Kolme ihmistä päivitti juuri pääsystään vaasaan :D
Vaasan tuloksia tullut!!!
13
96
Vastaukset
- VaasanVeriVapisee
millä pisteillä?
- aloittaja-
Ei kyseisessä päivityksessä tietenkään sitä lukenut :D siinä luki Vaasan kauppakorkea here we come :D jos joku tän perusteella pystyy löytämään niin hyvä juttu mut en mä mitää nimiä tänne kirjottele
- taasmennään
noni mitäs tällä kertaa?
- aloittaja-
Kyllä varmaan alkaa kohta teiänki facebookeissa näkymään :D mulla on ollu nyt oulusta ja vaasasta tuloksia muita en ole kuullut
- sattumankauppaa
aloittaja- kirjoitti:
Kyllä varmaan alkaa kohta teiänki facebookeissa näkymään :D mulla on ollu nyt oulusta ja vaasasta tuloksia muita en ole kuullut
Hmmm oletpa sä onnekas kun saat tuloksia yhdestä jos toisesta paikasta kun taas meidän muiden facebooksisäänpääsyjulistukset loistavat poissaoloillaan, pelkkää sattumaa(ko)?
- 1203204
Vaasan kauppikseen pääsee kuka tahansa idiootti t. tietävä vaasalainen
- 009pp
kuten myös tänne kirjoittelemaan.
- Amissi
Ei pääse
- eweweoweio
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että voi tottakin olla? Mitä se teiltä ainakaan pois on? Mulla vaasa vasta kolmosena ja iha levollisin mielin näihin suhtaudun. Oli totta tai ei, mutta ei nyt varsinaista syytä epäillä...
- Jjjjuuhh
"Valinnan tulokset julkaistaan 1.7.2015" lähde: uva.fi
- 1---------
en mä enää jaksa ees väittää vastaan uskokaa mitä uskotte mutta kuten koulujen sivuillakin lukee niin ensijaisen vaihtoehdon tulokset voivat tulla tätä aikaisemmin
- sipulikasvaa
miksi kukaan ei sitten laita edes sutattua kuvaa :)
- sipuliperseeseen
miksi joku laittaisi kaverinsa päivityksen jonnekkin suomi24 keskustelupalstalle XDDDvittu herää ihan sama vaikka nimet suttais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076