JEEEEEEEEEEE ensimmäiset tulokset julki!!
Oulu näkyy jo opintopolussa!
103
50
Vastaukset
- Ouluunehkä
Mitkä pisteet sulla oli?
- jippiiolisikivaa
Entä jos ne alkais nyt sieltä tän pv aikana tippumaan!! Oi että
- huhuuhuhhuhu
ei näy mulla, trolli taas
- lyijykynä3
Mulla näkyy kans! Jos tulosta ei näy niin et ole varmaan päässyt sitten...
- afas
Jos ei ollut eka vaihtoehto niin ei näy ennen kuin ylemmät on myös valmiit.
- huuhhuhuhuhu
Kyllä nyt ouluun pääse jokainen XD paikkaa turussa mä tässä haen
- Kerrotkopisteesi
Niin ja pisteet???
- hohhoi9283
lyijykynä3 kirjoitti:
Mulla näkyy kans! Jos tulosta ei näy niin et ole varmaan päässyt sitten...
Eikä ne yhäkään tule kaikille samaan aikaan
- huuuhhuuuh
33,5p
- ohococco
Niin siis sun pisteet 33,5 ...nyt ois kiva tietää ne alimmat joilla päässyt
- clcoxo
Jos oulu on jollain peruutettu, pitäs olla päässyt ylempään kohteeseen.
- Kaverillekaljatänään
TÄMÄ ON TOTTA!! KAVERI JUURI KERTOI PÄÄSSEENSÄ 28,75p OULUUN. Rajasta en tiedä mut tuo on ainakin riitänyt:DD
- henkinenvalmistautuminn
Mitä siellä muuten lukee sen ''opiskelijavalinta kesken'' tilalla sitten? enemmänkin tekstiä vai vaan että hyväksytty kohteeseen plaaplaa.
- hihoiiohhohoihi
Siellä lukee joko opiskelijavalinta kesken, hyväksytty, hylätty tai varasija ja sen numero
- apuaaaahhetki
Nyt kyllä täytyy myöntää että alkaa jännittään ihan hulluna :D
- niinpäniintaas
ottakaa screen shot
- Kfkdkdz
Mulla oulu kolmas 34p:llä ja ei näy.
- Äijäootkoulus
28,75p on riittänyt:DDDD
- Fjdjdjzj
Varmaan sitten jossain muussa koulussa kun oulussa :)
- näinmennee
Jos sulla on Oulu ekana niin näkyy... Mut jos noilla pisteillä 34 kolmantena niin siinä syy miks ei näy.. Niillä joilla Oulu ensimmäisellä sijalla niin näkyy. Varmasti tällä 28,75 tapauksella juurikin näin.
- sesiitäkö
Opintopolussa lukee edelleen Opiskelijavalinta kesken vaikka hain Ouluun ykkösenä, onko muilla sama vai tarkoittaako tämä nyt sitä että ei tullut paikkaa, ainakaan Oulusta?
- lueselappu
Ei tarkoita. Vaikka jollekkin tulos on jo tullut niin sinulle ei välttämättä ole. Ne voivat tulla eri aikaan toisille.
- dfbfdfd
Voi olla että sulla on heikot pisteet, niin ei ole vielä varmaa.
- kclxpx
Mitkä pisteet? Ei välttämättä kerro, mutta voi kertoa.
- sesiitäkö
Pisteiden laskin olevan tasan 30, mutta aloinkin nyt tietenkin epäilemään että olen ehkä laskenut väärin tai optinen lomake on tullut täytettyä miten sattuu :D noh, ei auta kuin odottaa
- Jkkrrrrdddd
Mulla näkyy ouluun hyväksytty vaikka se kakkosena. Aalto ykkösena ja lukee hylätty..
- Kfkdkdk
Pisteet?
- Jkkrrrrdddd
Kfkdkdk kirjoitti:
Pisteet?
36,75....
- Ghhgghxxcgg
Aalto 36,75 oulu 35,75
- röllihi
Ghhgghxxcgg kirjoitti:
Aalto 36,75 oulu 35,75
Kuvaa tai rölli.
- kckcfo
Voit olla myös laskenut väärin
- xlxpxp
Musta noin ei voi tulla, että toinen hyväksytty, jos ylempi kesken. Oulun pitäisi olla kesken tai aallossa lukea varalla. Ainakin mitä olen kuullut...
- joopasenjootttaa
Katos vaa että mulla ei lue vaikka samat pisteet ja samat kohteet löytyy. Kyllä jollain on nyt suuri tarve nostaa toisten ihmisten pulssia.
- Nojöofleock
Ootko nyt ihan tosissas?
- Hkllij
Herätkää nyt oikeesti. Jos jollekki nyt ei oo vieläkää selvää ei ne tulokset tuu samaan aikaa jokaselle vaikka onki samat pisteet
- xnxxahh
xlxpxp kirjoitti:
Musta noin ei voi tulla, että toinen hyväksytty, jos ylempi kesken. Oulun pitäisi olla kesken tai aallossa lukea varalla. Ainakin mitä olen kuullut...
No siinähän on Aalto eli ensimmäinen hakukohde hylätty. Nyt silmät käteen. Tämän takia täällä röllätään niin paljon kun niin kallua porukkaa.
- Kdkdkdk
Jep, Aalto ekana 36.00p ja oulu kakkosena mut ei näy mitää!!! Outoo kyllä jos ne on alkanu jo varailee 28,75pojoilla oleville paikkoja sieltä jos muka aallon tulokset eivät olisi tulleet.. :)
- kxlxxo
Joos aalto olis hyvätty, tarkottais että aallolta on tulokset tulleet ja ainakin joku muu olis saanut jo tiedon.
- kcococ
Hylätty ei tule, jos on suorittanut kokeen hyväksytysti eli saanut yli 10p. Kaikki täällä väittäneet, että eka kohde hylätty, vaikka oikeasti se olisi varalla ja todennäköisesti myös sija. Turha enää kusettaa. Tänä vuonna jäät aina varalle, jollet toisin ilmoita.
- mullaonteorriani
Mä en henkkoht usko, että yhtään kukaan on saanut vielä pisteitä. Niin pinnalliselta kuin se kuulostaakin, niin olen hakenut instassa kuvia eri hästägeillä, kuten esim. Oulu, opiskelupaikka, kauppis, kauppakorkea, kauppakorkeaan, oulunyliopisto etcetc., eikä ole tullut yhtäkään kauppikseen päässeen kuvaa tuloksista tms. vastaan. Nykypäivänä tuo on kuitenkin yllättävän hyvä mitta, vaikkei tietty 100%..
- ihanpätevääjooo
Niimpä..jos nämä pisteistä saaneet henkilöt ovat tännekkin eksyneet huutelemaan, niin eiköhän niillä ole muukin some hallussa;)
- eiootullumitää
Tein itse saman huomion. Kunnon salapoliisihommat ollu täs mut ei mitään. Uskon et trolleja kaikki.
- mullaonteorriani
haha huikeeta ettei kaikki oo trollien vietävissä :D En todellakaan tiedä, mihin porukka tolla pyrkii heittävänsä keksittyjä pisterajoja...
- failtrollit
Kauppikset ja oikiksethan siellä instassa todellakin ekana huutelisivat, joten uskon tähän myös! :D
- kkcixxi
Voiko facebookista kattoa samaa? Toi ykshän sanoi nimenomaan facessa kaverinsa ilmottaneen. Tai mites olisi oulun kauppakorkean yhteisö. Näkisköhän onko liittyneitä tänään?
- failtrollit
no haastavampaa.. :D kai voit itsekin testata?
- kcoxi
Joo en löytänyt mitään oulun kauppiksen yhteisöä.
- Aaaasssssssjjju
Ei herrane aika mitä porukkaa tääl pyörii. Ei ihme et tääl rollitetaa kokoaja ku ootte nii sekasi. Voitteko vaa oottaa ensviiko alkuu ja olla hiljaa.
- pilkkaomaanilkkaa
Siinä vasta tyyppi onkin, kun ei tajua olevansa one of them ;)
- Itsevieläjännitän
Facebookissa yks tyttö laitto just päivityksen jossa luki et blues vaihtuu kärppiin :D hän siis oli saanut tänään tietää päässeensä Oulun kauppakorkeaan. Kyllä ihmiset nyt on saanut tuloksia, eka mä luulin et ois vaan trolleja mut ei ole Oulun kohdalla.
- enuskotätäkää
Kohtuu yksilöity kuvaus jonkun päivityksestä :D Kiva varmaan olisi tunnistaa itsensä keskustelupalstoilta....joten....epäilen, että kukaan kehtaisi näin avoimesti kuvailla tuttujensa asioita täällä.
- lclclkcä
Ota kuva ja mustaa nimet
- Itsevieläjännitän
enuskotätäkää kirjoitti:
Kohtuu yksilöity kuvaus jonkun päivityksestä :D Kiva varmaan olisi tunnistaa itsensä keskustelupalstoilta....joten....epäilen, että kukaan kehtaisi näin avoimesti kuvailla tuttujensa asioita täällä.
Siis mun kaveri tykkäs sen tilapäivityksestä en mä tunne koko muijaa Xd tuskin sitä kiinnostaa vaik tunnistaiski ku just saanu tietää et on päässy kouluun xD ihan sama mitä te tääl uskotte soittakaa sinne kouluun jos ette muuten usko
- Kerkesinjojuhlia
Mulla näky jo tampere hyväksytty opintopolussa, mutta katos kun kirjauduin uudestaan!!!! Onko muilla käyny samalla tavalla????? Nyt stressaa taas...
- oliskoniin
näkyjä nähnyt ?
- hehehehejustniin
oliskoniin kirjoitti:
näkyjä nähnyt ?
ei vittu :DDDDD paras
- cocococ
Ylilaudalla 3 ensisijaisesti ouluun hakenutta joilla kaikilla yli 30p ja kaikilla haku kesken. Eli ihan huuhaa juttuja, jollei tosiaan ihan satunnaisesti tule.
- cococockujalla
Ei ne tuu kaikille samaa aikaa älykääpiö
- OulunMursu2015
Mut on hyväksytty Ouluun, mulla oli Turku ykkösenä 33.5 pistettä jonne en sitten näköjään päässyt.
- kuvia
laittakaahan kuvia näistä tai lopettakaa spämmäys
- marsu--
Serkulla ihan sama tilanne!!:DDD mitä ihmettä! Tai no sil tais olla 33,75p mut silkää ei riittäny turkuun käsittämätöntä se raja on oikeesti 34p ainaki
- ewfevd
:D:D:DD:D näit on hauska lukee.
- ssdfdscs
:D:D:D mun pikkuserkun siskon pojalla 37p Aaltoon ja 36p Ouluun. Ei voinu ku nauraa!!!! kuspää koko kesäkuun jo leiju olevansa tuleva Wahlroos.
Oulu hyväksytty.
- Kyllänevieläselviää
Voi ristus sentään herätkää nyt :D eilen tulokset oo vielä tulleet. Jengi ei oikeesti ymmärrä että tänne voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan :D
- ygygygggygygy
Oulu tuli tänää vitun urpo
- Eitullutuskojo
ygygygggygygy kirjoitti:
Oulu tuli tänää vitun urpo
Jääkö paikka saamatta vai mikäs miestä noin kismittää?
- olehiljaameekotiis
Eitullutuskojo kirjoitti:
Jääkö paikka saamatta vai mikäs miestä noin kismittää?
Kismittää se että kaikki on muka trollaamista vaikka tietää tasan tarkkaan että ainakin osa oulun tuloksista on tullut tänään
- hmmmeikö
Eiks tuloksia voi tulla vkoloppuna vai miks puhetta ollu että jos pistetiedot ma, niin jo pe rajat tiedossa tms.
- ouluun
Se mihin ouluun hain ilmotettiin aiemmin et tulokset tulee 28.6., viim. 3.6. Tulokset tulikin jo 25.6 niille joilla oli ensisijaisena. Tuskin siis mahdotonta et ne pisteet on jo joillekin tulleet, joilla kyseinen paikka ekana valintana.
- kicuicuc
No kuka siellä vkl töissä on? Pisteet ja rajatkin on todennäköisesti jo tiedossa ja siksi olis voinut tulla jo, mutta ei ne kai saa niitä vielä pistää opintopolkuun liian kuormituksen takia.
- jjkkjjkjkkjkj
ouluun kirjoitti:
Se mihin ouluun hain ilmotettiin aiemmin et tulokset tulee 28.6., viim. 3.6. Tulokset tulikin jo 25.6 niille joilla oli ensisijaisena. Tuskin siis mahdotonta et ne pisteet on jo joillekin tulleet, joilla kyseinen paikka ekana valintana.
Nimeomaan näin! Ensisijaisuus tulokset saattavat tulla ennen niinkuin kaikkialla on sanottu. Tuo 3.7 on viimeistään ei se tarkoita että ne tulee silloin
- Apinaapumpataan
Okei anteeks! Trollasin teit!
Ei mulla eikä
Varmaan kenelläkään näy vielä oulua opintupolussa :Dddd- ykstotinen
Vajakki, kukaan ei ota selvää lapsellisuuksistasi. Monella riippuu koko elämän jatko asioista, jotka muutaman päivän sisällä ilmoitetaan ja sinä se kun trollailet netissä.
Rupea ajattelemaan ja kasva aikuiseksi. - mikäolet
Mitä ihmettä sä selität xD niille joilla oli ensisijaisena valintana oulu niin saivat tiedon eilen
- Notulituli
Vai tuliko o.O
- 13513
En usko yhtäkään näistä väitteistä ilman kuvaa. Siihen asti olette kaikki trolleja.
- öåöåöåöåöååö
onko sulla facebook? mene sinne etsimään varmasti löydät jonkun päivityksen. minä en ala tuttavani päivityksestä ottamaan kuvaa yleiselle keskustelupalstalle. muista kouluista en tiedä mutta oulussa osa sai tietää eilen ja varmaan tänään tulee lisää?
- Sazzemaz
Mitä hittoa täällä häröillään, en mä tiedä muiden tuloksista mitään eikä kiinnostakaan, mutta minut on hyväksytty Ouluun joka minulla oli ensijaisena (26 3p). Lopettakaa nyt se trolleiksi haukkuminen ennen kuin otatte asioista selvää
- H0m0olet
No pistä kuva, niin uskotaan!
- voielämätätästressiä
Te jotka olette saaneet jo tiedon ouluun pääsystä, millä kirjaimella teidän sukunimi alkaa??? minulla ei näy vielä mitään, stressaaa!!! sukunimi N.
- 12345---
Olet keskivaiheilla niin voi olla ettei sinulle ole sen takia vielä tullut. Tiedän yhden tytön joka ilmoitti pääsystään eilen mutta hänen sukunimensä alkaa E-kirjaimella
- Tampereellepls
Tarvis ehkä lopettaa opintopolun kyttääminen. Eiköhän täältä kuulu heti kun alkaa niitä tuloksia tulemaan.
- hiohiohiohoi
VAASAN TULOKSIA TULLUT
- Hmmmietityttää
Miten on muka mahdollista, että esim. Oulun ensisijaisille hakijoille olisi tullut pisteet jo nyt. Tod.näk. heistä monella on huonommat pisteet kuin esim. Aaltoon hakijalla, joka jää niukasti Aallosta ja menee sitten Ouluun. Ne siis nostavat rajoja aika reippaasti, eikä siten ole mahdollista, että Oulun 27p oppilaat tietäisivät jo tulokset, jos aallon hakijoista on tulossa Ouluun esim. 50 opiskelijaa 35,5 pisteellä Aallon pisteiden ratketessa.
- juuuuh
Ehkä ne kaikki pisteet ja sijoittelut on tehty jo. Nyt vaan tuloksista ilmoitetaan ekana enssijasille tms?
- hiofsfhios
juuuuh kirjoitti:
Ehkä ne kaikki pisteet ja sijoittelut on tehty jo. Nyt vaan tuloksista ilmoitetaan ekana enssijasille tms?
Ouluun otetaan 200 opiskelijaaa kyllä on varaa ottaa ihmisiä 28,75pisteillä
- jsjqjajsjb
Sinne "hyväksytään" aloituspaikoille ensin kaikki hakijat joilla pisteet riittää, sitten napsitaan pois ne jotka pääsee muualle ja otetaa varasijalta seuraava. Kone ne valinnat tekee ja sijoittelee, ei ole mitään rakettitiedettä.. :DD
- Phdartbnk
Minä uskon enemmän sukunimiteoriaan. hain vain ja ainoastaan oulun kauppikseen (eli ensisijaisena) kakkosena sairaanhoitaja amk:n jonka pääsykokeeseen en edes mennyt.... eikä tuloksia kuulu. Aakkosten keskivaiheilta löydyn.
- OuluKTM
Sukunimiteoria taitaa päteä. Oma sukunimeni alkaa A:lla ja kävin tarkistamassa, 34p ja Oulu ensisijaisena hakukohteena, muualle en hakenutkaan. Alko lievästi kuumottamaan kun luin täältä että tuloksia on mahdollisesti jo joillekin tullut kun yrittänyt pääsykokeesta asti vain unohtaa asian ja odottaa 3.7.
- turhakuumotus
Ei noilla pointseilla pidä kuumotella Ouluun. :-D
- Pääsiksä
Eli Oulu näky sulla siis hyväksyttynä?
- Vustmas
Totta hitossa nyt 34 ponderoosalla Ouluun pääsee...hei c'mon nyt...
- LuojanKiitosAakkosille
jos se on aakkosten mukaan niin iso huojennus.... oulu ensisijaisena, en ehkä ole sössinyt optista lomaketta... *jeeee* tulee sitten ehkä seuraavassa julkaisu ryhmässä.
- vvvvvvvvv
Voi makrotalouden sukunimiteoria.. mun pisteissä menee siis vielä pitkään :D
- OuluKTM
Siis kyllä hyväksyttynä näkyy. Kuumotuksella lähinnä tarkoitin sitä jännäkakan määrää kun luin että tuloksia mahdollisesti on joillekin jo tullut ja sitä että olen töhöillyt optisen lomakkeen kanssa. Oli lähellä pankkitunnuksetkin mennä lukkoon kun sekoilin niiden kanssa kirjautumisen yhteydessä.
- viimevuonnanäin
Viime vuonna tosiaan näkyi joissain kouluissa etukäteen ja ne jotka oli päässyt luki "hyväksytty" ja ne jotka eivat luki "valinta kesken." Jos tosiaan oulun tulokset ovat tulleet ja sinulla oli oulu vaikkapa viimeisenä vaihtoehtonasi eikä oulun kohdalla lue hyäksytty niin olet joko tullut hyväksytyksi muualle tai et mihinkään.
- jxpxo
Turha trollata. Jos valinta on tehty lukee joko varalla/hyväksytty/hylätty ja vaan ensisijaiseen kohteeseen. Tänä vuonna on eri käytäntö kuin aiemmin. Valinta kesken on myös sillon, jos ylemmän valinta on kesken. Ei kolmas voi olla hyväksytty, ennen ylempien tuloksia. Valinta olisi kesken tai peruttu, jos olet päässyt ylempään.
- entrollaa
jxpxo kirjoitti:
Turha trollata. Jos valinta on tehty lukee joko varalla/hyväksytty/hylätty ja vaan ensisijaiseen kohteeseen. Tänä vuonna on eri käytäntö kuin aiemmin. Valinta kesken on myös sillon, jos ylemmän valinta on kesken. Ei kolmas voi olla hyväksytty, ennen ylempien tuloksia. Valinta olisi kesken tai peruttu, jos olet päässyt ylempään.
No ei tosiaan ollut trolli. Ja ihan viimeksikin varasijat tulivat myöhemmin näkyviin..
- dfsdfdsdfs
entrollaa kirjoitti:
No ei tosiaan ollut trolli. Ja ihan viimeksikin varasijat tulivat myöhemmin näkyviin..
Ei mene näin. Vihreä lomake joka jaettiin kokeen jälkeen tiesi kertoa:
"Paikkoja voidaan julkaista ennen virallisia tuloksia, mutta ei pidä hätääntyä jos itselläsi ei näy. Se ei tarkoita ettei olisi koulupaikkaa saanut. - viimevuosi
dfsdfdsdfs kirjoitti:
Ei mene näin. Vihreä lomake joka jaettiin kokeen jälkeen tiesi kertoa:
"Paikkoja voidaan julkaista ennen virallisia tuloksia, mutta ei pidä hätääntyä jos itselläsi ei näy. Se ei tarkoita ettei olisi koulupaikkaa saanut.Puhuin viimevuodesta en tästä vuodesta. Siis tarkoitin että tälläinenkin käytäntö on ennen nähty mutta en tiedä tästä vuodesta. No 12 jälkeen tänään pitäisi näkyä..
- sgsdgds
entrollaa kirjoitti:
eikö oikeesti porukka tajua et SE ON ERI SYSTEEMI :DD
- odotuspalkitaan
Nyt näkyy minullakin. klo 24 tulee varmasti lisää
- jupaduuri
No mitäs siellä sitten näkyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187464Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662156- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691220RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551151Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019