kuunelkaaa biisi helvetin ooppeli ps:olen täysin samaa mieltä ooppelin ominaisuuksista ladatkaaa biisi esim.dc
Opel on perseestä konsanaan...
6
1590
Vastaukset
- elämä
kuluu paskaa jauhaessa. Ei ole helppoa kellään.
- .a.a.a
Ootkos joskus omistanu opelin? saati ajanu tai istunu ees kyydissä? ootko joskus vaan kuullu miten kummin kaiman enon kalakaverin pojan tutun kadetti ruostu puhki?
- valehtelet
Hyvä on uus poopeli.
- Anonyymi
KYLLÄ OOPPELI ON IHAN PERSEESTÄ KYLLÄ MINÄ TIEDÄN M8ISTÄ PUHUN KU MINÄ POEKA VIHAAN NIITÄ OOPPELEITA IHAN PASKAA ÄLKÄÄ OSTAKO, LEIPOO VIIKON JÄLKEEN JA ÖLJYT TIELLÄ HETKESSÄ OSTAKAA NYT VITTU MERSU IHME OOPPELIHIPIT
- Anonyymi
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan. Anonyymi kirjoitti:
Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.
Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.opel ascona a tyylikäs
opel ascona b upea
opel ascona c hieno
opel diplomat upea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597174Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334289Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1172398- 642031
- 861509
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2101486Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731111Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202151011- 48999
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225967