Hei, minulla on 91- vuoden pv johon haluaisin pientä piristystä, että menisi päälle 50.
Mitä tekisin kun tällä hetkellä on 50cc orkkis pytty ja kaasari on 14mm mikuni? Sen lisäksi voisiko joku samalla kertoa, miksi pv ei toimi jos ilmanputsarin kansi on päällä
Kiitos näin etukäteen!
Peeveen virittäminen
veepee_15_23
5
117
Vastaukset
- Jonne_valvonta
Jos et mitään moottoriajoneuvoista tiedä älä edes harkitse.
Rekisterissä/kilvissä olevan mopon kaiken lainen viritys on laitonta.- veepee_15_23
No kyllä minä niistä tiedän:D
Mutta kiitos kun kerroit mielipiteesi:D - Jonne_valvonta
Jos tietäisit moottoriajoneuvoista et kyselisi tommosia.
- veepee_15_23
Miksi en?
Haluan vain kysellä mielipiteitä. - Lääkkeet.ottamatta2323
Juu juu ;D hyvää selityksen makua tosiian tällä viestin aloittajalla ;D:....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779