Täällä oli toinenkin keskustelu aiheesta. Eli minulla alkoi samaan aikaan julmetut hikoilupuuskat ja korvien tinnitus. Voiko tämä olla tosiaan hormonaalista? Hikoiluun auttaa kahvin vaihto orgaaniseen kahviin ja teen muuhun kuin vihreään tai mustaan, esim rooibokseen.
Vaihdevuodet ja tinnitus
Valma50
1
2756
Vastaukset
- Niska
Olisiko tinnituksesi lihasperäinen tinnitus?
Yksi keino ( jonka olen joskus lukenut tältä palstalta ) saada selville onko sinun tinnituksesi lihasperäinen tinnitus on tällainen.
Katso suoraan eteenpäin ja paina kämmenellä leukaasi. Jos tinnituksen ääni muuttuu niin luultavasti tinnitus johtuu niskan ja hartioiden lihaksista.
Minulla tämä keino ainakin toimii.
Jos tuo konsti toimii sinulla niin nämä tässä linkissä olevat kaikki jutut kannattaa lukea.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13496912
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433037Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613021- 422387
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa831808Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä791317- 391270
- 791090