Onko kukaan miettinyt...

Tuumintässävain

Että mahdollisesti olitte vain valmistunut helvetin hyvin kokeeseen ja siksi tuntuu, että rajat olisivat vähintään 40 Aaltoon. Kun hyvään valmistautumiseen lisää sen koevaikeushypen ja sen ajatuksen, miten vaikeaa kauppikseen on päästä, niin luulee kokeen olevan poikkeuksellisen helppo, kun siellä ei kysyttykään ydinfysiikkatason kysymyksiä. Mulla kaveri luki kirjat kerran ja sai n. 20 pistettä, joten ei ne kysymykset nyt oikeesti todellakaan ollu kuitenkaan ihan läpihuutojuttu, vaikka helpohkoja olikin..

6

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ktmaalto2015

Kyllä

• Tänäkeväänäluettiin

Nyt kun järkevästi ajattelee, niinhän se varmasti on mennyt.

• Niitäkuuluisiavaloja

Jos lukemalla kirjat KERRAN saa noin 20p niin joko a) on kaverisi helvetin lahjakas/osaava opiskelija tai b) koe oli aivan uskomattoman helppo. Voit itse päätellä kumpi vaihtoehto todennäköisempi...

• Tuumintässävain

20 pisteinä voi kuulostaa paljolta, mutta eihän sillä määrällä pisteitä mitään tee kuitenkaan.. Hän laski matikat 7/7 yhtään harjottelematta, sitten satunnaisia helpoimpia kysymyksiä, mistä tämä pistemäärä kertyi. Not so specially Talented.

• jxkxoox

Sain 16p ekalla kertaa kun en edes lukenut kirjoja. Vuosi oli joku 2010. Menin vaan katsomasn kokeen. 2012 luin aika huonosti ja sain 20p. En tainnut kansiksesta osata mitään.

• Jep246345

Minäkin hain nyt ensimmäistä kertaa ja ajattelin etukäteen että todella vaikeaa päästä sisälle, kun on niin paljon hakijoitakin. Luin ensin kaikki kirjat hyvin, sitten tutkin viime vuoden koetta. Ei vaikuttanut yhtään niin mahdottomalta, mitä kuvittelin. Varmaan olisin jo siinä vaiheessa saanut yli puolet oikein. Äkkiä myös oivalsin sen kokeen luonteen, yksinkertaisin vastaus on todennäköisesti se oikea jne.. Ja pitää aika paljon yksityiskohtia opetella. Jotenkin tuntuu että ei ne pisterajat ihan noin vain nouse. Vaikka kokeessa olisi kuinka helppoja kysymyksiä, niin ei siitä kuitenkaan saa täysiä pisteitä. Täälläkin on varmaan suurin osa ihan tosissaan lukenut ja laittanut kaikki peliin, siksi myös rajojen nousu pelottaa enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4280
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3299
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1908
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1347
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      158
      1148
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      855
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176