Onko kukaan saanut vielä tietoa onko tullut valituksi Tamk:n sairaanhoitajan monimuotokoulutukseen?
Tamk monimuoto sairaanhoitaja 2015 joko tietoa ?
13
99
Vastaukset
- Hapsulipsu
Onko kukaan saanut miltään alalta tietoa Tamkista? Itse hain sosionomiksi ja näyttäis, että 10,8 hakijaa ollut yhtä koulupaikkaa kohden. Sairaanhoitajaksi oli alle 3, jos en väärin muista... ääähhhhhh. Odottavan aika on....
- JosuliHosuli
En hakenut ko. kouluun mutta HAMKiin. Tällä viikolla vastaukset pitäisi tulla pe mennessä. Tietääkö kukaan onko tulokset nähtävissä myös netissä?
- varasija1muussa
Tulosten pitäis näkyä Opintopolusta kun kirjaudut sisälle pankkitunnuksilla. Tai sieltä näkee oletko päässyt sisälle, varasijalla (ja millä) tai hylätty, kaikki muut tiedot tulee sitte postitse riippueen amkista
- 580
Jippii... pääsin, tieto opintopolussa!!!
- Fjkc
Minulla lukee haku kesken.
- Sopuli81
Mulla opintopolussa tieto että olen 11. varasijalla Tamkin sh/monimuotoon..Saa nähdä onko mahdollista tuolta asti päästä..
- woohooo
Tänään tuli tieto puolen päivän aikaan, että sain opiskelupaikan Tamkin sh/monimuotoon :)
- Jeeeij
Minäkin pääsin! Katsoitteko paljon saitte pisteitä valintakokeesta?
- woohooo
59/70 tuli, mites sul?
- tulevashopiskelija
Siis näkyykö ne valintakoepisteetkin sieltä opintopolusta???
- woohooo
Ei varmaa näy, mutta sieltä psykologifirman nettipalautteesta näkyy
- 580
Mulla 67/70.
- Jeeeij
Mulla 68/70
Haastattelusta parhaimmat. Pitikin mennä aika nappiin kun koulumenestyksestä ei juuri pisteitä tule. Oletteko lh-pohjaisia?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682279Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921516Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711309- 1271184
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 701008
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍97961Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 116926