Mikä mahtaa olla?

Kuolen

Moro oon 15v ja mun vasenman kiveksen vieressä (ei ole kiinni kiveksessä) on herneen kokoinen kovahko patti... ei ole kipeä ja liikkuu siellä ku sitä heiluttelee, se liittyy lisäkiveksen viereen jotenkin... siihen sattuu hieman kun puristaa, en oo käyny lääkärillä koska en usko että siinä on mitään... ja mahtaako tolla olla mitään yhteytta siihen että virtsatessa on sattunu jo 6kk ajan... ja patti on ollu tuolla noin 3kk, jos sais jotain tietoobet mitä saattais olla, uskon ettei ole kives syöpää koska ei ole mitään oireita mitkä viittaisivat siihen

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nomraalia

      Jos kuseminen sattuu niin käy lääkärissä. Varsinki kun se on jatkunut 6kk. Voit samalla kysellä siitä patista.

    • Kookospähkinät

      Voi olla syfiliksen aiheuttama hemadooma. Pirullinen vaiva joka uusiutuu helposti ja voi saada kivekset turpoamaan greipin kokoisiksi. Kannattaa käydä lääkärissä.

    • ohjeeksi

      Ongelma selviää lääkärissä käynnillä eikä kyselemällä näiltä palstoilta. Näillä palstoilla toimii huomattava määrä vääriä lääketieteen "asiantuntijoita".
      Ei tartte pelätä evoluutiota, et ole muuttumassa evoluutiomutantiksi, kyllä sinä vielä kuulut ihmislajiin miehenä.
      Pojat muuttuvat miehiksi puberteetti-iässä. Ja tämä ikä vaihtelee.
      Ei ole mitään syytä pelätä lääkärissä käyntiä.

    • Jos se on irrallaan kiveksestä oleva kivulias patti, se kannattaa aina tarkistuttaa lääkärillä. Tiedän, että lääkäriin meno jännittää ja tuntuu jopa nololle, mutta pitkään jatkunut kipu ja varsinkin jos patti on kova koskettaessa ovat aina merkki jostain vakavammasta. Usein tuollainen patti alapäässä (tai muualla kehossa) olisi ns. rasvapatti joka sinällään on vaaraton ja häviää itsestään, mutta rasvapatti harvoin on kunnolla kivulias. Lisäkives voi sinällään tuntua kipeälle koskettaessa ja murrosiässä se voi oireilla, mutta kerroit että se on irrallaan kiveksestä, joten mielestäni se ei voi olla sitäkään. Suosittelen varaamaan ajan lääkäriltä kaikesta huolimatta.

      • Kuolen

        Siis ei siihe satu ja jos painaa sitä pattia nii sekää ei tunnu paljoa... ja luin netistä et jos läpivalasee sen ja se näkyy lävite nii se ei oo vaarallinen ja läpivalasin ja näky läpi


      • SehänOnHyvä
        Kuolen kirjoitti:

        Siis ei siihe satu ja jos painaa sitä pattia nii sekää ei tunnu paljoa... ja luin netistä et jos läpivalasee sen ja se näkyy lävite nii se ei oo vaarallinen ja läpivalasin ja näky läpi

        Jos läpi näkyy jo niin pääset luultavasti pukille, eiköhän ne kookospähkinätkin siitä kevene ja olo helpotu ; )


    • Siinä tapauksessa kyseessä on mitä ilmeisimmin pelkkä vaaraton rasvapatti joka ajastaan häviää itsestään pois

      • Kuolen

        Joo kiitti tiedosta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe