Aihe

Elementtien hallinta

waterbender

Hei,
Minua on alkanu kiinnostaa, että miten pystyisi hallitsemaan elementtejä. Erityisen paljon kiinnostaa vesi-elementti. Ja tosta hallitsemisesta vielä sen verran, että pystyis ohjailemaan vettä kaikilla liikkeillä. Kaikki ohjeet käy. Kiitos.

80

836

Vastaukset

• Moi ite mä oon kokeillu elementin hallintaa ja mä oon onnistunut kahella elementillä ilma ja maa mutta ilma toimii paremmin esim saan tuulen poistumaan ja alkamaan kun tahdon ja maan elementtejä osaan hallita maata niin että voin liikuttaa esineitä mielen voimalla olen yrittänyt sitä monta kertaa ja se ei ole onnistunut paitsi pari päivää sitten kun olin potkimassa palloa huomasin että liikutuin sitä koskematta ja pysäytän kanssa siitä vaan harjoittelemaan ne eivät toimi heti mutta kun jaksat yrittää se palkitaan mut ÄLÄ JAA TÄTÄ KAVEREITTESI KANSSA JOTKA KÄYTTÄVÄ RUMAA KIELTÄ TAI EI USKO MAGIAAN KIROILU VOI SYNNYTTÄÄ KIROUKSEN JOSTA SATTUU VAIKKA MITÄ KAMALIA JA SITÄ RI VOI ESTÄÄ mutta kaikkitietävää ei löydy netistä suosittelen loitsu kirjoja siellä mainitaan elementtien hallinnasta onnea kokeilemiseen!

• Olen samaa mieltä. Olisi kiva saada tästä aiheesta kunnon keskustelu aikaan. :3

• Olen saanut tehtyä maahan järistyksiä iso siskon kanssa.

• Miten iso sisko? 100kg? Aikamoinen järistys tosiaan tulee, kun satakiloinen sisko hyppii tasajalkaa.

• Menkää vitun apinat sinne töihin ja lopetatte nämä ala asteen leikit ja hankitte sitä vitun persettä

• En usko
        Yhtään

• Ihramagiaa kirjoitti:

Miten iso sisko? 100kg? Aikamoinen järistys tosiaan tulee, kun satakiloinen sisko hyppii tasajalkaa.

Tämä on tosi helppo kutsu kolme kaveria te tarvitsette kulhon sulan ja kynttilän jossa on liekki ja jotain maahan liittyvää ja vettä puhalla sulkaa laita se kulhoon kaada vettä kulhoon ja ota kynttilä käytä sitä kulhon alla ja laita maata kulhoon ja tarvitsette suuren uhrauksen kaikista tärkeimmän esineen mitä teillä kaikilla on sitten lausumaa yhdessä maa vesi ilma ja tuli tulkaa avukseni nyt mailmasts vaihtumiin me!, olette eri mailmassa tilatkaa muuten netistä taalismaani ja kun palaatte kotiin teillä on elementin voimat

• Minäkin olen todella kiinostunut magiasta. Omat elementtini ovat kylläkin Tuli ja ilma, mutta ilokseni voin kertoa, että olen tulen kanssa joten kuten onnistunutkin. :3

• Ite huomasin viime kesänä et pystyin aloittamaan ja lopettamaan tuulen, ku kokeilin hallita muita alkuvoimia ni en enää pystyny hallita tuulta, eli vinkkinä vaa et älkää kokeilko muita voimia jos ette oo varmoja voitteko hallita niitä. Mut kokeilkaa silti, ja mulle ei oo suotu voimaa hallita vettä, tulta, maata ja ilmaa samaan aikaan.

• Omat elementtini ovat vesi ja tuli, ja olen onnistunut hiukan tekemään pieniä aaltoja tai vaikkaa tehdä vesilasiin pienen pyörteen kun oikein keskityn.

• Itse pystyn hallitsemaan tulta ja ilmaa. Pystyn tekemään pieniä pyörteitä ilmaan, ja sammuttamaan kynttilästä liekin vain sormen liikkeellä.

• Oma elementtini on tuli. Osaan ohjailla liekkejä jo. Ennen kuin elementtien harjoittelun aloittaa pitää meditoida hyvin kauan... Niin kauan kunnes löytää sisäisen itsensä. Siihen voi mennä kauan yli viikon sen jälkeen aloitetaan harjoittelu, harjoittelun ohessa meditoidaan. Tiedät kyllä itse miten sinun tulee harjoitella kun löydät itsesi. Tuli on elementeistä vaikein ja tuhoisin. Sen takia on harjoiteltava varoen etenkin tulta. Älkää hätiköikö elementtien kanssa ennen kuin olette luoneet niihin yhteyden. Vaikka se lapselliselta ja oudolta kuulostaakin niin elementti katsotaan lempiväreistä, ei horoskoopista. Kaksi ensimmäistä lempiväriä niiden perusteella tiedät elementttisi. Lempovärit ovat ne jotka saat ensimmäisenä mieleesi. Kyskää lisää jos joku jäi epäselväksi. Onnea ja kärsivällisyyttä kaikille.

• Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?

• Musta se on kylläkin horoskoopeista, sillä kaikki horoskooppi merkkini osoittavat tuyleen ja se on täysin totta, sillä osaan jo jotenkuten hallita tulta. Mutta lempivärini ovat musta ja valkoinen (sekä punainen)

• MagianOppiöaaksiHaluava kirjoitti:

Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?

Pissa ja kakka.

• MagianOppiöaaksiHaluava kirjoitti:

Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?

Ne taitaisi olla vesi ja ilma :)

• Hopeasielu kirjoitti:

Musta se on kylläkin horoskoopeista, sillä kaikki horoskooppi merkkini osoittavat tuyleen ja se on täysin totta, sillä osaan jo jotenkuten hallita tulta. Mutta lempivärini ovat musta ja valkoinen (sekä punainen)

Jos nuo ovat lempivärisi niin tuli on elementtisi. En kiellä etteivätkö horoskoopit liittyisi asiaan mutta mielestäni elementti määräytyy kutakuinkin lempivärien mukaan. Miksikö? Siksi että lempivärit näkyvät aina henkilön omassa elementissä. Värit myös liittyvät niihin. Horoskooppi voi olla ohjaus oikeaan suuntaan mutta melkein kaikki horoskoopit vaihtelevat eli en sanoisi hirveän luotettavaksi. Muistaa lähin elementtisi on se jonka väreistä pidät eniten ( on mahdollista että henkilön oma lempiväri määräytyy elementin mukaan )

• Mun lempivärit on pinkki ja musta, mut horoskoopiltani olen kalat

• Kertokaa ihmeessä minulle miten harjoittelun sujuvat ☺

• Mulla sujuu todella hyvin :). olen monta kertaa jo onnistunut tulen kanssa.

• Mielikuvitus on hieno asia.

• Mun oma elementti on ilma. Ehkä vesikin, sen kanssa ei vain niin hyvin suju, kuin ilman. Maata ja tulta en edes yritäkään, sillä ne eivät ole ikinä kuuluneet minun maailmaani. Harjoittelen lähinnä tuulta ja sadetta, tuulen saan aikaan helposti, ja jos on tummat pilvet, saan niistä kyllä välillä sadettakin.

• Et opi ilmaa etkä vettä jos et ole yhteydessä myös tuleen ja maahan. Elementtien hallinnassa on kyse neljän elementin tasapainosta josta yksi on vahva sinun kohdallasi. Mutta se ei ikinä opi tottelemaan sinua kunnolla jos et ole yhteydessä samaan aikaan myös muihin elementteihin. Joten sinun on oltava yhteydessä muihinkin elementtiisi muuten ei tule mitään.

• Heippa vaan kaikki, mistä tietäisin oman elementtini? Ja kuinka pääsen elementtien hallinnassa alkuun? Kiios asiallisista vastauksista!

• Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

• Juuli03 kirjoitti:

Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

Montako elementtiä voi olla?

• Juuli03 kirjoitti:

Tulesta

• Juuli03 kirjoitti:

Tuuli ja siinä sivussa vähän vedestäkin

• Juuli03 kirjoitti:

Vedestå saan mun kaverin kaa sammutettu veden niinkun vaikka esim hanan jos lulla ois sun numeron niin lähettäisin sen vaikka sulle todisteeksi🍉

• olis kova palomiäns tommonen sälli kun tulta komentaa kädet taskussa :-)

• Voit etsiä subliminaaleja joiden tarkoitus on auttaa tuossa tarkoituksessa, niitä löytyy vaikkapa Youtubesta. Subliminaalin tarkoitus on saada alitajuntasi hyväksymään, että se asia mitä tavoittelet on mahdollista ja sinä pystyt siihen. Youtubessa ei tällä hetkellä ole hydrokinesis-subliminaaleja, mutta muuta kyllä löytyy.

Elementtien hallinta vaatii monilta keskittymiskykyä, ja transsitilaa joihin pääsee harjoittelun ja meditaation avulla. Seuraava linkki liittyy pyrokinesiaan, mutta voit oppia varmasti soveltamaan ohjeita myös veteen.

http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Pyrokinesis.html

Jos haluat tietää lisää meditaatiosta suosittelen tutkimaan seuraavaa linkkiä, sieltä löytyy myös elementteihin liittyviä juttuja, ja ohjeet kuinka pääsee transsiin sekä paljon muuta:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html

• Heippa! Mistä voisin saada selville oman elementtini?

• Mulle tapahtui juuri tässä lähipäivinä siten että mä olin ulkona ja keskityin tosi kovaa tuuleen, ja puhuin sille hiljaa ja keskittyneesti, olin sillee "tuuli tuule kovempaa" ja se päästi tuulenpuuskan, testasin neljä kertaa ja joka kerta toimi. Mä en tiedä mitä mulle on tapahtumassa mutta 70% oon varma että on pelkkää sattumaa.

• se vois olla sattumaa koska tuuli oli jo odottamassa

• Kävelin keskellä tietä vihainen ilme kasvoillani kaikki ihmiset väisti minua, vähän siistiä.

• Leikitte hyvin vaarallisilla asioilla joitten vaaroja ette tarpeeksi ymmärrä,
        Oikeasti te ette omalla voimallanne pysty ajatuksilla elementteihin vaikuttamaan.
        Pahan voimat voivat kyllä huijata teitä siinä, aiheuttamalla voimillaan sen mihin pyritte.
        Te ajattelette saaneenne sen itse aikaan ja innostutte asiasta luullessanne teillä olevan voimia.
        On olemassa kahdenlaista voimaa, Hyvän voima eli Jeesuksen Kristuksen voima joka on ylivoimainen, sitten vastustaja paholainen voimineen.
        Taikuus, jooga, ennustaminen,astrologia, meditointi ja kaikki magia on vaarallista ihmiselle ja siksikin vakava synti , lisäksi se on epäjumalan palvontaa .
        Spiritisti varsinkin on todella vaarallista ja on aiheuttanut vuosikymmeniä kestävää kärsimystä ihmisten elämään.
        Siinä vastaukset eivät tule kuolleilta ihmisiltä vaan heiksi tekeytyviltä pahoilta hengiltä.
        Sama asia meedioilla ja tarot korttien lukijoilla, ns. "enkelikortit" ovat samaa saastaa kaunistetussa muodossa.
        Ei auta myöskään yhtään että yrittää pyytää vastaajaksi "jotain hyvää henkeä"?
        Paha on valehtelija ja valheen isä, hän voi esiintyä juuri sellaisena jolla saa ihmisen pauloihinsa.
        Usko ja suhde Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen on puhdas ja tavallaan yliluonnollinen kokemus, mutta turvallinen ja tosi.
        Hänen voimansa on mahtava, järisyttävä ja tuo turvan ja rauhan.
        Elämä Jeesukseen turvaavana ei ole tylsää eikä kaavoihin kangistunutta sääntö-elämää, se on iloa ja rauhaa ja mielenkiintoista elämää joka johtaa lopulta taivaaseen,

Pysykää kaukana taikuudesta ihan omankin turvallisuutenne tähden!
        Please nuoret!
        T: Lotta

• Anonyymi kirjoitti:

Leikitte hyvin vaarallisilla asioilla joitten vaaroja ette tarpeeksi ymmärrä,
        Oikeasti te ette omalla voimallanne pysty ajatuksilla elementteihin vaikuttamaan.
        Pahan voimat voivat kyllä huijata teitä siinä, aiheuttamalla voimillaan sen mihin pyritte.
        Te ajattelette saaneenne sen itse aikaan ja innostutte asiasta luullessanne teillä olevan voimia.
        On olemassa kahdenlaista voimaa, Hyvän voima eli Jeesuksen Kristuksen voima joka on ylivoimainen, sitten vastustaja paholainen voimineen.
        Taikuus, jooga, ennustaminen,astrologia, meditointi ja kaikki magia on vaarallista ihmiselle ja siksikin vakava synti , lisäksi se on epäjumalan palvontaa .
        Spiritisti varsinkin on todella vaarallista ja on aiheuttanut vuosikymmeniä kestävää kärsimystä ihmisten elämään.
        Siinä vastaukset eivät tule kuolleilta ihmisiltä vaan heiksi tekeytyviltä pahoilta hengiltä.
        Sama asia meedioilla ja tarot korttien lukijoilla, ns. "enkelikortit" ovat samaa saastaa kaunistetussa muodossa.
        Ei auta myöskään yhtään että yrittää pyytää vastaajaksi "jotain hyvää henkeä"?
        Paha on valehtelija ja valheen isä, hän voi esiintyä juuri sellaisena jolla saa ihmisen pauloihinsa.
        Usko ja suhde Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen on puhdas ja tavallaan yliluonnollinen kokemus, mutta turvallinen ja tosi.
        Hänen voimansa on mahtava, järisyttävä ja tuo turvan ja rauhan.
        Elämä Jeesukseen turvaavana ei ole tylsää eikä kaavoihin kangistunutta sääntö-elämää, se on iloa ja rauhaa ja mielenkiintoista elämää joka johtaa lopulta taivaaseen,

Pysykää kaukana taikuudesta ihan omankin turvallisuutenne tähden!
        Please nuoret!
        T: Lotta

Oli tärkeää kirjoittaa tuo manifesti vastaukseksi, koska jonkun naamalla oli ilkeä ilme...

• Jos olette tarkoitettu hallitsemaan elementtejä, miettikää elämänne, varsinkin menneisyyttä. Sieltä voi löytyä vihjeitä. Itse hallitsen vettä (vaikken kovin hyvin vielä ) ja pienenä (uimakyvyttömänä ) putosin syvään uima-altaaseen ulkomailla vaatteet päällä, eikä mun vanhemmat ollu paikalla. Ja en muista muuta kuin että yhtäkkiä vesi toi mut pintaan. Ja sit mun yks kaveri hallitsee tuulta (ilmaa) ja se oli pienenä yhtäkkiä noussut tuulen mukaan. Ja yks mun kaveri osaa aiheuttaa sähkökatkon ja sammuttaa tietokoneen.

• Vautsi mäki osaan sammuttaa tietokoneen :o

• Mistä tiedän oman elementtini kun mun horoskooppi on vaaka ja lempiväri turkoosin sininen ??

• Viisi olla vesi

• Veikkaan et se on joko jää tai ilma

• Mun on nyt pakko sanoo että ne voitte vaa saaha yhteyttä teijän elementtin haltiaan hankkikaa tai lainnakkaa kirjastotsa elä maagisesti kirjan niin saatte tiätää vähän enemmänki kun olen lukenut sen nii nyt mun ajatuksen on ihan erillä tavalla ajattelen nyt eli ei kannata innostua jos oikeesti voi hallita elementtejä jos tajusitte.

• Mu horoskooppi on kaksonen eli mu elementti on ilma. Mulla on toiminu sen hallinta hyvin, ku pitää tehdä liikkeitä, virtauksia ja ajatuksia.

• Hei. Minua kiinnostaisi kovasti jos joku kertoisi elementtini ja alkeita magian oppimiseen :)

• Niin ja mun lemppiväri on punainen ja horoskooppini oinas

• Hei.. mistä voin tietää elementtini? Horoskooppini kauris ja lempivärini vaaleanpunainen sekä turkoosi...Kuulostaa omaan korvaan ilma-elementiltä. Lisäksi tykkään liitää ilman halki, kun vaikka hyppään veteen 10-estä metristä. Onko niiden hallinta vaikeaa, mistä olisi helpoin aloittaa ja miten meditoidaan.?
      Itseäni kiinnostavat kaikki elementit mutta eniten tuli sillä se olen kyllä ehdottomasti luonteeltani. Olen myös aina lapsena pyrkinyt mahdollisimman lähelle juhannuskokkoa jotta saisin tuntea sen hohkaavan kuumuuden kasvoillani, tiedättekö?. Siinä on jotain maagista. Toisaalta olen kauhea vesipeto ja rakastan aalloissa uimista. Maa-elementin puolesta taas rakastan luonnossa liikkumista ja eläimiä. Mitä tämä voisi olla vai olenko jonkin sortin avatar? Kuulostaa kamalan lapselliselta :DD mutta en tiedä mikä olisi oma elementtini, joten voinko hallita kaikkia tasapainossa. Kiitos jo vastauksista.

• P-s, olen jo aiemminkin ollut kiinnostunut magiasta sekä noituudesta. Osaan parantaa jonkinverran yrteillä. Olen 12-vuotta.

• Nosturilla voi hallita raskaitakin elementtejä.
      Pitää tehdä elementtiasennussuunnitelmä.
      Elementtiasennus on VNp mukaan erittäin vaarallisia töitä.

• Minulla löytyy kokemusta elementtien hallinnasta. Vesielementin hallinnan voi tuntea syvimmillään, kun menee alasti järveen ja poistaa sisäiset vedet rakon kautta ulos kehosta. Tuolloin vesielementti ympäröi kehosi kauttaaltaan ja keho yhtyy vesistön suureen kiertokulkuun nesteen välityksellä.

Ilmaelementin hallintarituaali aloitetaan nauttimalla ruisleipää ja hernekeittoa pasaatituulivyöhykkeellä. Tämän jälkeen mieli tyhjennetään ja sulkijalihas rentoutetaan, kunnes ilma virtaa leppeänä tuulena kehon lävitse ja yhtyy ilmakehän suureen kiertokulkuun.

Tulielementtiäkin voi hallita keholla: ilmaelementin hallintarituaali toistetaan, mutta kehon lävitse kulkevan tuulen suunta kohdistetaan lähimpään nuotioon. Tällä tavalla pääsee parhaiten yhteyteen sisäisen lämpönsä kanssa ja sisäisen palonsa voi tuntea erityisen voimakkaana.

Maa-elementin hallintakin muistuttaa ilmaelementin hallintarituaalia, mutta tämä suoritetaan lähimmän kompostin päällä. Sisäinen tuuli päästetään samalla tavoin ulos, mutta sulkijalihasta rentoutetaan vieläkin enemmän, kunnes tuntee kiinteän aineksen liikkuvan sisällään. Rituaalia jatkeataan, kunnes kaikki kiinteätä olomuotoa muistuttava aines on tullut hallitusti kehon temppelistä ulos ja yhtynyt äiti-maan suureen kiertokulkuun.

• vieläkö ihmiset hallitsee elementtejä ? :)

• Olettko unohtaneet, että nämä huuhaajutut on sitä itseään, huuhaata? Tai kieltäydytte uskomasta elämän tylsään luonnollisuuteen? Mitään taikuutta, yliluonnollisuutta yms ei ole olemassa. Tämä kaikki perustuu muinaiseen taikauskoon ja aikaan, jolloin keksittiin kaikenlaisia tarinoita, joista vähitellen paisui epätodellisuuteen perustuva todellisuuskäsitys. Ihmisen mieli on voimakas. Se pystyy kuvittelemaan mitä tahansa. Ja kun tarpeeksi itseään kusettaa, niin alkaa uskomaan kaikenlaiseen. Ja kun homma jatkuu, niin voi alkaa myös näkemään kaikenlaista. Jos haluatte tietää, kuinka huuhaata nämä yliluonnolliset asiat on, niin googlettakaa James Randi. Paluu maan pinnalle voi olla tylsä.

• Mikä on elementtini kun horoskooppi on oinas ja lempiväri on punainen

• Minä osaan jo hallita ilmaa. Tapahtuu niin että kun pyllistän ja keskittyneen meditaation tilassa löysään perälihaksiani, niin silloin tulee pyllystä voimakas tuulenpuuska. Tuli varmaan onnistuisi myös, jos vähän tulitikulla avittaisi, niin luulenpa että peräpäästäni löisi komea lieska.

• Heippa! Mä olen 12-vuotias tyttö ja oon kiinnostunu todella paljon kaikesta magiasta ja tälläsestä. Nää elementi on kiinnostanu mua jo pari kuukautta ja haluisin tietää mun elementin. Voisin tosiaankin hatjoitella kaikkia jonkun 2viikon verra ja vertailla mitä saan aikaan mutta jos joku nyt osaa jo sanoa elementtini nii ole kiltti ja vastaa! Horoskooppini on vaaka ja lempivärini sininen, valkoinen ja liila :)

• JOS OLET KIINNOSTUNUT MAGIASTA JA OLET KAKSITOISTAVUOTTA VANHA,KANNATTAIS LUOPUA KAIKESTA HUUSTA JA HAASTA,JOS ET LUOVU LÖYDÄT ITSESI MIELISAIRAALASTA LUKKOJENTAKAA RANTEESI ARPIA TÄYNNÄ,MITÄÄN LÄÄKITYSTÄ VAIVAASI EI LÖYDY. RUKOILEN RAKAS LAPSI PUOLESTASI.

• Ei iällä oo väliä kaikki voi olla kiinostuneita magiasta

• minäkin olen kiinnostunut magiasta,elementeistä ja yrteillä parantamisesta.oma elementtini on vesi ja olen tuntenut siihen vetoa koko elämäni :)

• Anteeksi, että tulen tänne näin pilaamaan ilonne. Ihminen ei pysty elementtejä fyysisesti hallitsemaan. Rituaaleissa elementtien voimia pyydetään mukaan mutta kukaan ei pysty loihtimaan tai ohjaamaan tulta, vettä tai muutakaan.

• Mitä jos on taitaja eikä ihmine:]

• Mun on tuli ja olis kiva opetela sen käyttöä miten sitä voi opiskella

• Elememttien hallinsa taikavoimilla on täyttä fantasiaa. Kannattaa alkaa harrastamaan jotain muuta, koska hukkaatte aikanne jos tutkitte jotain "magia" juttuja, koska ne on vain tyhjää täynnä. Hauska nähdä silti että on yhtä naiiveja nuoria, kuin itse olin. Uskon yliluonnollisen olemassaoloon, mutta suurempi voima on sillä joka hallitsee oikeaa elämäänsä, eli esim. opiskelee hyvin ja kokee sellaiset asiat tärkeiksi. Harrastakaa ennemin vaikka urheilua. Okkultismi ainoastaan vääntelee ajatusmaailmasta kummallisen, joka voi aiheuttaa kummallisia tekoja joilla voi olla tosi ikäviä seurauksia, koska ihminen tulee aina olemaan vastuussa teoistaan.

• Hei olen itse kiinnostunut tuli ja maa elementistä voisiko joku opettaa mua tai kertoo mistä löydän kirjan siihen kiitos

• Tai miten voisin opiskella veden hallintaa. Pyydän auttakaa mua

• Olen itse 12v ja olen harjoitellut ilma elementtiä jo noin 2v ajan. Ilma toimii jo täysin toiveitteni/käskyjeni lailla. Olen tästä hyvin iloinen. Miten maa tai tuli elementtiä kannattaa harjoittaa? Entä kannattaako minun harjoitella vesi elementtiä vaikka en tunne siihen minkään näköistä vetoa?

• Hei mietin että mikä elementti voisin olla oon kaksonen ja tykkään kaikista väreistä ja rakastan tulta se on niin lämmin ja kaunis

• Ja useimmiten olen testien mukaan tuli

• Syö hernekeittoa niin pystyt hallitsemaan ilma-elementtiä. Sitä kun syöt niin saat manaa ilmataikoihin. Osaan tehdä ilmataikuudella semmosen loitsun, että jengi antaa tilaa väkijoukossa ja ihan pyytämättä. Mukava loitsu festareilla, suosittelen kokeilemaan.

• Elementtini on vesi ja mutta en pysty tekemään kun 2cm aaltoja antakaa vinkkejä plis

• Mä olen onnistunut kaikissa elementeissä erittäin hyvin: Tuli polttanut kokonaisen talon, Vesi hukuttanut leluni, Maa käskenyt vieressäni seisovan 200 kiloisen rouvan pomppia, olen heittänyt paperilennokin ja se lensi metrin.

• Olen asentanut paljon elementtejä:)..taloihin lähinnä:)

• Raamatun mukaan noidat eivät peri Jumalan Valtakuntaa!

• Elementtejä saa pyytää, mutta niille on annettava vapaa tahto. Niitä ei saa määrätä, pakottaa tai yrittää hallita. Ne suuttuvat jos niitä pakotetaan. Ja muista aina kutsua elementit oikeista suunnista.

• No periaatteessa voit opetella hallitsemaan elementtejä mutta jos haluat oikeasti saada sen toimimaan sinun pitäisi olla taitaja.

• Hei kuinka voisin opetella hallitsemaan vettä olen kiinnostunut ja horoskooppini on rapu ja lempiväri sininen kertokaa neuvoja jolla aloittaa veden hallinta kiitos.

• Minua on kyllä aina kiinnostanut taikominen. Olen halunnut olla vesi, koska pidän myös merenneidoista :]

• olen onnistunut hallitsemaan maa,ilma ja vesi elementtejä mutta siihen tarvitaan paljon rituaaleja,keskittymistä ja mielenhallintaa.joten tässä pari vinkkiä millä minä opin hallitsemaan vesi elementtiä 1.tee meditaatioita rauhallisessa paikassa vedenäärellä mahdollisimman monta kertaa viikossa kerran päivässä riittää kunhan se on rauhallinen paikka jossa voi hyvin keskittyä.kun olet tehnyt tätä noin kk ajan voit yrittää keskittyä aaltoihin hyvin tarkasti tähän tarvitsee paljon kärsivällisyyttä.sen jälkeen voit jo koittaa hallita elelementtiä kunhan et käytä sitä vihamielisesti tai elementtien taitajat suuttuu ja voi langettaa kirouksen.ja tiedän itsekkin että tämä kuulostaa tyhmältä mutta se on totta.ja huomautan että en ole itse kokeillut tuli elementtiä sillä se on vaikein elementti hallita ja sen jälkeen kun osaan hallita tyli elementtiä olen avatar koska osaan hallita muita elementtejä jo.ja oma elementtini horoskooppien mukaan on maa.kun perehdyin tutkimaan ensimmäistä kertaa elementtejä löysin vain horoskooppi juttuja mutta ne ei pidä paikkaansa jokainen luo oman elementtinsä kaikista viidestä maa,ilma,vesi,tuli ja kaikki eli avatar.oman voimansa löytää vain meditaation ja vankan harjoituksen tuotteena ja suosittelen kaikkia noudattamaan ohjeitani/vinkkejäni elementeistä.maa elementin voimaa kannattaa harjoitella joko metsässä tai niityillä missä on paljon kasveja.ilma elementtiä kannattaa harjoitella aukeilla alueilla tai vuorilla.vesi elementtiä kannatta harjoitella veden lähellä.mutta en tiedä missä tuli elementtiä veikkaan että kuumulla alueilla.huomautan vielä loppuun että sinun täytyy tuntea tietty tunne mielessäsi sinun täytyy olla osa sitä elementtiä minkä hallintaa harjoittelet sinun täytyy olla osa luontoa,ympäristöä sinun täytyy tuntea se että pystyt hallita sitä.

• Rentouta eturauhasesi ja anna vesivoiman kulkea lävitsesi. Voin sanoa että saat vesielementin hallintaasi ja olet kuin tulva. Rituaalin jälkipyykkinä joudut tosin luuttuamaan lattiat ellet käytä vaippaa. On se vesielementti sen verran voimakas.

• Paljon en aiheesta tiedä, mutta ainakin meditointi auttaa harjoittamaan mieltä.

Ja veden kanssa kannattaa aloittaa vaikka pitämällä vedessä käsiä ja tunnustelemalla vettä. Sekä laittamalla vettä astiaan ja päälle hammastikku tai vastaava ohut tikku ja koitat mielen avulla liikuttaa vettä, jolloin tikku liikkuu ja huomaat muutoksen kun tikku on liikkunut. Kannattaa myös varmistaa, ettei vesi aaltoile jo valmiiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiesikö Martina miehensä taustat?

Turkkilainen miljonääri onkin irakilainen jolla huikea rikostausta? Askarruttaa tiesikö Martina mistä on kyse vai tuliko yllätyksenä. Joka tapauksessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      17501
    2. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      661
      9935
    3. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      62
      6093
    4. Baha kadrum/Marzun mies

Löytyy googlettamalla mukavaa luettavaa. Aivan kamala väkivalta rikollinen!! Ja veljensä samanlaista roskasakkia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2425