Apua ! Eilen illalla mä itse tyydytin ilman peittoa päällä ja siellä mylläs kokoajan pölyhiukkasia ilmassa ! Kun lopetin niin aloin kattomaan youtube videoita .... About 46 minuuttia sen jälkeen mua alko kutittaa tuolta alhaalta ja raavin ja raavin kunnes loppu , kun yöllä tuli erectio niin ihmettelin miks itsetyydyttäminen sattuu ? Esinahka oli paisunut päästä 3 cm paksuiseksi ! Mä tietenkin menin paniikkiin ja etin googlesta kaikkii juttui ja ne puhuu jostain sairauksesta ! Mä menin vielä hirvepään paniikkiin ja kävin hakee kylmäpussin ja laitoin sen housuihin ! Oli tietysti vähän laskenut mutta hyvin paksu vielä ? Pesin äsken kuumalla vedellä esinahan alta jne ja toivon sen turvotuksen laskevan ! Onko jtn keinoo ! En uskalla kertoo vanhemmille koska ne nauraa vaan mulle ja jättää sen siihen !? Kyselee 13v poika
Jos joku juttu on se että en pessyt karsein hyvin niitä alueita eilen :/ peniksen koko 8cm löysänä 13cm kovana jos tosta tiedosta on apua ?! Help
Esinahka turvonnut !?
2
986
Vastaukset
- 9292929292929
EIköhän se siitä mee ohitse muutamas päivässä. Olisit heti pessyt terskan ja esinahan kun se alko kutista etkä raapinut iho rikko. Laita jotain kortisoonii tai muuta rasvaa seuraavan kerran kun kutisee, tietysti pese ensin kyrvästä kaikki vanhat kuset ja mällit pois. Monta päivää pesemätön mulkku haisee pahalta vanhalle kuselle ja spermalle ja voi ärsyttää ihoa sempätakia aina masturboinin jälkeen olis ainakin hyvä pyyhkii terska ja sama juttu kusemisen jälkeen jos siihe jää kusta.
Huone kannattaa pitää siistinä ettei mitkää pölyt leijaile ja roskat viedä myös pois etteivät ala haista ja pidä kynnet lyhyenä ettet runkatessa raavi ihoa rikki.
Meneekö normaalisti esinahka hyvin taakse?
Kullis on ihan ok kokonen ton ikäselle ja se voi siitä vielä kasvaa useamman sentin :) - Huolestunut13v
Kiitti ! Muistan nää vinkit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315466- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833283- 112565
- 292152
- 122077
- 1631886
- 141368
- 1051362
- 1371154