mistä ostitte hamsunne?

hemu

Moikka! Mua kiinnostaisi tietää että mistä ostitte hamsunne. Kasvattajalta? Eläinkaupasta? Ja paljon makso?Ja mistä löytää kasvattajii? Ku oon kuullu et kandee ottaa kasvattajalta. Kiitos kaikille vastanneille!<3:)

13

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvattajalta

      Ostin eläinkaupasta koska olin tyhmä.
      Tosin aivan terve tuo hamsteri kyllä on ollut, ei valittamista. Kasvattajat vaan tietävät paremmin mitä tekevät. Hamsteriyhdistyksen sivuilta löytyy lista kasvattajista, ei kun ettimään! ;)
      Ja tais hinta olla siinä 20 egen lähistöllä.

      • hemu

        Okei kiitti tiedosta! :);)


    • Kisutin

      Eläinkaupasta ostin, terve oli koko ikänsä. Kuollessaan oli reilu kaksi vuotias, jouduttiin lopettamaan puhjenneen kasvaimen takia. Taisi maksaa muistaakseni noin 29 euroa.

      • hemu

        Harmi et hamsus lopetettiin:( mut kiva kun vastasit!:)Et mitenkään kadu et ostit hamsus eläinkaupasta?? Et sieltäkin siis voi löytää hyviä hamsuja. Kiitti vastauksesta!


      • Kisutin

        En kadu ollenkaan, että ostin hamsterini eläinkaupasta. Kesyyntyessä meni muistaakseni noin viikko.


    • Hamsterillinen

      Kasvattajalta ostin, 20 euroa maksoin :)
      Yhden hamsterin olen ostanut eläinkaupasta ja todennut, että kasvattajalta ostettu on lempeämpi ja huomattavasti kesympi, kuin eläinkaupasta ostettu hamsteri, jota ei ole käsitelty miltein lainkaan.

      http://hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/ tuolta löytyy ainakin lista kasvattajista.

      • Hamsterillinen

        Ja lisäksi, kasvattajat antavat laajat hoito-ohjeet, mutta eläinkaupasta ostaessani kysyin, minkä kokoinen häkki syrkkipojalle täytyisi hankkia, eikä myyjä osannut vastata.


    • Molemmat

      Ensinmäisen syyrialaisen hamsun ja kaksi campbelliani ostin eläinkaupasta.
      Pakko myöntää, että jos ostaa esimerkiksi Fauntaresta niin ei pidä paikkaansa se, etteikö olisi kesyjä. Toinen syyrialainen tuli ostettua kasvattajalta, mutta ei se ollut yhtään kesympi kuin eläinkaupasta ostetut.
      Syyrialaiset maksoi molemmat 25 euroa ja campbellit 20 euroa.

    • elöinkaupastaa

      Eläinkaupasta, todella kesy ja ihana <3 Ei ole koskaan purrut ketään, ei jyrsi johtoja jne. Tulee kutsusta kun on vapaana lattialla. On kylläkin kasvattajalta alunperin, paperitkin sillä on. 29€.
      Muista pyytää paperit jos ostat eläinkaupasta. Mielummin kasvattajalta, mulla oli 100km lähimmälle niin siks eläinkaupasta.

      • hemu

        Okei:)


    • Hamsuttaja
    • hamstre

      Ostin hamsuni eläin kaupasta ja elää vieläkin ja se on jo yli 2 vuotta maksoi 35 euroo ja olen ihan tyytyväinen että ostin sen eiläin kaupasta. Eläin kaupan pitäjä antoi mukaan myös ruoka pussin purua ja heinää :)

    • jioo

      Hyvältä kasvattajalta. Elinikäinen tuki ja terveet vanhemmat. Paperit ja kaikki tarvittavat tiedot. Kiltti, ei pure, käsikesy yms. Maksoi 30e. Ikinä en eläinkaupoista ole ostanut lemmikkiä, enkä halua tukea eläinkauppojen tukkumyyntiä!

      Kasvattajia löytyy eri puolilta Suomea. Suosittelen ehdottomasti kasvattajaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1250
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      50
      894
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      824
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      96
      779
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      760
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      727
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      52
      623
    10. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    Aihe