Olen menossa kesällä lomailemaan Fuengirolan suunnalle. Suunnitteilla olisi katsella mm. monitehosilmälaseja. Onko kellään kokemuksia eli miten onnistuu moniteholasien hankkiminen? Kauanko mahtaa kestää, jotta lasit valmistuu, riittääkö viikon loma? Katselin tuosta SE-lehdestä, että joku liike mainostaa 89 euron hintaan kehykset moniteholinssit. Hinta olis niin houkuttelevan halpa...
Silmälasiostokset Fugessa
4
70
Vastaukset
- christmascanaria
Moi, nyt yksi huomio täältä suomen päästä! Minkälaiset linssit saa tollaisella hinnalla?
eli vääristymiä linssin reunoilla? pintakäsittelyt linssissä kestääkö miten kauan?
Jos tulee jotain takuuasiaa, matka on taas pitkä reklamoida?
Mutta kun halvalla saa, kannataako ottaa riski? kyseenalaista aina tuote, kun hinnalla houkutellaan.
Hyvää Kesää ja matkaa..:):)- kusetettukin
Kyllä se Espanjassa on samaa kusetusta kuin Suomessakin.
- Fugeen
Tuntuu että tää rillibisnes on pelkkää kusetusta joka puolella. Mutta onko missään reilua kauppaa mistä vois hyvillä mielin hankkia monitehot? Viro? Netti?
- teidetar
Hyvät silmälasit löytyy Ruotsalaisesta nettikaupasta.On hyvä palvelu ja linssien hionta huipputyötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904