Mä haluan Nordean pääanalyytikoksi sitten kun nykyinen Jan Von Gerich (jolla on muuten koko ajan sellainen veijarimainen ilme päällä heh, oli tänäänkin taas YLE pääuutisissa kommentoimassa Kreikan tilannetta) siirtyy muihin tehtäviin tai lopettaa tms.
Mutta nyt näyttää siltä että en pääse himoitsemaani Aaltoon ja edelleen rahikseen, joudun tyytymään lutin rahvaisiin, voinko heittää hyvästit tulevalle pääanalyytikon paikalle? :((
Pääseekö pääanalyytikoksi muut kuin Aaltolaiset?
4
174
Vastaukset
- aaabbuuu
Idiootti. Tuolla asenteella ei edes Siwan kassa kutsu.
- TyydynLUTTiin
Mä vedän itteni jojoksi jos en pääse edes Siwan kassalle...
- pääanaalikko
Kaikki aaltolaiset pääsevät pääanalyytikoiksi Nordeaan ja heitä onkin useita tuhansia siellä. Yleensä maaseutulipastolaiset joutuvat sitten OP:n ja Aktian pääanalyytikoiksi ja heitäkin on useita tuhansia. Hankenlaiset jakavat Handelsbankenin ja Ålandsbankenin pääanalyytikoiden paikat, joita on alle tuhat.
- pötsikasvaa
sori mutta kannattaa miettiä tarkkaan mitä tekee. suomessa ei kouluissa ole niin suuria eroja. ihminen yleensä pääsee sinne minne tavoittelee ja minkä paikan ansaitsee: ansaitsetko olla pääanalyytikko? aalto ei takaa tietä onneen niinkuin ei oulukaan tietä kaatopaikalle. kaikki on itsestä ja arvosanoista ja tiedosta kiinnni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen242655Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään402312Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621298Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2991221- 41976
- 42957
- 75862
Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh73843Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175793Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup93772