Multa leikattiin välilevytyrä aika tasan kuukausi sitten. Viikko leikkauksen jälkeen haava alkoi vuotamaan ja siitä otettiin näyte, näytteestä löytyi bakteeri.
Tikit otettiin pois ja haava avattiin, lekuri sano että siinä on onkalo joka on n. 4cm syvä ja 1.5cm leveä. Hoito sorbactia ja suihkuttelua.
No se onkalo on pikkuhiljaa paranemaan päin eli about sentin syvä ja sentin leveä.
Tänään kävin sit välitarkastuksessa ja lekuri vaan totes et nyt haava tikataan kiinni.
Ei ollut sama lekuri joka ollu muilla kerroilla ja se ei tuntunut katsovan sitä haavaa kun 10sekuntia ja sit totes et tikit päälle.
Olen käsittänyt että onkalohaavat parantuisit itsestään kokonaan umpeen?
Tässähän on nyt vaarana et jos siellä on jotain tulehdusta/bakteeria niin se ei mene umpeen vaan tää rumba alkaa alusta jossain vaiheessa.
Onko muilla onkalohaavoja tikattu?
Onkalohaava tikattiin kiinni.
paarma
0
133
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249