kuunelkaaa biisi helvetin ooppeli ps:olen täysin samaa mieltä ooppelin ominaisuuksista ladatkaaa biisi esim.dc
Vastaukset 6
- elämä
kuluu paskaa jauhaessa. Ei ole helppoa kellään.
- .a.a.a
Ootkos joskus omistanu opelin? saati ajanu tai istunu ees kyydissä? ootko joskus vaan kuullu miten kummin kaiman enon kalakaverin pojan tutun kadetti ruostu puhki?
- valehtelet
Hyvä on uus poopeli.
- Anonyymi
KYLLÄ OOPPELI ON IHAN PERSEESTÄ KYLLÄ MINÄ TIEDÄN M8ISTÄ PUHUN KU MINÄ POEKA VIHAAN NIITÄ OOPPELEITA IHAN PASKAA ÄLKÄÄ OSTAKO, LEIPOO VIIKON JÄLKEEN JA ÖLJYT TIELLÄ HETKESSÄ OSTAKAA NYT VITTU MERSU IHME OOPPELIHIPIT
- Anonyymi
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.opel ascona a tyylikäs
opel ascona b upea
opel ascona c hieno
opel diplomat upea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51175
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1621008Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216803- 63748
- 65730
- 67656
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21628Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?135626Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66589Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32568- 34537
- 55528
- 50504
- 47495
Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.40473Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?98466Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.40463- 30463
- 37458
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri18440