Harmittaa kun Sony on työntänyt puhelimen täyteen potaskaa, joita ei voi edes poistaa puhelimesta, Minusta puhelimen pitäisi olla sellainen, että ostaja lataa puhelimeen vain sellaiset ohjelmat mitä itse haluaa.
Nyt on Sony huollossa kun sen lähetin lopetti toimimasta. Katsotaan miten laite nyt pelittää, mutta eiköhän viimeistään vuoden sisään tänne tule Iphone 6 tai sen plus versio. Android really suck....
Experia z3 täynnä roskaa
AnroidSuck
5
69
Vastaukset
- valinnoistakiinni
Kannattaa hankkia seuraavan kerran puhtaalla Androidilla oleva malli kuten Nexus tai One Plus.
- kannnnnnnnny
Ehdottomasti kannattaa kun noinkin viisas mies kuin kannyman suosittelee!
- niistäjuuri
kannnnnnnnny kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa kun noinkin viisas mies kuin kannyman suosittelee!
Kännyköistä oli juuri puhe. Et kai luullut että muista?
- V.Eikko
Juu olen samaa mieltä, vaikka puhelimena z3 compact on paras mitä olen ikinä käyttänyt. Jos tuossa olisi Windows niin olisi tykki puhelimeksi.
- Pyyhis
Kaikki ei-toivotut sovellukset voi poistaa käytöstä, jonka jälkeen ne eivät häiritse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653