Liiran kurssi

matkapörriäinen

Moi!

Alanyassa olevat tai juuri olleet, mikä on liiran kurssi euroon nähden?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vpiste_ChangeGroup

      Ei voi sanoa, että olisin ihan vastikään käynyt kys, matkakohteessa. Osviittana ilmoitan kuitenkin, Liiran kurssi kävi toukokuussa yli kolmosella alkavan luvun. Jos et vaihda Liiroja omassa pankissasi Suomessa, tulet olemaan matkallasi ihan "hoo moilasena" tuon valuutan vaihtokurssien kanssa. Vaihtokurssit kun ovat ilmoitettu molempiin vahtosuuntiin, joka sekoittaa käsityksiä, mitä 1€Liroissa ja toisnpäin, Matkakohteissa valuutanvaihtopisteiden kurssit vaihtelee, lomakylissä ihan pistekohtaisestikin!

    • skljfkdji

      googleta se kurssi, älä joutavia pyydä muita tekemään puolestasi.

    • Tttttty

      Katso forex.fi

      • ernestiII

        Jos itse on niin typerä, että myy eurojaan n. 10%:a alle käyvän hinnan, niin ei sitä typeryyttä muille kannata suositella. Taitaa tosin olla niin, että typerät ovat kokonaisvaltaisia aiheesta riippumatta.


    • lomaloppui

      3,02 Alanya PTT viikko sitten.

    • kurssit

      Vaihtopisteissä 2.85 viikonloppuna, älä nyt ainakaan forexin kursseja usko, rosvokurssit niillä on. Todellinen kurssi n. 2.96-2.98

    • bdfhjl

      Kolme viikkoa olin, eilen tulin pois, kurssi vaihteli 2,95-3,08 välillä, viikonloppuisin huonompi kurssi. Ei kannata suomessa vaihtaa.

    • matkapörriäinen

      Etsumpi siis kuin viime vuonna, jolloin oli n 2,8
      Kiitos vastauksista :)

    • hebahaba

      Just nyt oon Alanyassa ja asken naytti olevan 2,85

    • kursseja

      Nousi maanantaina 2.90

    • Cyseliä

      Miten pääsisin mukaan tähän remmiin, joka tulee lomallansa tiirailemaan liiran kurssia? Miten se niin kuin käytännössä sitten tapahtuu ja käyttäytyy reaalielämässä se poikkeama onko se 3,00 vai 2,85? Syödäänkö silloin 50 grammaa kanaa rullakebabissa vain 100 grammaa? Saako näin mukavasti menemään koko loma? Tarvitseeko käydä rannalla, nähtävyyksillä tms. ollenkaan ja loma menee rattoisasti kursseja tiirailemalla? Vai miten se menee? Voisiko kurssien tiirailua jopa tehostaa niin, että ei makustaisi ollenkaan vaan katselisi niitä teksti-tvstä kotisohvalla? Olisiko silloin voittaja? Kurssien tiirailun maailmanmestari? Tai ainakin paras Alanyan matkailijoista? Onko matkakohteen vika, jos sinne matkaajat ovat tällaisia?

    • kursseja

      Kyllä ihmisiä sitten jaksaa häiritä toisten tekemiset. Mutta tiedoksi ihan sullekkin, että noita rahanvaihtopisteitä on täällä sen verran tiheään että sen kurssin kyllä näkee ihan ilman sen suurempaa etsimistäkin.

    • NotAlanya

      Kurssit saat katsottua joka päivä netistä tai tekstari tv:stä, halpaa siellä ei tod ole, samoja ryysyjä saa Suomesta halvemmalla esim. ja ruoka hyvää paikallisten ravinteleissa ja suht halpaa, muuten kallista ja suttuista sekä äijjät kimpussa ruinaamassa ties minne, se siitä IHANASTA lomakohteesta!!!

    • yksristikaks

      Miten nuo ruinaavat ukot liittyy liiran kurssiin?

      • TurkinLiira

        Liittyy siten, että jos meet mukaan maksat liiroissa tai euroissa heidän tyhjiin taskuihin ja kuten notalanya kirjoitti aina ruinaamassa hameenhelmoihin tai alle.


    • huhhhei

      Liiran kurssi vaihtelee päivittäin,mutta pankkiautomaatteja on joka kadunkulmalla,josta saa nostettua liiroja ja ekuja,kotimaasta ei kantsi rahdata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe