Mitä lukee opintopolussa?

sosiologiko

Itselläni "valinta kesken". Tietääkö kukaan vielä että EI saanut paikkaa?

35

4176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tahtooopiskelemaan

      Huoltokatko luki äsken :)

      • sosiologiko

        Siis koko opintopolun sivuilla vai sun "oma opintopolku->omat hakemukseni"-kohdassa?


      • sosiologiko

        Missä kohtaa?


      • tahtooopiskelmaan

        no nyt pääsi ja ei ollut tilanne muuttunut minnekkään, eli kesken...elättelin jo toivoa että huoltokatkon aikana sinne on jotain päivitetty :)


    • mahahermot

      Minulla lukee myös omassa opintopolussani ... Opiskelijavalinta on kesken. Sen teidän, että oma ykköshaku kirjaa "jononsa 30.6 ja tuloksia voi näkyä 1.7.
      Minulla on viisi kohdetta, eikä yhdestäkään ole mitään muuta kuin valinta on kesken.

      Tuo systeemi on jotenkin erikoinen, epäkäytännöllinen. Olisi vain yksi päivä ja tulokset siinä. Nyt niitä ripottelee joillekin, joillekin ei... ei edes hylättyä

      • Keskiarvo3

        MIkä sinulla on ykkösvaihtoehto? Odotan tuloksia Turusta. Sieltä ei kuulu mitään.


    • 1414123243

      Pliis malttakaa nyt odottaa kun tulokset tulevat 3.7.

      • Kffhvvll

        Ei tässä kuule malta kun kaverit ovat saaneet jo hyväksyntiä omiin kohteisiin ja omista ei vielä tietoa


      • samulipamuli

        No onhan tämä silti kärvistelyä, etenkin kun esim. ylempi AMK-koulutuksen tulokset tulivat jo ja korkeakoulujenkin?

        Kiva vieressä kihistä kun toinen jo tuulettaa opiskelupaikkaa...


      • weweewwe24
        Kffhvvll kirjoitti:

        Ei tässä kuule malta kun kaverit ovat saaneet jo hyväksyntiä omiin kohteisiin ja omista ei vielä tietoa

        Niinhän siinä opintopolussa mainittiikin. Jotkut vaan saavat tuloksensa aikaisemmin kuin muut, ei siinä mikään auta kuin odottaa. Kärsivällisyys lopulta palkitsee.


    • jjdjdhd

      Mulla lukee "et saanut opiskelupaikkaa", en käynyt pääsykokeissa tosin.

    • Eimaltaodottaa

      Sama lukee täälläkin, että valinta kesken. Ei millään malttaisi odottaa. Tuloksia odotellaan viidestä eri paikasta.

    • OdottavanAikaOnPitkä

      Itse odottelen tuloksia HAMK:ista, siellä lukee näin:

      "AMK- ja YAMK -tutkintoon johtavien koulutusten opiskelijavalinnan tulokset julkaistaan kevään 2015 yhteishaun aikataulun mukaisesti 3.7.2015 mennessä.

      Valintojen tulokset valmistuvat vähitellen ja tuloksista ilmoitetaan opiskelijaksi valituille sähköpostitse sitä mukaa, kun tulokset ovat heidän osaltaan selvillä. Tulokset näkyvät heti myös Oma opintopolku -palvelussa. Kaikki hakijat saavat tiedon opiskelijavalinnan tuloksesta viimeistään 3.7.2015."

      Eli tuon mukaan toivoa on, että tulokset voi tulla aiemminkin :)

    • jeaaaajeje

      Mulla lukee kahdessa vielä "Kesken" ja yhdessä näkyy varasija. Vois tulla jo kaikki tulokset, ei jaksa enää tätä odottelua!!!

    • hermotmenee

      Mulla lukee 4 ja 5 vaihtoehdoissa PERUUNTUNUT ja muissa VALINTA KESKEN. Mitä tää tarkottaa? Pisteet ei riittäny noihin vikoihin? Olen päässyt johonkin ylempään sisälle?

      • Fiiedkn

        Voi tarkoittaa kumpaakin mainitsemistasi vaihtoehdoista, mutta veikkaisin kuitenkin tuota että pisteet eivät ole riittäneet..


      • sfhdfhadgagadg

        Tarkoittaa sitä että olet päässyt johonkin ylempään sisälle. Onnea.


      • hermotmenee

        Voiko olla tosiaan näin että pääsin sisään?:o 5 vaihtoehto on joensuuhun yliopistoon. Ilmeisesti itä-suomen yliopisto ei ole julkaissut vielä mitään tuloksia (?) joten paikkani ei voi olla peruuntunut riittämättömien pisteiden takia?


      • xvsdbsd

        Oot päässyt ainakin kolmosvaihtoehtoon, 1. ja 2. ei oo vielä julkaissut tuloksia joten ei näy vielä. Onnea!


      • Dondorondoro

        Selviskö pääsitkö 1. tai 2. vaihtoehtoon? Minulla nimittäin sama tilanne ja päähän tässä hajoaa :)


    • sosiologiko

      Hain useampaan paikkaan ja lukee vain yhden kerran "valinta kesken". Ei millään muotoa eriteltynä eri kohteisiin? :O

      • dsfsdgffr

        Se vaan tarkottaa, että ei oo tullut vielä tuloksia mistään paikasta mihin oot hakenut.


    • Gwacks

      Voiko varasijalta 35. päästä Tampereelle lukeen historiaa?

      • ikealainen

        Muotoillaan näin: ihan vielä ei kande käydä kusemassa pomon kengille.


    • Aivoverenvuoto

      Vittu mitä paskaa! Perse repee!

      Tulokset esiin ja heti!

    • typerääootteluu

      Niin ja avainlukulista kohta loppuu.

      • itäsuomiko

        ykkosvaihtoehdossa lukee että et saanut opiskelupaikkaa ja kakkosessa ja kolmosessa että valinta kesken. Kolmonen paukku josta joillekin muille tullut jo tietoa mutta itselläni siis tilassa kesken. Hain vain kolmeen kohteeseen.


    • Odaionpitkä

      Valinta kesken. Pitäisikö tästä päätellä jotain? Ei siellä ainakaan lue vielä että hylätty.

      • itäsuomiko

        Päättelen että kaikki kesken tai esim ykkönen kesken ja kun sitä ei tiedetä niin jatkossakaan ei voida perua tai laittaa hyväksytyksi vaikka olisit siihen päässyt koska ykköstä ei tiedä eikä voi saada kuin yhden paikan. Siis jos olet hakenut useampaan kuin yhteen


      • itäsuomiko

        Siis kakkosta ei voi perua eikä luvata jos ykkönen ei valmis


    • tyhmäkööööööö

      Miksi mulla lukee opintopolussa kesken, vaikka varasijat jo näkyy?

      • voivoivoivoi

        Itsellä lukee sama "opiskelijavalinta kesken", vaikka eilen tuli Helsingin yliopistolta hyväksymiskirje. Soitin hakijapalveluun ja kertoivat, että järjestelmässä jokin vika, koska siellä näkyi, että olen hyväksytty. Nyt yrittävät korjata tai sitten täytyy kirjallisesti vastaanottaa opiskelupaikka...


      • LuulenEttäEvästeet
        voivoivoivoi kirjoitti:

        Itsellä lukee sama "opiskelijavalinta kesken", vaikka eilen tuli Helsingin yliopistolta hyväksymiskirje. Soitin hakijapalveluun ja kertoivat, että järjestelmässä jokin vika, koska siellä näkyi, että olen hyväksytty. Nyt yrittävät korjata tai sitten täytyy kirjallisesti vastaanottaa opiskelupaikka...

        Olisiko sinulla viallinen eväste? Ainakin kuulostaisi näin äkkiseltään siltä. Kokeile poistaa kaikki sivua koskevat evästeet ja historiatiedot ja kokeile sitten uudestaan.


      • EiKiinniEvästeistä

        Minulle on myös tullut hakijapalveluista koululta hyväksyminen sähköpostitse, mutta Opintopolussa lukee, että opiskelijavalinta kesken. Hyvä vinkki tuo evästeiden ja historiatietojen poisto, mutta ei ollut siitä kiinni. Jos tuo Opintopolku viikonlopun aikana päivittyisi, tai sitten pitää olla yhteyksissä... Toisaalta sähköpostin mukana tuli myös linkki lomakkeeseen, jolla voin ilmoittautua, jos ei Opintopolussa onnistu.


    • Jorski111

      Mä sain 19,6 pistettä 😳

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe