Opel on perseestä konsanaan...

opel kuski

kuunelkaaa biisi helvetin ooppeli ps:olen täysin samaa mieltä ooppelin ominaisuuksista ladatkaaa biisi esim.dc

6

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä

      kuluu paskaa jauhaessa. Ei ole helppoa kellään.

    • .a.a.a

      Ootkos joskus omistanu opelin? saati ajanu tai istunu ees kyydissä? ootko joskus vaan kuullu miten kummin kaiman enon kalakaverin pojan tutun kadetti ruostu puhki?

    • valehtelet

      Hyvä on uus poopeli.

    • Anonyymi

      KYLLÄ OOPPELI ON IHAN PERSEESTÄ KYLLÄ MINÄ TIEDÄN M8ISTÄ PUHUN KU MINÄ POEKA VIHAAN NIITÄ OOPPELEITA IHAN PASKAA ÄLKÄÄ OSTAKO, LEIPOO VIIKON JÄLKEEN JA ÖLJYT TIELLÄ HETKESSÄ OSTAKAA NYT VITTU MERSU IHME OOPPELIHIPIT

      • Anonyymi

        Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.

        Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.

        Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.

        opel ascona a tyylikäs
        opel ascona b upea
        opel ascona c hieno
        opel diplomat upea


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8158
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      43
      4622
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2230
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      20
      2137
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1935
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1815
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1736
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1726
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe