Kolme ihmistä päivitti juuri pääsystään vaasaan :D
Vaasan tuloksia tullut!!!
13
78
Vastaukset
- VaasanVeriVapisee
millä pisteillä?
- aloittaja-
Ei kyseisessä päivityksessä tietenkään sitä lukenut :D siinä luki Vaasan kauppakorkea here we come :D jos joku tän perusteella pystyy löytämään niin hyvä juttu mut en mä mitää nimiä tänne kirjottele
- taasmennään
noni mitäs tällä kertaa?
- aloittaja-
Kyllä varmaan alkaa kohta teiänki facebookeissa näkymään :D mulla on ollu nyt oulusta ja vaasasta tuloksia muita en ole kuullut
- sattumankauppaa
aloittaja- kirjoitti:
Kyllä varmaan alkaa kohta teiänki facebookeissa näkymään :D mulla on ollu nyt oulusta ja vaasasta tuloksia muita en ole kuullut
Hmmm oletpa sä onnekas kun saat tuloksia yhdestä jos toisesta paikasta kun taas meidän muiden facebooksisäänpääsyjulistukset loistavat poissaoloillaan, pelkkää sattumaa(ko)?
- 1203204
Vaasan kauppikseen pääsee kuka tahansa idiootti t. tietävä vaasalainen
- 009pp
kuten myös tänne kirjoittelemaan.
- Amissi
Ei pääse
- eweweoweio
Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että voi tottakin olla? Mitä se teiltä ainakaan pois on? Mulla vaasa vasta kolmosena ja iha levollisin mielin näihin suhtaudun. Oli totta tai ei, mutta ei nyt varsinaista syytä epäillä...
- Jjjjuuhh
"Valinnan tulokset julkaistaan 1.7.2015" lähde: uva.fi
- 1---------
en mä enää jaksa ees väittää vastaan uskokaa mitä uskotte mutta kuten koulujen sivuillakin lukee niin ensijaisen vaihtoehdon tulokset voivat tulla tätä aikaisemmin
- sipulikasvaa
miksi kukaan ei sitten laita edes sutattua kuvaa :)
- sipuliperseeseen
miksi joku laittaisi kaverinsa päivityksen jonnekkin suomi24 keskustelupalstalle XDDDvittu herää ihan sama vaikka nimet suttais
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727