Onko kenelläkään tietoa, mihin aikaan pisterajat julkaistaan huomenna?:)
Mihin aikaan pisterajat julkaistaan?
11
59
Vastaukset
- asderson
Huomena saat sähköpostilla omat pisteesi. Pisterajat ja se mihin pääset julkaistaan viimeistään 3.7
- pisteeni
Ja mihin aikaan tulee s.postiin?
- GHUU
Kerrotko vielä missä sanotaan että saat omat pisteet spostiin? Koskaan ei ole ennen näin tehty :-DD
- pisteeni
GHUU kirjoitti:
Kerrotko vielä missä sanotaan että saat omat pisteet spostiin? Koskaan ei ole ennen näin tehty :-DD
Hmmm esim siinä vihreessä lipukkeessa mitä pääsykokeen yhteydessä jaettiin. Varmasti löytyy muualtakin tieto tosta..
- pisteet
Täälläkin kerrotaan, että pisteet lähetetään sähköpostiin:
http://www.kauppatieteet.fi/valintatulokset/tulokset - Kzkxxkxkxk
Joo, pistetiedote sähköpostiin 29.6. Tämän tietävät kaikki jotka viitsivät lukea läpi vihreän lapun, joka jaettiin kokeen jälkeen.
- ehkä12jälkeen
Näyvät tod näk tänäyönä opintopolussa. Siis hyväksytyt, ne joita ei hyväksytty lukee vain "valinta kesken" näin viimevuonna.
- jcocic
Ei huomenna tuu tulokset vaan pisteet
- sdgdsgsdh
No höpö höpö.. kun tulokset tulee niin lukee hylätty ja jos myös ylemmät hakukohteet on valmiina, lukee hyväksytty/varasija/peruttu. Mulla on jo viikon lukenut yhdessä hakukohteessa että opiskelupaikkaa ei myönnetty, koska en käynyt pääsykokeessa. Älkää oikeesti viitsikö kirjotella tällasia kun joku säikähtää :D
- minnakonna
klo.12 on virallinen tieto. aalto yliopiston sivuilla luki mutta tämä on tietenkin vain arvio
- Arviotonarvioita
Eli tulee illalla tieto :D yhtälailla "kokeen oikea rivi tulee nettiin noin klo 16" ja tuliko kaheksalta tyyliin :D ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184280Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51347Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63755
- 176730
- 30727