Konffis oli tänään!

mahtavakonffistakana

Aivan mahtava leiri takana! Konfirmaatio oli tänään, ja naurattaa vieläkin, kun oli kerta kaikkiaan niin hauskaa ja mahtava kokemus! Kiitos Jeesus! =)

7

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      Onpas kiva kuulla, että koit konfirmaation mukavana ja hauskanakin. Mikä siinä siis mielestäsi oli nimenomaan hauskaa? Entä millaisena koit rippileirin?

      Yst. Pappi Elisabet

    • usjxjsjw

      No nyt sitten olet onnellinen Jumalallisuudesta ja ihmisyydestä luopunut rikollinen:

      järjettömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole järkeä'

      Ymmärtämättömyydenne:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Meillä ei ole ymmärrystä'

      Ihmisyydestänne luopuminen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'

      Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
      www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

      kuolemaa tekevä rikollinen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

      ikuisesti perisynti rikollinen:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      Aivopesu perkeleen tavoite on turmella ihminen ja hänen Jumalan Valtakunnan kaltaisuus jonka Jeesus ilmoitti jo lapsilla olevan:
      http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/16.html
      'Järjelle ymmärrettävällä tavalla on mahdotonta selittää, miten Jumala tuli ihmiseksi.'
      EIHÄN luder/lutherista TULLUTKAAN muuta kuin rikollisuuden herra jumala joka loi mm suomalaisille mm rikollisen saatanallisuuden noitaroviot opit.

    • Aikuinen38

      Ihanaa, viikko aivopesua ja nyt julkisesti tunnustamaan jumalauskoa. Voiko olla naurettavampaa touhua. Säälin näitä riparin käyneitä lapsia. Kirkon toiminta on törkeetä, herkkäuskoisten lasten hyväksikäyttöä.

    • aaaaaamandaa

      siis ite kävin riparin vuos sitte eli oon -99 (tyttö) ja ripari oli siiiiiis niiin jumalatonta paskaa että huhhuh. en voi ees kuvailla sitä mun olotilaa sillä leirillä. muistaakseni vaa olin nii hämmentyny siitä et millasta paskaa se oli et iha nauroin vaa ja hoin että mitä vittua:DDDDDD
      EN SUOSITTELE KETÄÄ MENEE SINNE PASKAAN IHAN OIKEESTI. TAI NO, SENKUS MEETTE, EI SE MULTA OO POIS MUTTA VOIN SANOO ETTÄ TUUTTE KATUU JA MUUTE IHA VITUSTI

    • Riparipappikin

      Leirillä voi olla kivaa ripariaikana. Olen itse ollut yli 100 riparilla ja yhtään niistä en antaisi pois. Olen ollut opettajan roolissa, kaverina ja kuuntelijana. Mutta oon tahtonut kaikissa pitää ykkösenä Jeesuksen. Henkilökohtaisen Vapahtajan.

      • kfkfdkdeke

        Valitan, mutta olet eksytetty!

        Aito, Jeesuksen seuraaja on kristillinen.
        Jeesuskaan ei ollut kristitty vaan kristillinen.

        Siis kristityt ja kristilliset ovat eri ryhmiä:
        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleinnen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina.

        Kristilliset = Jeesuksen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppija ymmärtäviä järkeviä seurakuntalaisia opetuslapsineen.

        Älkää sotkeko näitä toisistaan eroavia oppeja ja seurakuntia
        toisiinsa osoittakaa edes sen verran kunnioitusta...
        Ja kristtyjen olis aika olla sen verran rehellisiä, ettei esiinnyt kristillisten nimissä kun ovat kristittyjä, vaikka häpeättekin todellista herraanne.

        JOTEN, olet paavalilais-luterilaisuuden uskontunnutuksen kaltainen Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut saatanaa ja sen herra epäjumalaa palvelevaksi aivopesty uskovainen.
        Lue ylämpää uskontunnustukses kaltaisuusdes ja lopeta valehtelemisesi että Jeesus olis vapahta kaltaisillesi rikollisille:
        ikuisesti perisynti rikollinen.
        JUMALAA JA JEESUSTA PALVELEVAT KRISTILLISET EIVÄT OLE TÄLLAISIA:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        JÄRJETTÖMYYDENNE:
        'Meillä ei ole järkeä'

        Ymmärtämättömyydenne:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        Ihmisyydestänne luopuminen:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'

        Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
        www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        Jumalasta luopuminen; saatanasta uusi jumala:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Lue katekismukses uusiksi:
        luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        JOTEN OLET JO TUNNUSTANUT ITSES paavalilais-luterilaisuuden saatanaa jumalanasi palvelevaksi ikuiseksi rikolliseksi:

        Jeesus ei ole rikollisen kristinuskon seurakuntien perustaja vaikka niin uskotaan/väitetään.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
        "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Paavali ei raamatun mukaan saanut eroa saatanasta JOTEN SAATANA ON paavalilais-luterilaisuuden herra, herra jumalineen.

        Kouluttajanasi on ollut ilmeisesti USKONTUNNUSTUKSENNE KALTAINEN ja pappislupauksen antanut pappi joka ei saa saarnata tai opettaa Jeesuksen evankeliumia:
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

        Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."


    • cdkckekw

      Viellä järkeville (ei uskontunnustuksen kaltaisille):
      Pappeus on itseään uskovaisillaan elättävien ammatti. Ja työssään eivät ota vastuuta mistään seurauksista ja kansa maksaa, olitpa kirkot jäsen tai et, uskovainen tai et niin hinta, muodossa tai ja toisissa on älyttömän kallis.
      Uskontunnustuksen kaltaisina ja pappislupauksen mukaan eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata tai opettaa mutta Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkaten saavat Heidän Nimeen valehdella!
      Kuinka paljon rahassa nämäkin rikokset on maksanut ja maksavat edelleen?
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

      Miekka sivistyksen "kristittyjen arvoja" kotona ja kouluissa puolustavia on politiikassa;
      kouluissa jne
      MUTTA
      MISSÄ ON JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISUUDEN JA IHMISYYDEN ARVOJEN PUOLUSTAJAT?

      Lapsen varttuessa hänet usein koulutetaan "naima ikään" rikollisuuden rippikouluissa. Siellä useimmat uskovaiset ovat nauttineet ehtoollisensa Jeesuksesta ulostetta, paskaa ja kusta tekeviksi Jeesusta pilkkaavaksi uskovaisiksi.
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
      Ja voitte olla varmoja, että Jeesuksen antama vastaus on edelleen sama:
      15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
      15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?

      kirkkohää ymmärrystä... ihmisyyden vielä omistaville...
      FAKTAA:
      Jeesuksen aikaan häät oli kahden suvun tilaisuus jossa avioituneiden suvut ja kutsutut hää vieraat olivat todistamassa kahden, toisilleen antaman lupauksen yhteisestä liitosta.
      HUOM!
      Siihen tilaisuuteen ei tarvittu oppeja Jeesukselta eikä rikollisen kristinuskon papistolta!

      Tuo tieto perustuu mm siihen selvyyteen, että Jeesus oli hääjuhla vieraaksi kutsuttuna Kaanan häissä JA JEESUSKAAN EI AVIOLIITTOA ASETTANUT.

      Joten nk. kirkkohää rituaalit ovat kirkon jne keksimää "rahasta ja ole tärkeä" valkeuden enkelinä saatanallisuudelle esiintyvä eksyttäjä valehtelija JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMESSÄ väärää todistusta jakavana ja "me pelastumme" valhellisuuteen harhaoppia julistaen.

      JOTEN EI IHMISEN TARVITSE JUMALASTA JA IHMISYYDESTÄ LUOPUA EI TULLA "PASTOROIDUKSI" NAIMALUVAN SAAMISEKSI!

      "tämän seurakunnan ja kaikki tietävän herra jumalan kasvojen edessä..." oppi ei ole Jumalan ja Jeesuksen antamaa vaan herraa ja sen herran herrajumalien eksytys oppia
      "minulle annetun..." KUKA ANTOI?
      "Sillä valtuutuksella, joka minulle on uskottu" KENELTÄ VALTUUDET?
      Ne valtuudet eivät ole Jumalta ja Jeesukselta!

      TÄMÄN asian yhteydessä, meidän tulee muistaa muutamia asioita.
      -Jumala ja ei asettanut aviolliittoa
      -pappislupauksen antaneet papit eivät saa Jeesuksen evankeliumia saarnata ja opettaa
      SIIS "KUKA ANTOI" JA "KENELTÄ VALTUUDET" ?????
      Olis ihan paikallaan, että pappislupauksen herra jumalalleen antanut pappi tulisi rehelliseksi ja kertoisi nuorille vastaukset asiallisiin kysymyksiin.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
      Pappislupaus
      Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
      "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."

      Tuon tunnustuksen mukaan pappi ei saa Jeesuksen evankeliumia saarnata vaan paavalialais-luterilaisuuden sopaskaa!
      Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"

      Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
      herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
      "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

      herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      TOTUUS ESIIN!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe