
Mulla on jamk, haaga-helia, tamk ja savonia AMK järjestys haussa ja mistään ei kuulu mitään.
- zlaatan
Tulokset tuli. Pääsin Savoniaan :)
- jännttäää
Jamkista ei ainakaan oo tullu vieläkään tietoo.
- huhhhu
Lamk Samk Vamk oli laittanut tulokset, täytyy sanoo, että taso oli kova tänä vuonna!
- turkuboy
TULOKSET TULI TURKU JA SISÄLLÄ!
- Hihhuliheijaa
Tuliko ilmoitus sähköpostilla ja tekstarilla myös?
- fgsdgsdhgfh
JAMK ja HAMK monimuoto tulivat
- pöluuu
Tää on piinaavaa, vittu X( Laurea ja haaga-helia se antaa odotuttaaa .. . . .
- Whoop
LAMK monimuoto tuli kans ja pääsin!
- pileus
ahistavaaa! laurea ja haaga-helia antaa odotuttaa X/
- ykskakskolmee
Hain HH, Metropolia, TAMK, Turku. "Opiskelijavalinta on kesken" eli ilmeisesti jokin koulu ei ole vielä julkaissut.
- 1123
TAMK ja SeAmk kesken.. :/
- 1123
TAMK ja SeAmk kesken..:/
- JESJESJESJES
TULOKSET TULI VAMKKIIN!!! Sisällä!!!! ;)
- Apuvva
Saakohan tuosta sähköpostin jos tulee valituksi tai ei tule valituksi?
Tietääkö kukaan?
:D- Vamkkiiin
Mulle tuli s-posti mut näkyy myös opintopolus. :)
- 01072015
Oon varasijalla Vaasaan,Lahteen, Tampereelle, Turkuun ja Ouluun. En todennäkösesti pääse opiskelee.
- jejejejejeje
ÄÄÄ Jamkiin varasijalla 7. eli odotus jatkuu! EI ENÄÄ KESTÄ TÄTÄ JÄNNITYSTÄ D: mitkähän mahikset on päästä sisälle?
- jännittäää
mulla ei oo tullu vieläkään jamkista tietoo :o vaikka ravaan kokoajan opibtopolussa :D
- jepajeeee
TamK monimuoto-opetuksen tuloksen sain, hyväksytty ja paikka otettu vastaan. :)
- didiis
01072015, mikä varasija sinulla vaasaan ja lahteen? Täällä varasija 5. Vaasaan ja Lahteen 62.
- davyyy
01072015, mitkä varasijat sinulla vaasaan tai lahteen? Täällä vaasaan viides varasija ja lahteen 62. Tsemppiä!
- 01072015
Vaasaan 158 ja Lahteen 73. Eli ei mitää mahiksii päästä kouluu. Sulla on hyvä tsäänssi päästä ainaki Vaasaan.
- Lakisto
Onko porin Samkiin tietoa?!
- mävaanjuuuuu
mulle ei oo ainakaa tullu :(
- samkkihakija
Nyt oli ainaki mulle tullu, pääsin! Mut ootteken vielä 1.vaihtoehtoa, oon varasijalla 6.
Mulla ei ole kylläkään tullut mitään sähköpostia....
Mitenköhän noi varasija ilmotukset menee? Muuttuuko opintopolussa sen mukaan, kun tilanne muuttuu, vai miten mahtaa mennä? - mävaanjuuuuu
Mulle ei oo tullu vieläkään Samkista muutakun "OPISKELIJAVALINTA KESKEN" mut kuitenkin Lamkiin oon varasijalla 43. ja Lamkissa yleensä hieman korkeammat rajat kuin Samkissa ...
Miksei mun opintopolku päivity perkelee
- Harmitusta
Varasijalla 12. kaikkiin kolmeen hakukohteeseen. Tosin ne on monimuotoiseen opiskeluun, joten tuskin tärppää. Sieltä tulee harvoin noin paljon peruutuksia. Nuorista tulee enemmän :(
- Tiukuuu
Mihin olet hakenut?
- Roppo123
Siis ihan perseestä et valtakunnallinen koe joka käy joka kohteeseen ja silti tuloksia tippuu eriaikaan >: ( En kestä enää tätä odotusta :D
- cvbu
OAMK oli tullut ja pääsin! :)
- iev
Täällä sama! Niin ilonen olo :D
- geroijgreg
VAASA TÄÄLTÄ TULLAAN!!!!!!!!!! JEEEEEEEEE :D Oli kyllä tuskaa tää kuukausi odotella! Ekalla yrittämällä pääsin sisään ja olin melko varma et pääsykoe meni huonosti. Huh huh :D
- asdfghjklm
siis onko pisterajat nousseet paljonkin kun joku täällä mainitsi?
joka tietää pisterajat joihinkin tradenomi kouluista voisiko laittaa ne tänne - KNFGKLNGL
VAASAAAN!!!!!!
- postis
Samkiin tradenomin monimuotokoulutuksen tulokset tuli, Raumalle varasijalla 13 ja Huittisiin hyväksytty!
- opiskeleeen
Mä olen Huittisiin 6.varasijalla, lähiopetukseen pääsin! Saas nähdä mitkä mahikset on päästä huittisiin...
- saxet
Turun monimuotokoulutuksen tulos Opintopolussa. Sain paikan \o/
- tellu76
Minä myös! JEEEE!
- JESSSS
TAMK päiväpuolen tulokset tuli! Täält tullaan Tampere! 8)
- IIdss
Sama homma täällä! Tamkia kohti :)
- JNL
Millasilla pisteillä pääsitte sisään, JESSSS ja IIdss? Itse varasijalla, siksi kiinnostaa.
- IIdss
En tiedä viel, kirjettä ei oo viel tullu... Mut tamkissa on yleensä ollu kaikkeist korkeimmat pisterajat
- IIdss
Tänää tuli kirje. Tampereelle yhteispistejonon raja oli 71 ja koepistejonon raja oli 24.25
- Adarling13
Haaga-Helia on julkaissut tulokset opintopolkulla. Monimuotoon hain. Pääsin sisään
- ralenius33331
Hain haaga-helian päivämuotoon, eikä kyllä näy tuloksia.
- taastätä
Joo no chance.. Haaga-helia varasija 96 ! :'DD siis ei helkkari soikoon
- Shg
Tuliko jolla tulokset Turun amk suuhygienistin pääsystä?
- Shg
Tuliko jolla suuhygienistin tulokset Turun amk:sta?
- ralenius33331
Haaga-helia varasija 598... Hyvin meni, ei jessus
- jjjjjjjjjjjjittt
Haaga-helia monimuoto varasija 64 eli ei mahiksia..... viiituttaaaaa
- pöö7975
Tulokset ovat saapuneet ainakin Oulun amksta..
- fodjgoidhoid
Jes. Pääsin Haaga-Heliaan päivätoteutukseen. Nyt niitä kannattaa käydä vilkuilemassa, varmaan alkavat kaikilla tulokset näkymään jo.
- Jypinkylään
Jyväskylään päivämuotoon tuli päästyä!! Muita?:)
- nytsaahuokasta
täällä hep :)
- piupaupou1111111
täällä kans o/
- asdfglkjh
haagahelia päivään. mistä näen pisteeni??
- gijehgodh
pisteitä ei näe vielä opintopolusta. Pitää varmaa odottaa perjantaina tulevaa kirjettä.
- 3985391
Tamk Liiketalous päivä!! JEE! Uskon kyllä paikkaan vasta sitkun todistukset toimitettu!
- juuhniihjoo
Tamkiin kahdeskymmenes... ens vuoteen sit kai...
- geohgjgrrgr
Onko muut saanut Tamkista vielä sähköpostia? Tai opintopolusta?
Sain opiskelupaikan Tamkista päivätoteutukseen, olen vastaanottanut sen sekä ilmoittanut läsnäolon ensimmäiselle lukuvuodelle. En ole kuitenkaan saanut sähköpostia kummastakaan paikasta! Jotenkin tuntuu ettei vieläkään uskalla luottaa paikan saamiseen kun sähköpostia ei kuulu :D- 193857339
Mäkin oon päässyt, mutta ei oo vielä spostia tullut! Varmaan vaan niin ruuhkasta :)
- Sisällä
Mäkii sain tänää tiedon et oon päässy Tamkiin mut ei oo tullu vielä mitää spostia!
- jepujeeee
Tänään sain puoliltapäivin säpon Tamskista (monimuoto). Jospa huomenna tulisi postissa paperiset, niin näkisi pisteetkin.
- Paniikissa
Hamkiin varasijalla 5 päivätoteutuksessa, onkohan mahiksia??
- 01072015
Uskon et sulla on mahiksia! Katoin äsken et oon Vaasaa varasijalla 152 ja aikasemmin päivällä olin 158! Eli elä menetä toivoo :) ite kyl vaa voin unelmoida opiskelupaikasta..
- davyyy
Tuolla ylempänä huikkasin aamusta, että Vaasaan viidennellä varasijalla, nyt noussut jo, että toisella varasijalla :) mitä vaan voi tapahtua!
- 01072015
Niin mäki! Enne olin 158, nyt 152 :D !!
- tuloksiaodotellessa
Onko kukaan saanut vielä tuloksia Laureasta tai Samkista ?
- SamkRauma
Samk liiketalous monimuoto Rauma, vastasi tänään hakemukseeni myöntävästi opintopolussa.
- mävaanjuuuuu
Samk liiketalous, päivätoteutus Pori. Ei oo tullu vielä itselleni, muta oon nähny pari some päivitystä tästä samasta kohteesta. Eli joillekkin tulleet jo...
- niceimmeinen
Samoin mulla, SAMK liiketalous monimuoto Rauma, myöntävä päätös Opintopolussa.
- kerääjä
Miten Laurealla voi kestää näin kauan??
- 2413526253
Liian paljon hakijaa ja sit vaan 3-7 tyyppiä tarkastelee niin kyllä siihen kuule aikaa menee. Odota nyt aivan rauhassa. Tässä on vielä aikaa 3.7.
- lkjs
savonian tradenomi tulokset myös tulleet jo. sisällä ollaan
- epätoivoiskee
Mitä luulette, onko mahdollista päästä 7. Varasijalta sisään SeAMKiin Seinäjoelle ?
- Turkuuun
Onko Turku AMK liiketalouteen tullut jo vastauksia? Oma varasija on hyvin kaukana mahdollisesta opiskelupaikasta, mutta kuinka veden pitäviä ne on tässä vaiheessa? S-postia yms. Ei ole vielä tullut. Anyone?
- Pakkopäästä
Lamkii 1. varasijalla :D lol
- thoooo
Saat ainakin mun paikan koska pääsin Jyväskylään 2. varasijalle!
- Pakkopäästä
En tiiä olitko sinä, mutta pääsin sisää :) kiitos kummiski! :D
- JabraSte
OAMK:in monimuotokoulutukseen pääsin
- quukkuu99
Niin minäkin. =) Pitääköhän työtodistuksetkin toimittaa kampukselle? Hakemuksessa ei näy mitään työkokemuksesta joten en oo nyt ihan varma.
- hallanvaara1981
Minäkin pääsin oamk:n monimuotokoulutukseen. Soitin hakutoimistoon tänään ja ei tarvi työtodistuksia toimittaa.
- Pööpööpöö
Onks kellekään tullut metropoliasta?
- Jfjfj
Ainakin monimuodosta on.
- asplkhgdf
kukaan ilmoittautunut läsnäolevaksi nuorten haagaheliaan ja tietää miten esittää toimipiste toiveen malmi vs pasila???
- hämmentynytt
Mietin ite ihan samaa kun ilmottautuessa ei sitä kysytty ja muistan lukeneeni jostain et sitä saa toivoa :o
- mimmimimjo
Laurean tulokset tullu, itse olen varasijalla 16.. ei kyllä taida riittäää :(
- gggdsss
Lohjalle varasijalla 12.. Tietääköhän joku et onko mitään mahdollisuuksia päästä sisälle?
- kmat
19. varasija TAMKiin mutta Laureasta tuli jo postia että pääsisin sinne.. Kakkosvaihtoehtona se siis. Saas ny nähä mitä tapahtuu. Onpaha jotakin varmaa :)
- Tyhmäkysymys
Ite hain Haaga- Heliaan liiketalouden monimuotoon, hylky tuli, mut ihmetyttää pisteiden määrä! Kertokaapa, varsinkin te, jotka pääsi sisälle, missä muodossa piti tuossa kokeessa vastata tyyliin jos väite " pitää paikkansa" niin tummentaa kohdalla " oikein" ja vastavuoroisesti jos " ei pidä paikkansa" niin kohdalla " väärin"? Sorry, tämä voi kuulostaa tyhmältä kysymykseltä, mut on pakko saada vastaus tähän. Kiitos.
- luitkoohjeet
Kai tiesit että kokeessa on miinuspisteet käytössä ja pisteitä on kirjallisesta osiosta saatava min x? muuten tulee hylky
- Luitkokyssäri
Kysymys kuuluu, että pitikö tummentaa oikea vastaus? Ei kysytty, että lukiko ohjeet! Älä kommentoi, ellei sulla siihen vastausta, jooko?
- Luekyssäri
luitkoohjeet kirjoitti:
Kai tiesit että kokeessa on miinuspisteet käytössä ja pisteitä on kirjallisesta osiosta saatava min x? muuten tulee hylky
Luitko kysymyksen? Ei siellä kysytty miinuspisteistä vaan selkeesti pitikö tummentaa oikea vastaus!
- Hahha
Luekyssäri kirjoitti:
Luitko kysymyksen? Ei siellä kysytty miinuspisteistä vaan selkeesti pitikö tummentaa oikea vastaus!
Kuinka tyhmä pitää olla jos ei ymmärrä edes ohjeita.
- Kivatietää
Hahha kirjoitti:
Kuinka tyhmä pitää olla jos ei ymmärrä edes ohjeita.
Onko aamu alkanut huonosti? Että haukutaan ihmisiä, jotka voineet mennä lukkoon esim. stressistä tai muista syistä ja jotka tulee tänne esittelemaan huolenaiheita tai muuten pyytävät apua/vastauksia kysymyksiin! Oot kyl varsinainen pelle, joka viisastelee yleisellä foorumilla!
- kokela
Sain paikan!
Miten nyt kun alkaa intti maanantaina?- Asdasdasdff
Ilmoittaudut poissaolevaksi opiskelijaksi ja alotat sitten opinnot armeijan jälkeen. Google auttaa lisää
- EhkäTradenomi
En ole ennen opiskellut mitään ammattikoulua korkeampaa, mutta ainakin Opintopolun mukaan sain paikan. Kaipa tähän tulokseen voi luottaa? Niin, ja kaipa koetulokset tulevat postiinkin?
- 877844845
Onko kellekkään tullut savoniasta sähköpostia?
- urtdju
savoniasta tuli hyväksymiskirje netpostiin
- Nicky123
Onko kukaan saanut Haaga-heilasta vielä kirjettä?
Opintopolun mukaan pääsin sisään mutta en tiedä uskallanko uskoa todeksi ennen kuin tulee vielä kirjekin.. Olin siinä käsityksessä että saapuisi tänään 3.7 mutta eipä näkynyt..- 85201005
Ainakin liiketalouden monimuotoon tuli tänään sähköposti Haaga-Helian hakijapalveluista, jossa muistutettiin opiskelupaikan vastaanottamisesta ja samalla oli linkki kyselyyn haluaako opinnot aloittaa Malmilla vai Pasilassa.
- Nicky123
Joo, tuli itseasiassa myös päivälinjalle. Oli lähetetty jo päivällä mutta tuli silti mulle perille vasta illalla...
Varmaan tulee vielä postitse infoa ensi viikolla
- JNL
Onks kukaan menossa Hyvinkään Laureaan? :)
- jeee555
minä!! :D
- JNL
Kiva, et joku täältäkin. :D Itse kyllä vielä venailen varasijasta tietoja toisesta korkeakoulusta. Ärsyttää tää odottaminen ja se, kun ei tiedä, missä sitä on syksyllä 2015. :(
- jepajeeee
Paljonkos ootte saanu pisteitä pääsykokeissa? Varsinkin TAMK kiinnostaa. Sinne monimuotoon näyttää olleen sisäänpääsyn pisterajana 45.
Saako niitä pääsykoepapereita tai osioiden pisteitä nähdä/tietää mistään? - suklaadonitsi
Jes.
Hyväksytty HH Helsinki yhteispistein 75/64,17 sekä koepistein 25/25. Eli koepisteet oli aivan siinä rajalla! Olen aika luottavainen että näillä pisteillä pääsen Pasilan toimipisteeseen. Hakemus HOASille jätetty myös.
Muita Haaga-Heliaan menijöitä/Hkiin muuttavia? - IIdss
TAMK yhteispistejonon raja 71p ja koepisteraja 24.25p, ite menin ttäpärästi sisään koepistejonosta!
- JNL
Multa puuttu 0,33 pistettä, etten päässy yhteispistejonosta. Mukavaa.
- Maatushka
Laurean tradenomi monimuotoon yhteispisteillä 84! Woohoo!
- Onnittelut
Ite jäin kauas varasijalle, pisteitä kokeesta 46,17.
Metropolialueella tosi korkeat rajat tänä vuonna! Jos johonkin TAMKiin, jota täällä suolessa hehkutetaan maan parhaana liiketalouden amk:na, on päässyt 45 pisteellä monimuotoon... Veetuttaa. - kikkekoo
Joo valintakokeesta 45/70 , sillä pääsi TAMKin monimuotoon sisään, mutta kuulemma samoilla pisteillä jääty kauas varasijoillekkin.
- jee555
mistä saitte pisteet? tuliko kirje? ite pääsin sisään mutta haluun tietää pisteet mur..
- Jfjdj
No siinä oph:n kirjeessähän ne lukee.
- edellinen55
niinhän ne lukee heti kun semmoinen vaan tipahtaa luukusta ;) ei tartte viisastella
- tiukuuu
Millaiset pääsypisteet oli Laureaan ja Metropoliaan?
- Rimpsa
Onko HH julkaissut listaa hyväksytyistä opiskelijoista sivuillaan?
- Uusavuttomuus
Mikset mene sinne sivuille katsomaan?
- Nicky123
Haaga-Heliaan voi varmaan ihan vaan postittaa kopiot todistuksista..? Vai eikai niitä nyt hen.kohtaisesti tarvitse paikan päälle toimittaa..?
- latye
Totta kai kopiot
- lol555
edellinen kysyi voiko postittaa...ja voi
- Kajjaani
Kajaani kutsuu. Kohtalotovereita?
- Cajaani
Täällä yksi Kajaaniin menevä!
- YesOrNo321
Jos en ota vastaan mulle tarjottua hakutoivejärjestyksessä alemmalla sijalla olevaa opiskelupaikkaa, menetänkö varasijani ylemmän hakutoiveen korkeakoulussa? Mielelläni antaisin tämän kakkosvaihtoehtoni jollekin muulle. :)
- Jio
Ylempi varasijasi jää edelleen voimaan, jos siis ilmoitat ettet halua vastaan ottaa alempaa.
- YesOrNo321
Jio kirjoitti:
Ylempi varasijasi jää edelleen voimaan, jos siis ilmoitat ettet halua vastaan ottaa alempaa.
Kiitos vastauksesta. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753617
- 622704
- 812657
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.582428Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?
Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1922363Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2682230- 461953
- 441769
Mä en jaksa suojella sua enää
Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t151501EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!
"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p1491428