Suomalaiseksi pelisivustoksi itseään mainostava nimeekin viittaava pelisivusto. Pari kertaa ollut yhteydessä sinne, kun voitto ykskaksi poistaa saldosta voitot.eli kun pitäisi tulla esim. 40 se vähentääkin saldoa. itsellä pitäisi olla tiedot kierroksen numerosta, joka on aika mahdotonta, kun kellonajt pelihistoriassa monta tuntia väärässä. Näin on käynyt itselle ja muutamalle kaverilleni. Kun sattuu voittamaan pikkuisen enemmän, plussauksen sijasta se laskee saldoa. tyhmä on kun pelaa, mutta jos pienimmillä panksilla kieroksen pelaa, vaikka o,25 eurolla on useamman kerran häipynyt kesken seur.kierroksen jopa 100 euroa tililtä. ensin luulin tietokoneeni takkuilevan olen ollut pitäjän kanssa pitkässä viestiketjussa, selityksiä vaikka mitä. Itse ei pysty asiaa toteennäyttämään kun on tehty mahdottomaksi. ainoa asia on että tarkistaessa voitto ja pelaamiaan tilejä, näkyyettä panos on oikea silti voittojen kohdalla näkyy nolla. VAROKAA
huijausta?
VOKE
1
147
Vastaukset
- pdpelaaja
joo o mullekki kävi noin mutta fäppäsin vaan tarpeeksi kovaa niin sivun pitäjä antoi minulle rahani takaisin make approves this
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4426415Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1423741Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?982478Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251939Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1171301Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 641091
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76980- 44973