kehujainen

jjoutava

Jos joku aloittaa moittein toisille kirjoittajille viestiketjun, hänen pitää olla yli-ihminen. Itse joka olen enemmän iltavirkku päinvastoin kuin Sus, sillä hän heräilee jo aamuvarhain ja aamukahvi on jo valmiina kun itseminä herään. Eikä minulla tulisi mieleenikään moittia näitä vähiä aloittajia. Ottaen huomioon palstan kehno julkipano en syytä pelkästään moittijoita vaan moni kyllästyy huonoon asiansa eilletulomahdollisuuteen joka on luvattoman heikkoa hankaluutensa tautta. Nyt olen asiani sanonut ja toivotan kakille Hyviä yöunia.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastasin juuri Morsein kirjoitukseen -- jossa me ollaan perehdytty Filosohvisiin ajatuksiin -- jostain jolla ei ole päätä eikä häntää niinkun huomasin --mutta jostainhan sitä on tehtävä asiaa.
      Hyvää yötä vaan sinnekkinpäin - Olen tunnin vielä tätä päivää -- mutta Kun on kesäyö -- ja kulmä -- niinhun Ryssän manalssa --sanonko nätisti !

    • käänninniemi

      ...Tai sitten ruune - "ikuislahja" palstalle 70v.

    • Minä kyllä kirjoitan moitteita useinkin. Tyhjä palsta on parempi kuin olemattomat kirjoitukset, joiden sisällöstä ei edes saa selvää.

      En ole täydellinen vaan vanha kahdeksankymppinen ja vammainenkin.

      Huomautan, että muut moittivat minua enemmän ja useammin
      kuin minä muita!

      Et sinä joutavoinen niin erinomainen ole kuin kuvittelet!

      • 3---21

        "Et sinä joutavoinen niin erinomainen ole kuin kuvittelet!" (ruunemanni)

        Tuo jos mikä on totta. Olipa hyvä, että joku uskalsi tuon sanoa.

        Lainaus vielä ketjun aloituksesta: "toivotan kakille Hyviä yöunia."


      • jakolasku
        3---21 kirjoitti:

        "Et sinä joutavoinen niin erinomainen ole kuin kuvittelet!" (ruunemanni)

        Tuo jos mikä on totta. Olipa hyvä, että joku uskalsi tuon sanoa.

        Lainaus vielä ketjun aloituksesta: "toivotan kakille Hyviä yöunia."

        Tuskin jj tänne erinomaisuuttaan kirjoittaa. Naisen nappaaminen kasikymppisenä on aika hieno juttu!


      • sopivainen
        jakolasku kirjoitti:

        Tuskin jj tänne erinomaisuuttaan kirjoittaa. Naisen nappaaminen kasikymppisenä on aika hieno juttu!

        Kävisihän se muiltakin, mutta ei enää jaksa. Muijat on niin vaativia vielä vanhanakin:DD Onnea vaan onnistuvalle:))


      • 3---21 kirjoitti:

        "Et sinä joutavoinen niin erinomainen ole kuin kuvittelet!" (ruunemanni)

        Tuo jos mikä on totta. Olipa hyvä, että joku uskalsi tuon sanoa.

        Lainaus vielä ketjun aloituksesta: "toivotan kakille Hyviä yöunia."

        On myös meissä eroja ottaavastaan kirjoitettua tekstiä olen huomannut että on sellasia jotka eivät Jymmärrä --jos kirjoittaja on pikkusen huumormiehiä .. On oltava sitä ihmistuntemusta . Insinööri tyyppi on tosikko.
        En tykkää tosikoista .


      • ohhoh.vaan
        3---21 kirjoitti:

        "Et sinä joutavoinen niin erinomainen ole kuin kuvittelet!" (ruunemanni)

        Tuo jos mikä on totta. Olipa hyvä, että joku uskalsi tuon sanoa.

        Lainaus vielä ketjun aloituksesta: "toivotan kakille Hyviä yöunia."

        3-21 on tietenkin ruunen eräs sivunikki. Nettiaddikteille ominaista että keskustelevat nikkiensä kanssa.
        Eräskin ruunen ilmaus, olen kirjailija, nettikeskusteluiden opettaja.


    • eityyppi

      Sinun höpötyksiäsi ei kyllä jymmärrä um, ja millä älyllä sinä insinöörityypitkin erotat ? Ole huoleti, ei mekään tykätä sinusta um.

      • jjoutava

        Um. Tykätään itsestämme ja kirjoitetaan mitä halutaan!.


    • Mitä jos kerran pidettäisi kehujaiset?
      Jos ei muuta kehuttavaa keksi, voisi vaikka kehaista, että sinulla on isot jalat.

      (Väärinkäsitysten välttämiseksi ilmoitan, että yllä oleva kehu ei ole tarkoitettu kenellekään. Omikoon sen joku, joka uskoo olevansa isokenkäinen.)

      • Ramoona_

        Venlastiinaa ajatellessa ei tarvitse pinnistellä keksiäkseen kehuja. Sanavalmis, huumorintajuinen vieläpä sen jalossa itseironian lajissa, ilmeisen rakastettu persoona lähipiirissään , ja täällä palstallakin on tykästytty häneen. Iloa ympäristöönsä kylvävä, sosiaalisesti oikeudenmukainen , avarakatseinen. Palsta olisi kuin pilvinen päivä ilman pirtinpolulla astelevaa Venlastiinaa. Puskasuleimaan palsta on suorastaan rakastunut.

        Jj aloittajana saakoon myös muutaman sanan : ritarinkukan olen hänelle jo ojentanutkin ja hän on saanut elämäänsä ihanan naisen, eikö se riitä kehuiksi.
        Ketjuun on kirjoittanut myös UM, hän on todellinen helmi. Jakolasku on uudempi tuttavuus, tuntuu olevan ahkera ja myönteinen kommentoija...kiva.

        Nyt muitten vuoro ♥☼♥♫♥♪


      • jjoutava

        No pitipä sattua, taisit muistaa kun olen joskus maininnut minun 47 numeroisista kengistä? Eikä niitä oikein ole kaupoissa niin isoja kokoja.

        Filosofi ei aina muista olla omalla tasollaan tai muuten viisas erehtyy kinaamaan niin kuin pahainen teini. Mutta minulla on aina nuo isot jalat
        Isotkengät ostan aina jos sattumalta löydän.


      • jjoutava kirjoitti:

        No pitipä sattua, taisit muistaa kun olen joskus maininnut minun 47 numeroisista kengistä? Eikä niitä oikein ole kaupoissa niin isoja kokoja.

        Filosofi ei aina muista olla omalla tasollaan tai muuten viisas erehtyy kinaamaan niin kuin pahainen teini. Mutta minulla on aina nuo isot jalat
        Isotkengät ostan aina jos sattumalta löydän.

        Jjoutavan isot saappaat. Noitahan maailmalla kutsutaan sellokoteloiksi. Minullakin 47 kumisaappaat Ostin kirpparilta kun vitosella sain.
        Nehän laittaa jalkaan vaikka terät taaksepäin.
        Nättijussilla syntymästään sellaiaet jalkaterät niin että kun Jussi lumella käveli ei tiennyt minnepäin legenda oli kävellyt.


      • jakolasku
        Ramoona_ kirjoitti:

        Venlastiinaa ajatellessa ei tarvitse pinnistellä keksiäkseen kehuja. Sanavalmis, huumorintajuinen vieläpä sen jalossa itseironian lajissa, ilmeisen rakastettu persoona lähipiirissään , ja täällä palstallakin on tykästytty häneen. Iloa ympäristöönsä kylvävä, sosiaalisesti oikeudenmukainen , avarakatseinen. Palsta olisi kuin pilvinen päivä ilman pirtinpolulla astelevaa Venlastiinaa. Puskasuleimaan palsta on suorastaan rakastunut.

        Jj aloittajana saakoon myös muutaman sanan : ritarinkukan olen hänelle jo ojentanutkin ja hän on saanut elämäänsä ihanan naisen, eikö se riitä kehuiksi.
        Ketjuun on kirjoittanut myös UM, hän on todellinen helmi. Jakolasku on uudempi tuttavuus, tuntuu olevan ahkera ja myönteinen kommentoija...kiva.

        Nyt muitten vuoro ♥☼♥♫♥♪

        Itseni puolesta kiittelen, olen kyllä myönteinenkin ja erityisesti kannustava.
        Kiitos kehuista Ramoona!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe