Oulu näkyy jo opintopolussa!

wewewr

JEEEEEEEEEEE ensimmäiset tulokset julki!!

103

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ouluunehkä

      Mitkä pisteet sulla oli?

    • jippiiolisikivaa

      Entä jos ne alkais nyt sieltä tän pv aikana tippumaan!! Oi että

    • huhuuhuhhuhu

      ei näy mulla, trolli taas

      • lyijykynä3

        Mulla näkyy kans! Jos tulosta ei näy niin et ole varmaan päässyt sitten...


      • afas

        Jos ei ollut eka vaihtoehto niin ei näy ennen kuin ylemmät on myös valmiit.


      • huuhhuhuhuhu

        Kyllä nyt ouluun pääse jokainen XD paikkaa turussa mä tässä haen


      • Kerrotkopisteesi

        Niin ja pisteet???


      • hohhoi9283
        lyijykynä3 kirjoitti:

        Mulla näkyy kans! Jos tulosta ei näy niin et ole varmaan päässyt sitten...

        Eikä ne yhäkään tule kaikille samaan aikaan


      • huuuhhuuuh

        33,5p


      • ohococco

        Niin siis sun pisteet 33,5 ...nyt ois kiva tietää ne alimmat joilla päässyt


      • clcoxo

        Jos oulu on jollain peruutettu, pitäs olla päässyt ylempään kohteeseen.


      • Kaverillekaljatänään

        TÄMÄ ON TOTTA!! KAVERI JUURI KERTOI PÄÄSSEENSÄ 28,75p OULUUN. Rajasta en tiedä mut tuo on ainakin riitänyt:DD


    • henkinenvalmistautuminn

      Mitä siellä muuten lukee sen ''opiskelijavalinta kesken'' tilalla sitten? enemmänkin tekstiä vai vaan että hyväksytty kohteeseen plaaplaa.

      • hihoiiohhohoihi

        Siellä lukee joko opiskelijavalinta kesken, hyväksytty, hylätty tai varasija ja sen numero


    • apuaaaahhetki

      Nyt kyllä täytyy myöntää että alkaa jännittään ihan hulluna :D

    • niinpäniintaas

      ottakaa screen shot

    • Kfkdkdz

      Mulla oulu kolmas 34p:llä ja ei näy.

      • Äijäootkoulus

        28,75p on riittänyt:DDDD


      • Fjdjdjzj

        Varmaan sitten jossain muussa koulussa kun oulussa :)


      • näinmennee

        Jos sulla on Oulu ekana niin näkyy... Mut jos noilla pisteillä 34 kolmantena niin siinä syy miks ei näy.. Niillä joilla Oulu ensimmäisellä sijalla niin näkyy. Varmasti tällä 28,75 tapauksella juurikin näin.


    • sesiitäkö

      Opintopolussa lukee edelleen Opiskelijavalinta kesken vaikka hain Ouluun ykkösenä, onko muilla sama vai tarkoittaako tämä nyt sitä että ei tullut paikkaa, ainakaan Oulusta?

      • lueselappu

        Ei tarkoita. Vaikka jollekkin tulos on jo tullut niin sinulle ei välttämättä ole. Ne voivat tulla eri aikaan toisille.


      • dfbfdfd

        Voi olla että sulla on heikot pisteet, niin ei ole vielä varmaa.


      • kclxpx

        Mitkä pisteet? Ei välttämättä kerro, mutta voi kertoa.


      • sesiitäkö

        Pisteiden laskin olevan tasan 30, mutta aloinkin nyt tietenkin epäilemään että olen ehkä laskenut väärin tai optinen lomake on tullut täytettyä miten sattuu :D noh, ei auta kuin odottaa


    • Jkkrrrrdddd

      Mulla näkyy ouluun hyväksytty vaikka se kakkosena. Aalto ykkösena ja lukee hylätty..

      • Kfkdkdk

        Pisteet?


      • Jkkrrrrdddd
        Kfkdkdk kirjoitti:

        Pisteet?

        36,75....


      • Ghhgghxxcgg

        Aalto 36,75 oulu 35,75


      • röllihi
        Ghhgghxxcgg kirjoitti:

        Aalto 36,75 oulu 35,75

        Kuvaa tai rölli.


      • kckcfo

        Voit olla myös laskenut väärin


      • xlxpxp

        Musta noin ei voi tulla, että toinen hyväksytty, jos ylempi kesken. Oulun pitäisi olla kesken tai aallossa lukea varalla. Ainakin mitä olen kuullut...


      • joopasenjootttaa

        Katos vaa että mulla ei lue vaikka samat pisteet ja samat kohteet löytyy. Kyllä jollain on nyt suuri tarve nostaa toisten ihmisten pulssia.


      • Nojöofleock

        Ootko nyt ihan tosissas?


      • Hkllij

        Herätkää nyt oikeesti. Jos jollekki nyt ei oo vieläkää selvää ei ne tulokset tuu samaan aikaa jokaselle vaikka onki samat pisteet


      • xnxxahh
        xlxpxp kirjoitti:

        Musta noin ei voi tulla, että toinen hyväksytty, jos ylempi kesken. Oulun pitäisi olla kesken tai aallossa lukea varalla. Ainakin mitä olen kuullut...

        No siinähän on Aalto eli ensimmäinen hakukohde hylätty. Nyt silmät käteen. Tämän takia täällä röllätään niin paljon kun niin kallua porukkaa.


      • Kdkdkdk

        Jep, Aalto ekana 36.00p ja oulu kakkosena mut ei näy mitää!!! Outoo kyllä jos ne on alkanu jo varailee 28,75pojoilla oleville paikkoja sieltä jos muka aallon tulokset eivät olisi tulleet.. :)


      • kxlxxo

        Joos aalto olis hyvätty, tarkottais että aallolta on tulokset tulleet ja ainakin joku muu olis saanut jo tiedon.


      • kcococ

        Hylätty ei tule, jos on suorittanut kokeen hyväksytysti eli saanut yli 10p. Kaikki täällä väittäneet, että eka kohde hylätty, vaikka oikeasti se olisi varalla ja todennäköisesti myös sija. Turha enää kusettaa. Tänä vuonna jäät aina varalle, jollet toisin ilmoita.


    • mullaonteorriani

      Mä en henkkoht usko, että yhtään kukaan on saanut vielä pisteitä. Niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin, niin olen hakenut instassa kuvia eri hästägeillä, kuten esim. Oulu, opiskelupaikka, kauppis, kauppakorkea, kauppakorkeaan, oulunyliopisto etcetc., eikä ole tullut yhtäkään kauppikseen päässeen kuvaa tuloksista tms. vastaan. Nykypäivänä tuo on kuitenkin yllättävän hyvä mitta, vaikkei tietty 100%..

      • ihanpätevääjooo

        Niimpä..jos nämä pisteistä saaneet henkilöt ovat tännekkin eksyneet huutelemaan, niin eiköhän niillä ole muukin some hallussa;)


      • eiootullumitää

        Tein itse saman huomion. Kunnon salapoliisihommat ollu täs mut ei mitään. Uskon et trolleja kaikki.


      • mullaonteorriani

        haha huikeeta ettei kaikki oo trollien vietävissä :D En todellakaan tiedä, mihin porukka tolla pyrkii heittävänsä keksittyjä pisterajoja...


      • failtrollit

        Kauppikset ja oikiksethan siellä instassa todellakin ekana huutelisivat, joten uskon tähän myös! :D


      • kkcixxi

        Voiko facebookista kattoa samaa? Toi ykshän sanoi nimenomaan facessa kaverinsa ilmottaneen. Tai mites olisi oulun kauppakorkean yhteisö. Näkisköhän onko liittyneitä tänään?


      • failtrollit

        no haastavampaa.. :D kai voit itsekin testata?


      • kcoxi

        Joo en löytänyt mitään oulun kauppiksen yhteisöä.


      • Aaaasssssssjjju

        Ei herrane aika mitä porukkaa tääl pyörii. Ei ihme et tääl rollitetaa kokoaja ku ootte nii sekasi. Voitteko vaa oottaa ensviiko alkuu ja olla hiljaa.


      • pilkkaomaanilkkaa

        Siinä vasta tyyppi onkin, kun ei tajua olevansa one of them ;)


    • Itsevieläjännitän

      Facebookissa yks tyttö laitto just päivityksen jossa luki et blues vaihtuu kärppiin :D hän siis oli saanut tänään tietää päässeensä Oulun kauppakorkeaan. Kyllä ihmiset nyt on saanut tuloksia, eka mä luulin et ois vaan trolleja mut ei ole Oulun kohdalla.

      • enuskotätäkää

        Kohtuu yksilöity kuvaus jonkun päivityksestä :D Kiva varmaan olisi tunnistaa itsensä keskustelupalstoilta....joten....epäilen, että kukaan kehtaisi näin avoimesti kuvailla tuttujensa asioita täällä.


      • lclclkcä

        Ota kuva ja mustaa nimet


      • Itsevieläjännitän
        enuskotätäkää kirjoitti:

        Kohtuu yksilöity kuvaus jonkun päivityksestä :D Kiva varmaan olisi tunnistaa itsensä keskustelupalstoilta....joten....epäilen, että kukaan kehtaisi näin avoimesti kuvailla tuttujensa asioita täällä.

        Siis mun kaveri tykkäs sen tilapäivityksestä en mä tunne koko muijaa Xd tuskin sitä kiinnostaa vaik tunnistaiski ku just saanu tietää et on päässy kouluun xD ihan sama mitä te tääl uskotte soittakaa sinne kouluun jos ette muuten usko


    • Kerkesinjojuhlia

      Mulla näky jo tampere hyväksytty opintopolussa, mutta katos kun kirjauduin uudestaan!!!! Onko muilla käyny samalla tavalla????? Nyt stressaa taas...

      • oliskoniin

        näkyjä nähnyt ?


      • hehehehejustniin
        oliskoniin kirjoitti:

        näkyjä nähnyt ?

        ei vittu :DDDDD paras


    • cocococ

      Ylilaudalla 3 ensisijaisesti ouluun hakenutta joilla kaikilla yli 30p ja kaikilla haku kesken. Eli ihan huuhaa juttuja, jollei tosiaan ihan satunnaisesti tule.

      • cococockujalla

        Ei ne tuu kaikille samaa aikaa älykääpiö


    • OulunMursu2015

      Mut on hyväksytty Ouluun, mulla oli Turku ykkösenä 33.5 pistettä jonne en sitten näköjään päässyt.

      • kuvia

        laittakaahan kuvia näistä tai lopettakaa spämmäys


      • marsu--

        Serkulla ihan sama tilanne!!:DDD mitä ihmettä! Tai no sil tais olla 33,75p mut silkää ei riittäny turkuun käsittämätöntä se raja on oikeesti 34p ainaki


      • ewfevd

        :D:D:DD:D näit on hauska lukee.


      • ssdfdscs

        :D:D:D mun pikkuserkun siskon pojalla 37p Aaltoon ja 36p Ouluun. Ei voinu ku nauraa!!!! kuspää koko kesäkuun jo leiju olevansa tuleva Wahlroos.

        Oulu hyväksytty.


    • Kyllänevieläselviää

      Voi ristus sentään herätkää nyt :D eilen tulokset oo vielä tulleet. Jengi ei oikeesti ymmärrä että tänne voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan :D

      • ygygygggygygy

        Oulu tuli tänää vitun urpo


      • Eitullutuskojo
        ygygygggygygy kirjoitti:

        Oulu tuli tänää vitun urpo

        Jääkö paikka saamatta vai mikäs miestä noin kismittää?


      • olehiljaameekotiis
        Eitullutuskojo kirjoitti:

        Jääkö paikka saamatta vai mikäs miestä noin kismittää?

        Kismittää se että kaikki on muka trollaamista vaikka tietää tasan tarkkaan että ainakin osa oulun tuloksista on tullut tänään


    • hmmmeikö

      Eiks tuloksia voi tulla vkoloppuna vai miks puhetta ollu että jos pistetiedot ma, niin jo pe rajat tiedossa tms.

      • ouluun

        Se mihin ouluun hain ilmotettiin aiemmin et tulokset tulee 28.6., viim. 3.6. Tulokset tulikin jo 25.6 niille joilla oli ensisijaisena. Tuskin siis mahdotonta et ne pisteet on jo joillekin tulleet, joilla kyseinen paikka ekana valintana.


      • kicuicuc

        No kuka siellä vkl töissä on? Pisteet ja rajatkin on todennäköisesti jo tiedossa ja siksi olis voinut tulla jo, mutta ei ne kai saa niitä vielä pistää opintopolkuun liian kuormituksen takia.


      • jjkkjjkjkkjkj
        ouluun kirjoitti:

        Se mihin ouluun hain ilmotettiin aiemmin et tulokset tulee 28.6., viim. 3.6. Tulokset tulikin jo 25.6 niille joilla oli ensisijaisena. Tuskin siis mahdotonta et ne pisteet on jo joillekin tulleet, joilla kyseinen paikka ekana valintana.

        Nimeomaan näin! Ensisijaisuus tulokset saattavat tulla ennen niinkuin kaikkialla on sanottu. Tuo 3.7 on viimeistään ei se tarkoita että ne tulee silloin


    • Apinaapumpataan

      Okei anteeks! Trollasin teit!
      Ei mulla eikä
      Varmaan kenelläkään näy vielä oulua opintupolussa :Dddd

      • ykstotinen

        Vajakki, kukaan ei ota selvää lapsellisuuksistasi. Monella riippuu koko elämän jatko asioista, jotka muutaman päivän sisällä ilmoitetaan ja sinä se kun trollailet netissä.
        Rupea ajattelemaan ja kasva aikuiseksi.


      • mikäolet

        Mitä ihmettä sä selität xD niille joilla oli ensisijaisena valintana oulu niin saivat tiedon eilen


      • Notulituli

        Vai tuliko o.O


    • 13513

      En usko yhtäkään näistä väitteistä ilman kuvaa. Siihen asti olette kaikki trolleja.

      • öåöåöåöåöååö

        onko sulla facebook? mene sinne etsimään varmasti löydät jonkun päivityksen. minä en ala tuttavani päivityksestä ottamaan kuvaa yleiselle keskustelupalstalle. muista kouluista en tiedä mutta oulussa osa sai tietää eilen ja varmaan tänään tulee lisää?


    • Sazzemaz

      Mitä hittoa täällä häröillään, en mä tiedä muiden tuloksista mitään eikä kiinnostakaan, mutta minut on hyväksytty Ouluun joka minulla oli ensijaisena (26 3p). Lopettakaa nyt se trolleiksi haukkuminen ennen kuin otatte asioista selvää

      • H0m0olet

        No pistä kuva, niin uskotaan!


    • voielämätätästressiä

      Te jotka olette saaneet jo tiedon ouluun pääsystä, millä kirjaimella teidän sukunimi alkaa??? minulla ei näy vielä mitään, stressaaa!!! sukunimi N.

      • 12345---

        Olet keskivaiheilla niin voi olla ettei sinulle ole sen takia vielä tullut. Tiedän yhden tytön joka ilmoitti pääsystään eilen mutta hänen sukunimensä alkaa E-kirjaimella


    • Tampereellepls

      Tarvis ehkä lopettaa opintopolun kyttääminen. Eiköhän täältä kuulu heti kun alkaa niitä tuloksia tulemaan.

    • hiohiohiohoi

      VAASAN TULOKSIA TULLUT

    • Hmmmietityttää

      Miten on muka mahdollista, että esim. Oulun ensisijaisille hakijoille olisi tullut pisteet jo nyt. Tod.näk. heistä monella on huonommat pisteet kuin esim. Aaltoon hakijalla, joka jää niukasti Aallosta ja menee sitten Ouluun. Ne siis nostavat rajoja aika reippaasti, eikä siten ole mahdollista, että Oulun 27p oppilaat tietäisivät jo tulokset, jos aallon hakijoista on tulossa Ouluun esim. 50 opiskelijaa 35,5 pisteellä Aallon pisteiden ratketessa.

      • juuuuh

        Ehkä ne kaikki pisteet ja sijoittelut on tehty jo. Nyt vaan tuloksista ilmoitetaan ekana enssijasille tms?


      • hiofsfhios
        juuuuh kirjoitti:

        Ehkä ne kaikki pisteet ja sijoittelut on tehty jo. Nyt vaan tuloksista ilmoitetaan ekana enssijasille tms?

        Ouluun otetaan 200 opiskelijaaa kyllä on varaa ottaa ihmisiä 28,75pisteillä


      • jsjqjajsjb

        Sinne "hyväksytään" aloituspaikoille ensin kaikki hakijat joilla pisteet riittää, sitten napsitaan pois ne jotka pääsee muualle ja otetaa varasijalta seuraava. Kone ne valinnat tekee ja sijoittelee, ei ole mitään rakettitiedettä.. :DD


    • Phdartbnk

      Minä uskon enemmän sukunimiteoriaan. hain vain ja ainoastaan oulun kauppikseen (eli ensisijaisena) kakkosena sairaanhoitaja amk:n jonka pääsykokeeseen en edes mennyt.... eikä tuloksia kuulu. Aakkosten keskivaiheilta löydyn.

    • OuluKTM

      Sukunimiteoria taitaa päteä. Oma sukunimeni alkaa A:lla ja kävin tarkistamassa, 34p ja Oulu ensisijaisena hakukohteena, muualle en hakenutkaan. Alko lievästi kuumottamaan kun luin täältä että tuloksia on mahdollisesti jo joillekin tullut kun yrittänyt pääsykokeesta asti vain unohtaa asian ja odottaa 3.7.

      • turhakuumotus

        Ei noilla pointseilla pidä kuumotella Ouluun. :-D


      • Pääsiksä

        Eli Oulu näky sulla siis hyväksyttynä?


      • Vustmas

        Totta hitossa nyt 34 ponderoosalla Ouluun pääsee...hei c'mon nyt...


      • LuojanKiitosAakkosille

        jos se on aakkosten mukaan niin iso huojennus.... oulu ensisijaisena, en ehkä ole sössinyt optista lomaketta... *jeeee* tulee sitten ehkä seuraavassa julkaisu ryhmässä.


    • vvvvvvvvv

      Voi makrotalouden sukunimiteoria.. mun pisteissä menee siis vielä pitkään :D

    • OuluKTM

      Siis kyllä hyväksyttynä näkyy. Kuumotuksella lähinnä tarkoitin sitä jännäkakan määrää kun luin että tuloksia mahdollisesti on joillekin jo tullut ja sitä että olen töhöillyt optisen lomakkeen kanssa. Oli lähellä pankkitunnuksetkin mennä lukkoon kun sekoilin niiden kanssa kirjautumisen yhteydessä.

    • viimevuonnanäin

      Viime vuonna tosiaan näkyi joissain kouluissa etukäteen ja ne jotka oli päässyt luki "hyväksytty" ja ne jotka eivat luki "valinta kesken." Jos tosiaan oulun tulokset ovat tulleet ja sinulla oli oulu vaikkapa viimeisenä vaihtoehtonasi eikä oulun kohdalla lue hyäksytty niin olet joko tullut hyväksytyksi muualle tai et mihinkään.

      • jxpxo

        Turha trollata. Jos valinta on tehty lukee joko varalla/hyväksytty/hylätty ja vaan ensisijaiseen kohteeseen. Tänä vuonna on eri käytäntö kuin aiemmin. Valinta kesken on myös sillon, jos ylemmän valinta on kesken. Ei kolmas voi olla hyväksytty, ennen ylempien tuloksia. Valinta olisi kesken tai peruttu, jos olet päässyt ylempään.


      • entrollaa
        jxpxo kirjoitti:

        Turha trollata. Jos valinta on tehty lukee joko varalla/hyväksytty/hylätty ja vaan ensisijaiseen kohteeseen. Tänä vuonna on eri käytäntö kuin aiemmin. Valinta kesken on myös sillon, jos ylemmän valinta on kesken. Ei kolmas voi olla hyväksytty, ennen ylempien tuloksia. Valinta olisi kesken tai peruttu, jos olet päässyt ylempään.

        No ei tosiaan ollut trolli. Ja ihan viimeksikin varasijat tulivat myöhemmin näkyviin..


      • dfsdfdsdfs
        entrollaa kirjoitti:

        No ei tosiaan ollut trolli. Ja ihan viimeksikin varasijat tulivat myöhemmin näkyviin..

        Ei mene näin. Vihreä lomake joka jaettiin kokeen jälkeen tiesi kertoa:

        "Paikkoja voidaan julkaista ennen virallisia tuloksia, mutta ei pidä hätääntyä jos itselläsi ei näy. Se ei tarkoita ettei olisi koulupaikkaa saanut.


      • viimevuosi
        dfsdfdsdfs kirjoitti:

        Ei mene näin. Vihreä lomake joka jaettiin kokeen jälkeen tiesi kertoa:

        "Paikkoja voidaan julkaista ennen virallisia tuloksia, mutta ei pidä hätääntyä jos itselläsi ei näy. Se ei tarkoita ettei olisi koulupaikkaa saanut.

        Puhuin viimevuodesta en tästä vuodesta. Siis tarkoitin että tälläinenkin käytäntö on ennen nähty mutta en tiedä tästä vuodesta. No 12 jälkeen tänään pitäisi näkyä..


      • sgsdgds
        entrollaa kirjoitti:

        No ei tosiaan ollut trolli. Ja ihan viimeksikin varasijat tulivat myöhemmin näkyviin..

        eikö oikeesti porukka tajua et SE ON ERI SYSTEEMI :DD


    • odotuspalkitaan

      Nyt näkyy minullakin. klo 24 tulee varmasti lisää

      • jupaduuri

        No mitäs siellä sitten näkyy?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe