mistä ostitte hamsunne?

hemu

Moikka! Mua kiinnostaisi tietää että mistä ostitte hamsunne. Kasvattajalta? Eläinkaupasta? Ja paljon makso?Ja mistä löytää kasvattajii? Ku oon kuullu et kandee ottaa kasvattajalta. Kiitos kaikille vastanneille!<3:)

13

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kasvattajalta

Ostin eläinkaupasta koska olin tyhmä.
      Tosin aivan terve tuo hamsteri kyllä on ollut, ei valittamista. Kasvattajat vaan tietävät paremmin mitä tekevät. Hamsteriyhdistyksen sivuilta löytyy lista kasvattajista, ei kun ettimään! ;)
      Ja tais hinta olla siinä 20 egen lähistöllä.

• hemu

Okei kiitti tiedosta! :);)

• Kisutin

Eläinkaupasta ostin, terve oli koko ikänsä. Kuollessaan oli reilu kaksi vuotias, jouduttiin lopettamaan puhjenneen kasvaimen takia. Taisi maksaa muistaakseni noin 29 euroa.

• hemu

Harmi et hamsus lopetettiin:( mut kiva kun vastasit!:)Et mitenkään kadu et ostit hamsus eläinkaupasta?? Et sieltäkin siis voi löytää hyviä hamsuja. Kiitti vastauksesta!

• Kisutin

En kadu ollenkaan, että ostin hamsterini eläinkaupasta. Kesyyntyessä meni muistaakseni noin viikko.

• Hamsterillinen

Kasvattajalta ostin, 20 euroa maksoin :)
      Yhden hamsterin olen ostanut eläinkaupasta ja todennut, että kasvattajalta ostettu on lempeämpi ja huomattavasti kesympi, kuin eläinkaupasta ostettu hamsteri, jota ei ole käsitelty miltein lainkaan.

http://hamsteriyhdistys.fi/kasvattajat/ tuolta löytyy ainakin lista kasvattajista.

• Hamsterillinen

Ja lisäksi, kasvattajat antavat laajat hoito-ohjeet, mutta eläinkaupasta ostaessani kysyin, minkä kokoinen häkki syrkkipojalle täytyisi hankkia, eikä myyjä osannut vastata.

• Molemmat

Ensinmäisen syyrialaisen hamsun ja kaksi campbelliani ostin eläinkaupasta.
      Pakko myöntää, että jos ostaa esimerkiksi Fauntaresta niin ei pidä paikkaansa se, etteikö olisi kesyjä. Toinen syyrialainen tuli ostettua kasvattajalta, mutta ei se ollut yhtään kesympi kuin eläinkaupasta ostetut.
      Syyrialaiset maksoi molemmat 25 euroa ja campbellit 20 euroa.

• elöinkaupastaa

Eläinkaupasta, todella kesy ja ihana <3 Ei ole koskaan purrut ketään, ei jyrsi johtoja jne. Tulee kutsusta kun on vapaana lattialla. On kylläkin kasvattajalta alunperin, paperitkin sillä on. 29€.
      Muista pyytää paperit jos ostat eläinkaupasta. Mielummin kasvattajalta, mulla oli 100km lähimmälle niin siks eläinkaupasta.

• hemu

Okei:)

• Hamsuttaja
    • hamstre

Ostin hamsuni eläin kaupasta ja elää vieläkin ja se on jo yli 2 vuotta maksoi 35 euroo ja olen ihan tyytyväinen että ostin sen eiläin kaupasta. Eläin kaupan pitäjä antoi mukaan myös ruoka pussin purua ja heinää :)

• jioo

Hyvältä kasvattajalta. Elinikäinen tuki ja terveet vanhemmat. Paperit ja kaikki tarvittavat tiedot. Kiltti, ei pure, käsikesy yms. Maksoi 30e. Ikinä en eläinkaupoista ole ostanut lemmikkiä, enkä halua tukea eläinkauppojen tukkumyyntiä!

Kasvattajia löytyy eri puolilta Suomea. Suosittelen ehdottomasti kasvattajaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4378
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      149
      3165
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      48
      2482
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      50
      2407
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      98
      2065
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1612
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      154
      1451
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1253
    Aihe