kuunelkaaa biisi helvetin ooppeli ps:olen täysin samaa mieltä ooppelin ominaisuuksista ladatkaaa biisi esim.dc
Opel on perseestä konsanaan...
6
1743
Vastaukset
- elämä
kuluu paskaa jauhaessa. Ei ole helppoa kellään.
- .a.a.a
Ootkos joskus omistanu opelin? saati ajanu tai istunu ees kyydissä? ootko joskus vaan kuullu miten kummin kaiman enon kalakaverin pojan tutun kadetti ruostu puhki?
- valehtelet
Hyvä on uus poopeli.
- Anonyymi
KYLLÄ OOPPELI ON IHAN PERSEESTÄ KYLLÄ MINÄ TIEDÄN M8ISTÄ PUHUN KU MINÄ POEKA VIHAAN NIITÄ OOPPELEITA IHAN PASKAA ÄLKÄÄ OSTAKO, LEIPOO VIIKON JÄLKEEN JA ÖLJYT TIELLÄ HETKESSÄ OSTAKAA NYT VITTU MERSU IHME OOPPELIHIPIT
- Anonyymi
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.opel ascona a tyylikäs
opel ascona b upea
opel ascona c hieno
opel diplomat upea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä6011930Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san604996Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2973061Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1962965- 1352091
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo211341- 1011266
Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri39126040 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.2211197En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv70959