Onko kenelläkään tietoa, mihin aikaan pisterajat julkaistaan huomenna?:)
Mihin aikaan pisterajat julkaistaan?
11
83
Vastaukset
- asderson
Huomena saat sähköpostilla omat pisteesi. Pisterajat ja se mihin pääset julkaistaan viimeistään 3.7
- pisteeni
Ja mihin aikaan tulee s.postiin?
- GHUU
Kerrotko vielä missä sanotaan että saat omat pisteet spostiin? Koskaan ei ole ennen näin tehty :-DD
- pisteeni
GHUU kirjoitti:
Kerrotko vielä missä sanotaan että saat omat pisteet spostiin? Koskaan ei ole ennen näin tehty :-DD
Hmmm esim siinä vihreessä lipukkeessa mitä pääsykokeen yhteydessä jaettiin. Varmasti löytyy muualtakin tieto tosta..
- pisteet
Täälläkin kerrotaan, että pisteet lähetetään sähköpostiin:
http://www.kauppatieteet.fi/valintatulokset/tulokset - Kzkxxkxkxk
Joo, pistetiedote sähköpostiin 29.6. Tämän tietävät kaikki jotka viitsivät lukea läpi vihreän lapun, joka jaettiin kokeen jälkeen.
- ehkä12jälkeen
Näyvät tod näk tänäyönä opintopolussa. Siis hyväksytyt, ne joita ei hyväksytty lukee vain "valinta kesken" näin viimevuonna.
- jcocic
Ei huomenna tuu tulokset vaan pisteet
- sdgdsgsdh
No höpö höpö.. kun tulokset tulee niin lukee hylätty ja jos myös ylemmät hakukohteet on valmiina, lukee hyväksytty/varasija/peruttu. Mulla on jo viikon lukenut yhdessä hakukohteessa että opiskelupaikkaa ei myönnetty, koska en käynyt pääsykokeessa. Älkää oikeesti viitsikö kirjotella tällasia kun joku säikähtää :D
- minnakonna
klo.12 on virallinen tieto. aalto yliopiston sivuilla luki mutta tämä on tietenkin vain arvio
- Arviotonarvioita
Eli tulee illalla tieto :D yhtälailla "kokeen oikea rivi tulee nettiin noin klo 16" ja tuliko kaheksalta tyyliin :D ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076