Vaasan tulokset ei trolli

Kdkdkd

Kirjoittakaa instagrammiin #yliopisto

Huomaatte että Vaasan tulokset eivät ole trolli. Nyt ratkes tämäkii.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfogbkcm

      Koitin kirjautua opintopolkuun, lukee että "opintopolkua päivitetään". Nytkö sitten alkaa tapahtumaan?

    • Opintopolkuun44

      Löytyy oikeasti

    • mätä

      Onko tuloksia tullut vielä muille kuin niille joilla vaasa ja oulu ensisijaisena?

      • Ljjgyi

        Ei ainakaan Kuopion


      • kauppis15

        mulla oli vaasa ensisijasena ja luki että valinta kesken, onks jollain muulla samallalailla? mutta se ei oo mikään trolli että jollekkin vaasan tulos tullu, kävin kattoo ig #yliopisto!


      • 4356i

        Ne on maisterihaun tai muiden kuin kauppatieteiden hakujen tuloksia. Rauhotukaa


      • 213313
        4356i kirjoitti:

        Ne on maisterihaun tai muiden kuin kauppatieteiden hakujen tuloksia. Rauhotukaa

        Ei helvetissä ole, mä oon eilisestä saakka sanonut et vaasan tuloksii on tullu mut on sanottu vaan et trollaan huhhhuh


    • trolloll11112627

      Vittu te vasikat jaksatte trollaa ei löydy mitään tuloksia igs #yliopisto

      • Joojoojoohei

        Kuvan julkaisija ilmeisesti poistanut kuvan. Noin reilu tunti sitten kuva näkyi vielä


    • Kattokaas
      • Mursu16

        Veikkaanpa että toi on Vaasan TuTalle päässeen ig kuva, tulokset sinne tuli nimittäin jo torstaina. Kannattaa vaan rauhassa odotella huomista eikä uskoa ihan kaikkea mitä täällä sanotaan.


    • tsajajajjaja

      Heii sitte kun jollekin täälä käyvälle tulee että terv.tuloa vaasaan niin kertokaa pisteenne :D

      • Rikutampereelta

        Lukiokaverini pääsi sisään 30,25 pisteellä :) se ei tietenkään tarkoita että tuo olisi se raja mutta tuskin se kovin paljoa tuosta alenee. Ekonomivalmennus ja hentunen veikkasivat vaasan ja lutin rajoiksi 30-32p. Jos tuo olisi se raja niin pisteraja olisi noussut 2,75p joka on aika paljon ja vielä kun huomioi että hakijamäärä vaasassa laski. :)


      • jxixoxo

        Todennäköisempää on, että raja on alempi mitä kaverisi saanut.


      • jjxkxxk

        Ja tosiaan vähennä yosta 2.75 (tod näk 2.5 max) se 1 ensisijaisuus eli 1.50 nousu. Voi olla vielä pienempi nousu ja alemmissa pisteissä nousu on nopeampaa. Eli enpä usko mitään valtavia pistenousuja näiden perusteella. Aallon raja voi hyvinkin olla se 35,75


      • Fkfkgk
        jjxkxxk kirjoitti:

        Ja tosiaan vähennä yosta 2.75 (tod näk 2.5 max) se 1 ensisijaisuus eli 1.50 nousu. Voi olla vielä pienempi nousu ja alemmissa pisteissä nousu on nopeampaa. Eli enpä usko mitään valtavia pistenousuja näiden perusteella. Aallon raja voi hyvinkin olla se 35,75

        Juuri näin. Jos ne rajat muuallakaan eivät ole mitään suuria harppauksia tehnyt niin ei sitä nähdä Aallossakaan. Etenkin kun jos näillä täällä kommentoineilla 36pisteen miehillä löytyy joku Oulu,Vaasa,Kuopio tms. Hakupapereista niin kyllä se niitä pisterjajoja näissä kouluissa nostaisi, jos aallosta sattuisi ulos jäämään. Eihän esim. Itä-Suomen yliopistoon edes oteta koekiintiössä kuin tyyliin molempiin 25-30 sisään..


    • jeajeajeajeajeajea

      itse sain tietää tänään että pääsin vaasaan! en tosin hakenut kauppatieteellisessä yhteisvalinnassa vaan tuotantotalouden kauppatieteelliseen yksikköön...

    • Keskiarvo1

      onko täällä erillisvalinnan kautta hakeneita esim. turkuun. sieltä ei kuulu mitään.

    • ckcoxxo

      No ei kyllä #yliopistolla mitään löytynyt.

    • wadafakaa
      • Eisaatananolife

        Ei vitussa ole. Monta vuotta ollu sama otsikko tolla lapulla ja nyt joku "Valintarajat"


    • Kuolennauruuuuuu

      miks se ei olis laittanu suoraa linkkiä siihe pdf

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe