Mistä mahdollisesti näkisi Helsingin pisterajat? Oulun kuulemma julkaistiin jo. Mun vanhanluokkalaisen kaveri oli jostain lukenut että pääs Helsinkiin, mutta itse vielä jännitän tuloksia. Tsemppiä kaikille!!!
Helsingin Kauppis
4
81
Vastaukset
- hesenkauppis
Helsinkiä ei ole vielä voinut tulla koska sen perusteella tulee aika monen muunkin koulun. Helsingistä ulos jääneiden pisteet vaikuttavat muiden koulujen rajoihin. Ouluun ensisijaisesti hakeneet olivat tosin ainakin osa saaneet tietää tuloksensa jo eilen.
- 5rg3wfer2yhjgtr
Missään ei ole julkaistu eikä julkaista ennen 1.7. Toivon ettet ole noin dorka ja odota pääseväsi Helsinkiin sisään
- malttiany
Kukaan ei ole vielä lukenut mitään pääsemisiään. Lopulliset tulokset ovat selvillä vasta, kun KAIKKI on sijoiteltu.
- dfsfsdf
Eiköhän ne sijottelut ala olla finito joka kauppiksessa jo tässä vaiheessa. Taidetaan mennä vain kaavan mukaan niin kuin on alusta asti luvattu :
29.6 Pistetiedote
1.7. Opintopolkuun tulokset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916