Mä haluan Nordean pääanalyytikoksi sitten kun nykyinen Jan Von Gerich (jolla on muuten koko ajan sellainen veijarimainen ilme päällä heh, oli tänäänkin taas YLE pääuutisissa kommentoimassa Kreikan tilannetta) siirtyy muihin tehtäviin tai lopettaa tms.
Mutta nyt näyttää siltä että en pääse himoitsemaani Aaltoon ja edelleen rahikseen, joudun tyytymään lutin rahvaisiin, voinko heittää hyvästit tulevalle pääanalyytikon paikalle? :((
Pääseekö pääanalyytikoksi muut kuin Aaltolaiset?
4
113
Vastaukset
- aaabbuuu
Idiootti. Tuolla asenteella ei edes Siwan kassa kutsu.
- TyydynLUTTiin
Mä vedän itteni jojoksi jos en pääse edes Siwan kassalle...
- pääanaalikko
Kaikki aaltolaiset pääsevät pääanalyytikoiksi Nordeaan ja heitä onkin useita tuhansia siellä. Yleensä maaseutulipastolaiset joutuvat sitten OP:n ja Aktian pääanalyytikoiksi ja heitäkin on useita tuhansia. Hankenlaiset jakavat Handelsbankenin ja Ålandsbankenin pääanalyytikoiden paikat, joita on alle tuhat.
- pötsikasvaa
sori mutta kannattaa miettiä tarkkaan mitä tekee. suomessa ei kouluissa ole niin suuria eroja. ihminen yleensä pääsee sinne minne tavoittelee ja minkä paikan ansaitsee: ansaitsetko olla pääanalyytikko? aalto ei takaa tietä onneen niinkuin ei oulukaan tietä kaatopaikalle. kaikki on itsestä ja arvosanoista ja tiedosta kiinnni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2234468Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61663Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin97913- 30757
- 63755
- 176740