Opel on perseestä konsanaan...

opel kuski

kuunelkaaa biisi helvetin ooppeli ps:olen täysin samaa mieltä ooppelin ominaisuuksista ladatkaaa biisi esim.dc

6

1786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä

kuluu paskaa jauhaessa. Ei ole helppoa kellään.

• .a.a.a

Ootkos joskus omistanu opelin? saati ajanu tai istunu ees kyydissä? ootko joskus vaan kuullu miten kummin kaiman enon kalakaverin pojan tutun kadetti ruostu puhki?

• valehtelet

Hyvä on uus poopeli.

• Anonyymi

KYLLÄ OOPPELI ON IHAN PERSEESTÄ KYLLÄ MINÄ TIEDÄN M8ISTÄ PUHUN KU MINÄ POEKA VIHAAN NIITÄ OOPPELEITA IHAN PASKAA ÄLKÄÄ OSTAKO, LEIPOO VIIKON JÄLKEEN JA ÖLJYT TIELLÄ HETKESSÄ OSTAKAA NYT VITTU MERSU IHME OOPPELIHIPIT

• Anonyymi

Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.

Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehe-ehe. Osallistu Suomen tylsin tavis-kilpailuun, siellä saattaisit jopa menestyä.

Kunhan aikanaan äitisi vieroittaa sinut tutista, pääset mopoiästä ja yläkoulusta amikseen, ja saat seitsemän kertaa kirjalliset uusittuasi viimein ihan oikean ajokortin, Ooppelia sinä kuitenkin ryntäät ostamaan saman tien. Tai ryntäisit, jos ei kaikki rahasi olisi mennyt kaljaan ja tupakkaan.

opel ascona a tyylikäs
        opel ascona b upea
        opel ascona c hieno
        opel diplomat upea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1094
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe