Hoitsukundi,kiitos työstäsi mitä tällä suomi24 palstoilla teet.
Nyt haluaisin kysyä näin yleisesti millaista teille oli kun läheisenne kuoli.
Muttuuko jokin?
Kertokaa.
Minun tätini kuoli täässä hiljattain.
Ja sain apua ongelmiin kyseiseltä hoitsukundilta ja se oli erittäin mukavaa.
Olen myös huomannut että han on auttanut erittäin monia muitakin.
Ja suur kiitos siitä hänelle.
Hoitsukundi
4
320
Vastaukset
kiva jos jutuistani on ollut jotain apua. Isäni kuoli joitain vuosia sitten ja vaikka hoitajana olen nähnyt kuolemaa läheltä ja käsitellyt kuolleita, niin aina se tuntuu raskaalle ja vaikealla. Mitä läheisempi henkilö menehtyy, sen suurempi ikävä ja kaipuu jää. Muistot antavat voimaa jaksaa ja päästä pahimman surun yli. Kuolemasta ja surusta kannattaa puhua aina sellaiselle henkilölle joka tuntee samaa kaipuuta. On kiva muistella yhdessä edesmennyttä ja jakaa omia kokemuksia ja muistoja.
- 12vkundiiiiiiiii
On se @hoitsukundi todellaki hyvä tyyppi kun tarjoaa keskustelu apua.
olen tosiaan tyytyväinen jos joku kokee saavansa jutuista ja neuvoistani jotain apua. Sehän se tässä tarkoitus onkin (en hae mitään seuraa). Ja jatkossakin voi kysellä mistä aiheesta vaan jos joku asia vaivaa. Ja myös privaviestiäkin saa laittaa jos ei halua täällä palstallajulkisesti kysellä.
- Anonyymi
Pedofiili on tämä hoitsukundi. Varokaa lapset!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1505903Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella364348Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03530Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv502818- 332686
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342645- 162558
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452530- 432115
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262025