Hoitsukundi,kiitos työstäsi mitä tällä suomi24 palstoilla teet.
Nyt haluaisin kysyä näin yleisesti millaista teille oli kun läheisenne kuoli.
Muttuuko jokin?
Kertokaa.
Minun tätini kuoli täässä hiljattain.
Ja sain apua ongelmiin kyseiseltä hoitsukundilta ja se oli erittäin mukavaa.
Olen myös huomannut että han on auttanut erittäin monia muitakin.
Ja suur kiitos siitä hänelle.
Hoitsukundi
4
261
Vastaukset
kiva jos jutuistani on ollut jotain apua. Isäni kuoli joitain vuosia sitten ja vaikka hoitajana olen nähnyt kuolemaa läheltä ja käsitellyt kuolleita, niin aina se tuntuu raskaalle ja vaikealla. Mitä läheisempi henkilö menehtyy, sen suurempi ikävä ja kaipuu jää. Muistot antavat voimaa jaksaa ja päästä pahimman surun yli. Kuolemasta ja surusta kannattaa puhua aina sellaiselle henkilölle joka tuntee samaa kaipuuta. On kiva muistella yhdessä edesmennyttä ja jakaa omia kokemuksia ja muistoja.
- 12vkundiiiiiiiii
On se @hoitsukundi todellaki hyvä tyyppi kun tarjoaa keskustelu apua.
olen tosiaan tyytyväinen jos joku kokee saavansa jutuista ja neuvoistani jotain apua. Sehän se tässä tarkoitus onkin (en hae mitään seuraa). Ja jatkossakin voi kysellä mistä aiheesta vaan jos joku asia vaivaa. Ja myös privaviestiäkin saa laittaa jos ei halua täällä palstallajulkisesti kysellä.
- Anonyymi
Pedofiili on tämä hoitsukundi. Varokaa lapset!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263038
- 681487
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761073Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45921
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45858Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746