Myötähäpeä

Huhheijakkaa

Olenko todella ainoa, joka tuntee myötähäpeää suurinta osaa näillä palstoilla hilluvia kohtaan?
Mielenkiinnosta Googletin "Kauppakorkeakoulu pisterajat 2015" ja tuli tää Suomi24 auki.. Ei voi muuta sanoa kun että HUHHUH. Suurin osa jengistä on päälle 20v. ja tää juttujen taso on jotain uskomatonta!! :D Tapella nyt siitä, valehteleeko toinen että on saanu 40p. , leijutaan jollain Aalto-yliopistolla, kuinka se on niiiiin paljon arvostetumpi jnejne.. Jotenkin hävettää, että osa (toivottavasti ei kovin moni) näistä tyypeistä on tulevia opiskelijakavereita ja joskus myös ehkä kolleegoita !
Tuntuu ihan yläastemeiningiltä..

16

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etoleainao

      et ole ainoa, mutta pitää kuitenkin muistaa, että suurin osa täällä "keskustelevista" eivät ole tosissaan.

    • ylisvauhis

      Täällä on niin tyhmää porukkaa että miksikäs ei vähän rölläilisi kun tänne eksyy.

      ":D"

      • röllitrollitrolololo

        juuri näin :D


    • woewoe

      Myötähäpeä on ajan hukkaa.

    • Vaikuttaatoiselta

      Mä kovin jo mietin haluanko Aaltoon sittenkään, kun niin sairasta juttua täällä :D Ok, vitsi vitsinä mutta toivon että sieltä löytyy täysjärkisiäkin sitten kun sinne joskus pääsen..

      • hyhyyhhyys

        Aalto on kusipäiden kokous


      • fdhdhs

        Ns. "eliittikouluissa" harvemmin on täysjärkisiä.. :D


      • outola
        fdhdhs kirjoitti:

        Ns. "eliittikouluissa" harvemmin on täysjärkisiä.. :D

        Aalto ei ole eliittikoulu, mutta silti siellä on tosi kummallista väkeä. Aalto on itsestään suuria luulevien koulu.


      • 4tewgj943j4gf

        Voit vinkua just niin paljon kun haluat sieltä Oulustasi, mutta totuutta et voi väistää millään, ja se totuus on se että Aallossa on Suomen kovin opiskelija-aines. Aallolla on myös Suomen paras opiskelijajärjestö, yrityskontaktit ja startup-skene. Yksikään Aallon opiskelija ei mene sisään paskapisteillä.

        Älkää nyt herranjestas tästä suuttuko :)


      • sdvsd
        4tewgj943j4gf kirjoitti:

        Voit vinkua just niin paljon kun haluat sieltä Oulustasi, mutta totuutta et voi väistää millään, ja se totuus on se että Aallossa on Suomen kovin opiskelija-aines. Aallolla on myös Suomen paras opiskelijajärjestö, yrityskontaktit ja startup-skene. Yksikään Aallon opiskelija ei mene sisään paskapisteillä.

        Älkää nyt herranjestas tästä suuttuko :)

        Nauroin kohdalle "paras opiskelijajärjestö". Paras yhteishenki kans, kampataan kaveria että pääsee itse eteenpäin. Tämähän palvelee yleensä pitkällä aikavälillä hyvin sitä kontaktien luomista.


    • Kogn.dissonanssi

      Aaltoo haukkuu lähinnä ne, joilla ei pisteet sinne riitä. Mustamaalaus parantaa ainoostaan omaa oloo. Onneks pääsin sisään jo viime vuonna, ei muka-kauppikset oikeen kiinnosta.

    • AaltoMursu2015_36p

      Aallon rahis on kaikkien Suomessa olevien opintoahjojen/linjojen suvereeni numero ykkönen. Aikaisemmin kutsuttiin Teknillisen Korkeakoulun tuotantotalouslinjaa vuorineuvoslinjaksi, mutta sittemin Aaltoon sulautuneen koulun TUTA-linja ei enää nauti samanlaista suurta statusta kuin ennen.

      Aallon rahis on nykyään Suomen se ainoa ja oikea vuorineuvoslinja.

      PS. Älkää vahingossakaan vihjailiko että 36p ei riitä tänä vuonna Aaltoon. Hentunenkin on sitä mieltä että 36p on sisäänpääsyhaarukassa, jopa sen yläpäässä.

      • htttg

        Kyllä 36 pisteellä pitää kuumottaa ihan saatanasti.


      • AaltoMursu2015_36p
        htttg kirjoitti:

        Kyllä 36 pisteellä pitää kuumottaa ihan saatanasti.

        Pitää paikkansa, voit muuten lukea seuraavana päivänä iltapäivälehdistä (taattua lööppikamaa) mun reaktion jos 36p ei riitä. Vinkki: kaikkien pk-seudulla asuvien kannattaa pysyä sisätiloissa kun Aallon tulokset tulevat julki jos raja on yli 36p.

        Tämä on ihan oikeasti mulle nyt kolmannella yrittämällä kyse jo elämästä ja kuolemasta ihan kirjaimellisesti. Aallon rahis on mun lopullinen tavoite ja se hautautuu kyllä lopullisesti jos en tänäkään vuonna pääse Aaltoon, sillä on ikävät seuraamuksensa...


      • Ebinjon1
        AaltoMursu2015_36p kirjoitti:

        Pitää paikkansa, voit muuten lukea seuraavana päivänä iltapäivälehdistä (taattua lööppikamaa) mun reaktion jos 36p ei riitä. Vinkki: kaikkien pk-seudulla asuvien kannattaa pysyä sisätiloissa kun Aallon tulokset tulevat julki jos raja on yli 36p.

        Tämä on ihan oikeasti mulle nyt kolmannella yrittämällä kyse jo elämästä ja kuolemasta ihan kirjaimellisesti. Aallon rahis on mun lopullinen tavoite ja se hautautuu kyllä lopullisesti jos en tänäkään vuonna pääse Aaltoon, sillä on ikävät seuraamuksensa...

        Siis.. Oletko miettinyt realistisesti onko ala oikea? Kolmas kerta kuulostaa tosi kallun touhulta. Koe on niin helppo verrattuna opiskeluun, että jos ei pääsykokeella pääse haluamaan paikkaan on aika mennä sinne tradenomi -linjalle.

        Puoli vuotta aikaa lukea, joten miksi et lue itseä ensimmäisellä sisään? Jos vastaus on "no mutku olin töis", niin olet jo pelkästään sen takia ihan idiootti. Idiootit ei lue, ja idiootit ei pääse vaikka lukisi monta kevättä. Hyväksy se.


      • AaltoMursu2015_36p
        Ebinjon1 kirjoitti:

        Siis.. Oletko miettinyt realistisesti onko ala oikea? Kolmas kerta kuulostaa tosi kallun touhulta. Koe on niin helppo verrattuna opiskeluun, että jos ei pääsykokeella pääse haluamaan paikkaan on aika mennä sinne tradenomi -linjalle.

        Puoli vuotta aikaa lukea, joten miksi et lue itseä ensimmäisellä sisään? Jos vastaus on "no mutku olin töis", niin olet jo pelkästään sen takia ihan idiootti. Idiootit ei lue, ja idiootit ei pääse vaikka lukisi monta kevättä. Hyväksy se.

        Olisin päässyt aikaisempina vuosina lutiin ja Joensuuhun, mutta kun haluan nimeomaan Aaltoon, sinne on vain niin hirveän vaikea päästä. Nyt minulla on kakkosvaihtoehtona LUTTI jonne ilmeisesti kyllä menen jos en Aaltoon pääse, mutta en edes halua ajatella sitä tällä hetkellä mahdollisena vaihtoehtona, minulle Aaltoon pääseminen on JUURI NYT ainoa vaihtoehto.

        Ehkä sitten ajattelen toisin myöhemmin kesällä kun "nousen suosta" jos 36 pojoo ei riitä, haluan kuitenkin uskoa että se riittää, en pysty edes ajattelemaan mitään muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe