Lisälaitetta ei tueta..Xperia C1505.

peruskännybest

Täällä täys tumpelo näissä puhelin ja tietokonejutuissa(pakko nykyaikana käyttää,ei kiinnostaisi..)ja nyt meni sormi taas suuhun...
Puhelimen avatessa,vastatessakin, näyttöön tärähtää lähes aina ilmoitus:lisälaitetta ei tueta!
On koitettu räplätä ja käplätä eestaas asetuksia,ei hyötyä ja mitä ihmettä ihminen tekee älyajan "puhelimella" jolla ei tahdo saada edes soitettua(kun ei näyttö avaudu vaikka tuon tekstin alle tulevaa OK kohtaa painelisi urakalla)
Mulla mitään "lisälaitetta" tässä ole mitä sitten tarkoittaakin.
Käytän pelkästään soittamiseen ja tekstiviesteihin,en mihinkään muuhun tyyliin peleihin,nettiin,muistiinpanoihin tai edes netin lukemiseen(kukaan täyspäinen moista tihrusta ja suurennuslasi lie olisi oltavakin,on pöytätietokone sitä varten)
Siis kertokaa mitä tuo tarkoittaa ja mitä pitää tehdä että tuon tekstin saa pois?
Moinen teksti ilmestyi kummittelemaan noin 2kk sitten riesaksi.
Ostan kohta 20e peruspuhelimen jossa vaan ne "out"sekä "in"niinkuin laulussa sanotaan ja lentää koko vuoden vanha hienous roskiin,vihaan koko kosketusnäyttöäkin ,onnetonta neitien sormille suunniteltua tekstiviestipelleilyä joka jumalattoman hidasta eikä aikamiehen nakkisormille sovellu mitenkään,perhana jollain tikulla painella ja ennustava tekstinsyöttö syvältä eli yleensä viesti on aivan käsittämätön vastaanottajalle...
Saunalahti liittymänä
Kiitos!

2

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdollisesti

Kosteutta päässyt kuulokeliitäntään ja se aiheuttaa tällaista?

• Hei peruskännybest. Kuulostaa tosiaan siltä, että kännykän kuulokeliitännässä on nyt kosketushäiriö. Suosittelen toimittamaan takuuhuoltoon, niin siellä tutkivat tarkemmin. Mikäli sattuu olemaan Elisan kautta hankittu puhelin, niin voit toimittaa takuuhuoltoon lähimmän Elisa Shopit myymälän kautta ja useimmista myymälöistä saat huollon ajaksi lainapuhelimen :) Lähimmän Elisa Shopit myymälän löydät täältä: www.elisashopit.fi

Henri/Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1555
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1193
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe