Mikähän Jens Kukan tilanne on, kuinka kauan jatkuu vielä vankilatuomio, joka on 10 vuotta? Kalle Isokallio ja Joonas Nordman aamun Jälkiviisaissa totesivat , että ei ole mahdollista raiskata niin paljon että saisi 10 vuotta, ja kuitenkin Kukka sai niin pitkän tuomion. Kuinka paljon siis pitää raiskata saadakseen noin rankan tuomion kun jälkiviisaatkin sanoivat ettei se ole edes mahdollista?
Ja vielä, Isokallion mukaan kukaan ei istu raiskauksesta ikinä edes kolmea vuotta, vaikka tekisi kuinka monta raiskausta. Ne lievennykset, ja puolittamiset, ym. Niinpä. Kukka nyt kuitenkin on istunut jo ehkä hyvinkin sen 3 vuotta.
10 vuotta raiskauksesta
järjetöntämenoasuomessa
1
127
Vastaukset
- uuiitt
Eiköhän nuo ovet avaudu syyskuussa 2016. Kukka on vapaa viimeistään silloin, kärsittyään puolet tuomiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647