Elementtien hallinta

waterbender

Hei,
Minua on alkanu kiinnostaa, että miten pystyisi hallitsemaan elementtejä. Erityisen paljon kiinnostaa vesi-elementti. Ja tosta hallitsemisesta vielä sen verran, että pystyis ohjailemaan vettä kaikilla liikkeillä. Kaikki ohjeet käy. Kiitos.

214

5900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maxdragoon

      Moi ite mä oon kokeillu elementin hallintaa ja mä oon onnistunut kahella elementillä ilma ja maa mutta ilma toimii paremmin esim saan tuulen poistumaan ja alkamaan kun tahdon ja maan elementtejä osaan hallita maata niin että voin liikuttaa esineitä mielen voimalla olen yrittänyt sitä monta kertaa ja se ei ole onnistunut paitsi pari päivää sitten kun olin potkimassa palloa huomasin että liikutuin sitä koskematta ja pysäytän kanssa siitä vaan harjoittelemaan ne eivät toimi heti mutta kun jaksat yrittää se palkitaan mut ÄLÄ JAA TÄTÄ KAVEREITTESI KANSSA JOTKA KÄYTTÄVÄ RUMAA KIELTÄ TAI EI USKO MAGIAAN KIROILU VOI SYNNYTTÄÄ KIROUKSEN JOSTA SATTUU VAIKKA MITÄ KAMALIA JA SITÄ RI VOI ESTÄÄ mutta kaikkitietävää ei löydy netistä suosittelen loitsu kirjoja siellä mainitaan elementtien hallinnasta onnea kokeilemiseen!

      • Olen samaa mieltä. Olisi kiva saada tästä aiheesta kunnon keskustelu aikaan. :3


      • Pihlu

        Olen saanut tehtyä maahan järistyksiä iso siskon kanssa.


      • Ihramagiaa

        Miten iso sisko? 100kg? Aikamoinen järistys tosiaan tulee, kun satakiloinen sisko hyppii tasajalkaa.


      • Anonyymi

        En usko
        Yhtään


      • Anonyymi
        Ihramagiaa kirjoitti:

        Miten iso sisko? 100kg? Aikamoinen järistys tosiaan tulee, kun satakiloinen sisko hyppii tasajalkaa.

        Tämä on tosi helppo kutsu kolme kaveria te tarvitsette kulhon sulan ja kynttilän jossa on liekki ja jotain maahan liittyvää ja vettä puhalla sulkaa laita se kulhoon kaada vettä kulhoon ja ota kynttilä käytä sitä kulhon alla ja laita maata kulhoon ja tarvitsette suuren uhrauksen kaikista tärkeimmän esineen mitä teillä kaikilla on sitten lausumaa yhdessä maa vesi ilma ja tuli tulkaa avukseni nyt mailmasts vaihtumiin me!, olette eri mailmassa tilatkaa muuten netistä taalismaani ja kun palaatte kotiin teillä on elementin voimat


      • Anonyymi

        Mulla on tullut sama juttu paitsi en osaa liikuttaa esineitä silmieni voimalla osaan vaan pysäyttää ja jatkaa tuulta
        Olen toivonut pitkään että osaisin hallita tuulta ja maata ja vettä


      • Anonyymi
        Ihramagiaa kirjoitti:

        Miten iso sisko? 100kg? Aikamoinen järistys tosiaan tulee, kun satakiloinen sisko hyppii tasajalkaa.

        Törkeää, toisen puheesta vitsailua. Taidat itse olla aikamoinen ihramaha kun tommosta sanot


      • Anonyymi

        lol


    • Minäkin olen todella kiinostunut magiasta. Omat elementtini ovat kylläkin Tuli ja ilma, mutta ilokseni voin kertoa, että olen tulen kanssa joten kuten onnistunutkin. :3

      • Anonyymi

        Ite huomasin viime kesänä et pystyin aloittamaan ja lopettamaan tuulen, ku kokeilin hallita muita alkuvoimia ni en enää pystyny hallita tuulta, eli vinkkinä vaa et älkää kokeilko muita voimia jos ette oo varmoja voitteko hallita niitä. Mut kokeilkaa silti, ja mulle ei oo suotu voimaa hallita vettä, tulta, maata ja ilmaa samaan aikaan.


      • Anonyymi

        Ai tuli ja ilma! Sä varmaan osaat loitsun nimeltä liekkipieru?


    • Omat elementtini ovat vesi ja tuli, ja olen onnistunut hiukan tekemään pieniä aaltoja tai vaikkaa tehdä vesilasiin pienen pyörteen kun oikein keskityn.

      • Anonyymi

        Kun mä olin Turkissa,rannalla siellä ei tuullut yhtään sitten kun mä huusin et:=AALTOJA TULKAA TAKAISIIN=:joku neljä kertaan..en tiedä onko se mun Elementti


    • Kristen

      Itse pystyn hallitsemaan tulta ja ilmaa. Pystyn tekemään pieniä pyörteitä ilmaan, ja sammuttamaan kynttilästä liekin vain sormen liikkeellä.

      • Anonyymi

        Uuuuuuuuuuuuuuuuuu


    • Smiugu

      Oma elementtini on tuli. Osaan ohjailla liekkejä jo. Ennen kuin elementtien harjoittelun aloittaa pitää meditoida hyvin kauan... Niin kauan kunnes löytää sisäisen itsensä. Siihen voi mennä kauan yli viikon sen jälkeen aloitetaan harjoittelu, harjoittelun ohessa meditoidaan. Tiedät kyllä itse miten sinun tulee harjoitella kun löydät itsesi. Tuli on elementeistä vaikein ja tuhoisin. Sen takia on harjoiteltava varoen etenkin tulta. Älkää hätiköikö elementtien kanssa ennen kuin olette luoneet niihin yhteyden. Vaikka se lapselliselta ja oudolta kuulostaakin niin elementti katsotaan lempiväreistä, ei horoskoopista. Kaksi ensimmäistä lempiväriä niiden perusteella tiedät elementttisi. Lempovärit ovat ne jotka saat ensimmäisenä mieleesi. Kyskää lisää jos joku jäi epäselväksi. Onnea ja kärsivällisyyttä kaikille.

      • MagianOppiöaaksiHaluava

        Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?


      • Musta se on kylläkin horoskoopeista, sillä kaikki horoskooppi merkkini osoittavat tuyleen ja se on täysin totta, sillä osaan jo jotenkuten hallita tulta. Mutta lempivärini ovat musta ja valkoinen (sekä punainen)


      • 2828282828
        MagianOppiöaaksiHaluava kirjoitti:

        Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?

        Pissa ja kakka.


      • Smiugu
        MagianOppiöaaksiHaluava kirjoitti:

        Mitkä elementit on mun jos lempivärit ovat Valkoinen ja Sininen?

        Ne taitaisi olla vesi ja ilma :)


      • Smiugu
        Hopeasielu kirjoitti:

        Musta se on kylläkin horoskoopeista, sillä kaikki horoskooppi merkkini osoittavat tuyleen ja se on täysin totta, sillä osaan jo jotenkuten hallita tulta. Mutta lempivärini ovat musta ja valkoinen (sekä punainen)

        Jos nuo ovat lempivärisi niin tuli on elementtisi. En kiellä etteivätkö horoskoopit liittyisi asiaan mutta mielestäni elementti määräytyy kutakuinkin lempivärien mukaan. Miksikö? Siksi että lempivärit näkyvät aina henkilön omassa elementissä. Värit myös liittyvät niihin. Horoskooppi voi olla ohjaus oikeaan suuntaan mutta melkein kaikki horoskoopit vaihtelevat eli en sanoisi hirveän luotettavaksi. Muistaa lähin elementtisi on se jonka väreistä pidät eniten ( on mahdollista että henkilön oma lempiväri määräytyy elementin mukaan )


      • NellytheNasu

        Mun lempivärit on pinkki ja musta, mut horoskoopiltani olen kalat


      • Anonyymi

        Elementtejä ei katsota horoskoopeista eikä lempiväreistä, vaan mikä sinusta tuntuu oikealta. Sanon vaan:)


      • Anonyymi
        2828282828 kirjoitti:

        Pissa ja kakka.

        _ _
        ^ Why!?


      • Anonyymi
        Smiugu kirjoitti:

        Jos nuo ovat lempivärisi niin tuli on elementtisi. En kiellä etteivätkö horoskoopit liittyisi asiaan mutta mielestäni elementti määräytyy kutakuinkin lempivärien mukaan. Miksikö? Siksi että lempivärit näkyvät aina henkilön omassa elementissä. Värit myös liittyvät niihin. Horoskooppi voi olla ohjaus oikeaan suuntaan mutta melkein kaikki horoskoopit vaihtelevat eli en sanoisi hirveän luotettavaksi. Muistaa lähin elementtisi on se jonka väreistä pidät eniten ( on mahdollista että henkilön oma lempiväri määräytyy elementin mukaan )

        Mun lempi värit on vaaleen lila ja valkonen ja horoskooppi on vaaka vaikka haluun olla oinas😐🍪🌺🌹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elementtejä ei katsota horoskoopeista eikä lempiväreistä, vaan mikä sinusta tuntuu oikealta. Sanon vaan:)

        Hei olisi mukavaa jos joku voisi kertoa elementtini ja alkeita magiaan lempivärini on turkoosi vihreä ja valkoinen horoskooppini on vesimies ja olen kiinnostunut maan ja veden elementeistä T:Siiri 10.v🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisi mukavaa jos joku voisi kertoa elementtini ja alkeita magiaan lempivärini on turkoosi vihreä ja valkoinen horoskooppini on vesimies ja olen kiinnostunut maan ja veden elementeistä T:Siiri 10.v🤗

        Mielestäni sinulle sopisi hyvin vesi:)


      • Anonyymi

        mun lempiväri on musta ja keltainen ja kiinalainen horoskooppi on käärme mut horoskooppi on kala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun lempi värit on vaaleen lila ja valkonen ja horoskooppi on vaaka vaikka haluun olla oinas😐🍪🌺🌹

        Mä olen oinas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisi mukavaa jos joku voisi kertoa elementtini ja alkeita magiaan lempivärini on turkoosi vihreä ja valkoinen horoskooppini on vesimies ja olen kiinnostunut maan ja veden elementeistä T:Siiri 10.v🤗

        Niin voisiko joku opettaa? Mun lempivärit ovat sininen ja vihreä. Mikä siis oon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun lempi värit on vaaleen lila ja valkonen ja horoskooppi on vaaka vaikka haluun olla oinas😐🍪🌺🌹

        Mun lempivärit on vihree ja sininen ja horoskooppi on jousimies☺️ Haluaisin puolestaan hallita vettä tai kasveja😗Mitkä siis on mun voimat?🥺🤔🧝🏻‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisi mukavaa jos joku voisi kertoa elementtini ja alkeita magiaan lempivärini on turkoosi vihreä ja valkoinen horoskooppini on vesimies ja olen kiinnostunut maan ja veden elementeistä T:Siiri 10.v🤗

        Mäkin oon 10.v ja mulla on Tuuli ja maa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei olisi mukavaa jos joku voisi kertoa elementtini ja alkeita magiaan lempivärini on turkoosi vihreä ja valkoinen horoskooppini on vesimies ja olen kiinnostunut maan ja veden elementeistä T:Siiri 10.v🤗

        Mun mielestä maa ja tuuli mulla on itselläkin ne ja olen 10.v


      • Anonyymi
        2828282828 kirjoitti:

        Pissa ja kakka.

        Mikä kolme vee sä oot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voisiko joku opettaa? Mun lempivärit ovat sininen ja vihreä. Mikä siis oon?

        olet lapsi


    • Smiugu

      Kertokaa ihmeessä minulle miten harjoittelun sujuvat ☺

      • Mulla sujuu todella hyvin :). olen monta kertaa jo onnistunut tulen kanssa.


      • Anonyymi
        Hopeasielu kirjoitti:

        Mulla sujuu todella hyvin :). olen monta kertaa jo onnistunut tulen kanssa.

        Mitä tulen kansaa kannattaisi tehdä elementini on tuli mutta en tiedä mitä kannattaisi kokeilla


    • dfsdfasf

      Mielikuvitus on hieno asia.

    • Airia

      Mun oma elementti on ilma. Ehkä vesikin, sen kanssa ei vain niin hyvin suju, kuin ilman. Maata ja tulta en edes yritäkään, sillä ne eivät ole ikinä kuuluneet minun maailmaani. Harjoittelen lähinnä tuulta ja sadetta, tuulen saan aikaan helposti, ja jos on tummat pilvet, saan niistä kyllä välillä sadettakin.

      • Smiugu

        Et opi ilmaa etkä vettä jos et ole yhteydessä myös tuleen ja maahan. Elementtien hallinnassa on kyse neljän elementin tasapainosta josta yksi on vahva sinun kohdallasi. Mutta se ei ikinä opi tottelemaan sinua kunnolla jos et ole yhteydessä samaan aikaan myös muihin elementteihin. Joten sinun on oltava yhteydessä muihinkin elementtiisi muuten ei tule mitään.


      • Anonyymi

        Voiiitko jooko kertoa miten hallita ilmaa🌙👉👈


    • Kuukku

      Heippa vaan kaikki, mistä tietäisin oman elementtini? Ja kuinka pääsen elementtien hallinnassa alkuun? Kiios asiallisista vastauksista!

      • Juuli03

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?


      • Ananaspanans
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        Montako elementtiä voi olla?


      • Anonyymi
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        Tulesta


      • Anonyymi
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        Tuuli ja siinä sivussa vähän vedestäkin


      • Anonyymi
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        Vedestå saan mun kaverin kaa sammutettu veden niinkun vaikka esim hanan jos lulla ois sun numeron niin lähettäisin sen vaikka sulle todisteeksi🍉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedestå saan mun kaverin kaa sammutettu veden niinkun vaikka esim hanan jos lulla ois sun numeron niin lähettäisin sen vaikka sulle todisteeksi🍉

        No mikä numerosi on? ;-;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedestå saan mun kaverin kaa sammutettu veden niinkun vaikka esim hanan jos lulla ois sun numeron niin lähettäisin sen vaikka sulle todisteeksi🍉

        No mikä on sun


      • Anonyymi
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        Olen tosi läheinen veden kanssa mutta onko se hyvä mulle? Oon luonteeltani aika vahva henkisesti mutta sen edessä lepää epävarmuus ja pelko. Välillä olen niin hukassa että en edes tiedä kuka olen. Niin voisiko joku auttaa?


      • Anonyymi
        Juuli03 kirjoitti:

        Hei! Mistä elementistä sä oot kiinnostunut?

        betonielementeistä, niitä on kiva nostella nosturilla. oon siis elementtiasentaja


    • letkunjatke

      olis kova palomiäns tommonen sälli kun tulta komentaa kädet taskussa :-)

    • etsijälöytää

      Voit etsiä subliminaaleja joiden tarkoitus on auttaa tuossa tarkoituksessa, niitä löytyy vaikkapa Youtubesta. Subliminaalin tarkoitus on saada alitajuntasi hyväksymään, että se asia mitä tavoittelet on mahdollista ja sinä pystyt siihen. Youtubessa ei tällä hetkellä ole hydrokinesis-subliminaaleja, mutta muuta kyllä löytyy.

      Elementtien hallinta vaatii monilta keskittymiskykyä, ja transsitilaa joihin pääsee harjoittelun ja meditaation avulla. Seuraava linkki liittyy pyrokinesiaan, mutta voit oppia varmasti soveltamaan ohjeita myös veteen.

      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Pyrokinesis.html

      Jos haluat tietää lisää meditaatiosta suosittelen tutkimaan seuraavaa linkkiä, sieltä löytyy myös elementteihin liittyviä juttuja, ja ohjeet kuinka pääsee transsiin sekä paljon muuta:
      http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html

    • SinuaKutsutaan
    • Mysteeri2

      Heippa! Mistä voisin saada selville oman elementtini?

    • 2suolahaava

      Mulle tapahtui juuri tässä lähipäivinä siten että mä olin ulkona ja keskityin tosi kovaa tuuleen, ja puhuin sille hiljaa ja keskittyneesti, olin sillee "tuuli tuule kovempaa" ja se päästi tuulenpuuskan, testasin neljä kertaa ja joka kerta toimi. Mä en tiedä mitä mulle on tapahtumassa mutta 70% oon varma että on pelkkää sattumaa.

      • se vois olla sattumaa koska tuuli oli jo odottamassa


    • 5elementti

      Kävelin keskellä tietä vihainen ilme kasvoillani kaikki ihmiset väisti minua, vähän siistiä.

      • Anonyymi

        Leikitte hyvin vaarallisilla asioilla joitten vaaroja ette tarpeeksi ymmärrä,
        Oikeasti te ette omalla voimallanne pysty ajatuksilla elementteihin vaikuttamaan.
        Pahan voimat voivat kyllä huijata teitä siinä, aiheuttamalla voimillaan sen mihin pyritte.
        Te ajattelette saaneenne sen itse aikaan ja innostutte asiasta luullessanne teillä olevan voimia.
        On olemassa kahdenlaista voimaa, Hyvän voima eli Jeesuksen Kristuksen voima joka on ylivoimainen, sitten vastustaja paholainen voimineen.
        Taikuus, jooga, ennustaminen,astrologia, meditointi ja kaikki magia on vaarallista ihmiselle ja siksikin vakava synti , lisäksi se on epäjumalan palvontaa .
        Spiritisti varsinkin on todella vaarallista ja on aiheuttanut vuosikymmeniä kestävää kärsimystä ihmisten elämään.
        Siinä vastaukset eivät tule kuolleilta ihmisiltä vaan heiksi tekeytyviltä pahoilta hengiltä.
        Sama asia meedioilla ja tarot korttien lukijoilla, ns. "enkelikortit" ovat samaa saastaa kaunistetussa muodossa.
        Ei auta myöskään yhtään että yrittää pyytää vastaajaksi "jotain hyvää henkeä"?
        Paha on valehtelija ja valheen isä, hän voi esiintyä juuri sellaisena jolla saa ihmisen pauloihinsa.
        Usko ja suhde Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen on puhdas ja tavallaan yliluonnollinen kokemus, mutta turvallinen ja tosi.
        Hänen voimansa on mahtava, järisyttävä ja tuo turvan ja rauhan.
        Elämä Jeesukseen turvaavana ei ole tylsää eikä kaavoihin kangistunutta sääntö-elämää, se on iloa ja rauhaa ja mielenkiintoista elämää joka johtaa lopulta taivaaseen,

        Pysykää kaukana taikuudesta ihan omankin turvallisuutenne tähden!
        Please nuoret!
        T: Lotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitte hyvin vaarallisilla asioilla joitten vaaroja ette tarpeeksi ymmärrä,
        Oikeasti te ette omalla voimallanne pysty ajatuksilla elementteihin vaikuttamaan.
        Pahan voimat voivat kyllä huijata teitä siinä, aiheuttamalla voimillaan sen mihin pyritte.
        Te ajattelette saaneenne sen itse aikaan ja innostutte asiasta luullessanne teillä olevan voimia.
        On olemassa kahdenlaista voimaa, Hyvän voima eli Jeesuksen Kristuksen voima joka on ylivoimainen, sitten vastustaja paholainen voimineen.
        Taikuus, jooga, ennustaminen,astrologia, meditointi ja kaikki magia on vaarallista ihmiselle ja siksikin vakava synti , lisäksi se on epäjumalan palvontaa .
        Spiritisti varsinkin on todella vaarallista ja on aiheuttanut vuosikymmeniä kestävää kärsimystä ihmisten elämään.
        Siinä vastaukset eivät tule kuolleilta ihmisiltä vaan heiksi tekeytyviltä pahoilta hengiltä.
        Sama asia meedioilla ja tarot korttien lukijoilla, ns. "enkelikortit" ovat samaa saastaa kaunistetussa muodossa.
        Ei auta myöskään yhtään että yrittää pyytää vastaajaksi "jotain hyvää henkeä"?
        Paha on valehtelija ja valheen isä, hän voi esiintyä juuri sellaisena jolla saa ihmisen pauloihinsa.
        Usko ja suhde Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen on puhdas ja tavallaan yliluonnollinen kokemus, mutta turvallinen ja tosi.
        Hänen voimansa on mahtava, järisyttävä ja tuo turvan ja rauhan.
        Elämä Jeesukseen turvaavana ei ole tylsää eikä kaavoihin kangistunutta sääntö-elämää, se on iloa ja rauhaa ja mielenkiintoista elämää joka johtaa lopulta taivaaseen,

        Pysykää kaukana taikuudesta ihan omankin turvallisuutenne tähden!
        Please nuoret!
        T: Lotta

        Oli tärkeää kirjoittaa tuo manifesti vastaukseksi, koska jonkun naamalla oli ilkeä ilme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikitte hyvin vaarallisilla asioilla joitten vaaroja ette tarpeeksi ymmärrä,
        Oikeasti te ette omalla voimallanne pysty ajatuksilla elementteihin vaikuttamaan.
        Pahan voimat voivat kyllä huijata teitä siinä, aiheuttamalla voimillaan sen mihin pyritte.
        Te ajattelette saaneenne sen itse aikaan ja innostutte asiasta luullessanne teillä olevan voimia.
        On olemassa kahdenlaista voimaa, Hyvän voima eli Jeesuksen Kristuksen voima joka on ylivoimainen, sitten vastustaja paholainen voimineen.
        Taikuus, jooga, ennustaminen,astrologia, meditointi ja kaikki magia on vaarallista ihmiselle ja siksikin vakava synti , lisäksi se on epäjumalan palvontaa .
        Spiritisti varsinkin on todella vaarallista ja on aiheuttanut vuosikymmeniä kestävää kärsimystä ihmisten elämään.
        Siinä vastaukset eivät tule kuolleilta ihmisiltä vaan heiksi tekeytyviltä pahoilta hengiltä.
        Sama asia meedioilla ja tarot korttien lukijoilla, ns. "enkelikortit" ovat samaa saastaa kaunistetussa muodossa.
        Ei auta myöskään yhtään että yrittää pyytää vastaajaksi "jotain hyvää henkeä"?
        Paha on valehtelija ja valheen isä, hän voi esiintyä juuri sellaisena jolla saa ihmisen pauloihinsa.
        Usko ja suhde Jumalan Poikaan Jeesukseen Kristukseen on puhdas ja tavallaan yliluonnollinen kokemus, mutta turvallinen ja tosi.
        Hänen voimansa on mahtava, järisyttävä ja tuo turvan ja rauhan.
        Elämä Jeesukseen turvaavana ei ole tylsää eikä kaavoihin kangistunutta sääntö-elämää, se on iloa ja rauhaa ja mielenkiintoista elämää joka johtaa lopulta taivaaseen,

        Pysykää kaukana taikuudesta ihan omankin turvallisuutenne tähden!
        Please nuoret!
        T: Lotta

        En ole uskovainen ja hyväksyn sen että muut voivat olla. Kysyn vain sen, että voinko saada elementin vaikka ei olisi uskovainen?


    • Aqya

      Jos olette tarkoitettu hallitsemaan elementtejä, miettikää elämänne, varsinkin menneisyyttä. Sieltä voi löytyä vihjeitä. Itse hallitsen vettä (vaikken kovin hyvin vielä ) ja pienenä (uimakyvyttömänä ) putosin syvään uima-altaaseen ulkomailla vaatteet päällä, eikä mun vanhemmat ollu paikalla. Ja en muista muuta kuin että yhtäkkiä vesi toi mut pintaan. Ja sit mun yks kaveri hallitsee tuulta (ilmaa) ja se oli pienenä yhtäkkiä noussut tuulen mukaan. Ja yks mun kaveri osaa aiheuttaa sähkökatkon ja sammuttaa tietokoneen.

      • Kiraq

        Vautsi mäki osaan sammuttaa tietokoneen :o


      • Anonyymi

        Moi mun nimi on wilma mä ja mun kamu alma hakala ollan ettsitty meidän koulun kitjastosta maantieto kirjoja ja ei ollu mitään oijjotaan koittaa tehä yhtä asiaa sunnuntaina tänää on perjantai ja alma tulee meidän koululle jonnekkin ja mäkin ja alma ja mä mennää almalle jatehää alman kodin varaston taakse ja tehää rituaali ja harjotellaa tosiaan oon 9v ja almakin ja mun koko nimi on Wilma Anita Kristiina waris asun lahdessa ja katu kiikkulan katu mun koulu on jalkarannan koulu kaikki tieto on tehty mun äiti on Maria waris ja oon 3b 🌙tykkään prleistä jossa voi valkata elementin jossa on pimeys mä haluun vaan niin veden ja alma välillä on hallinnu tuulta vieläki etitää maantieto kirjoja •-•🍰🐱🐈🐶🐕👘👗


    • ceeka121

      Mistä tiedän oman elementtini kun mun horoskooppi on vaaka ja lempiväri turkoosin sininen ??

      • ehkäpä....ä

        Viisi olla vesi


      • Anonyymi

        Veikkaan et se on joko jää tai ilma


    • Ceeka

      Mun on nyt pakko sanoo että ne voitte vaa saaha yhteyttä teijän elementtin haltiaan hankkikaa tai lainnakkaa kirjastotsa elä maagisesti kirjan niin saatte tiätää vähän enemmänki kun olen lukenut sen nii nyt mun ajatuksen on ihan erillä tavalla ajattelen nyt eli ei kannata innostua jos oikeesti voi hallita elementtejä jos tajusitte.

    • Tuulentaitaja

      Mu horoskooppi on kaksonen eli mu elementti on ilma. Mulla on toiminu sen hallinta hyvin, ku pitää tehdä liikkeitä, virtauksia ja ajatuksia.

      • Anonyymi

        Voitko vastata rehellisesti, onko maailmassa oikeasti elementtivoimia? Vai onko kaikki keksittyä? En halua mollata tai kyseenalaistaa mutta haluaisin vaan tietää.


    • MaagikoksiHaluava

      Hei. Minua kiinnostaisi kovasti jos joku kertoisi elementtini ja alkeita magian oppimiseen :)

      • MaagikoksiHaluava

        Niin ja mun lemppiväri on punainen ja horoskooppini oinas


    • eLEMentti

      Hei.. mistä voin tietää elementtini? Horoskooppini kauris ja lempivärini vaaleanpunainen sekä turkoosi...Kuulostaa omaan korvaan ilma-elementiltä. Lisäksi tykkään liitää ilman halki, kun vaikka hyppään veteen 10-estä metristä. Onko niiden hallinta vaikeaa, mistä olisi helpoin aloittaa ja miten meditoidaan.?
      Itseäni kiinnostavat kaikki elementit mutta eniten tuli sillä se olen kyllä ehdottomasti luonteeltani. Olen myös aina lapsena pyrkinyt mahdollisimman lähelle juhannuskokkoa jotta saisin tuntea sen hohkaavan kuumuuden kasvoillani, tiedättekö?. Siinä on jotain maagista. Toisaalta olen kauhea vesipeto ja rakastan aalloissa uimista. Maa-elementin puolesta taas rakastan luonnossa liikkumista ja eläimiä. Mitä tämä voisi olla vai olenko jonkin sortin avatar? Kuulostaa kamalan lapselliselta :DD mutta en tiedä mikä olisi oma elementtini, joten voinko hallita kaikkia tasapainossa. Kiitos jo vastauksista.

      • eLEMentti

        P-s, olen jo aiemminkin ollut kiinnostunut magiasta sekä noituudesta. Osaan parantaa jonkinverran yrteillä. Olen 12-vuotta.


    • RakentajaRaimo

      Nosturilla voi hallita raskaitakin elementtejä.
      Pitää tehdä elementtiasennussuunnitelmä.
      Elementtiasennus on VNp mukaan erittäin vaarallisia töitä.

    • EmmentaaliPentti

      Minulla löytyy kokemusta elementtien hallinnasta. Vesielementin hallinnan voi tuntea syvimmillään, kun menee alasti järveen ja poistaa sisäiset vedet rakon kautta ulos kehosta. Tuolloin vesielementti ympäröi kehosi kauttaaltaan ja keho yhtyy vesistön suureen kiertokulkuun nesteen välityksellä.

      Ilmaelementin hallintarituaali aloitetaan nauttimalla ruisleipää ja hernekeittoa pasaatituulivyöhykkeellä. Tämän jälkeen mieli tyhjennetään ja sulkijalihas rentoutetaan, kunnes ilma virtaa leppeänä tuulena kehon lävitse ja yhtyy ilmakehän suureen kiertokulkuun.

      Tulielementtiäkin voi hallita keholla: ilmaelementin hallintarituaali toistetaan, mutta kehon lävitse kulkevan tuulen suunta kohdistetaan lähimpään nuotioon. Tällä tavalla pääsee parhaiten yhteyteen sisäisen lämpönsä kanssa ja sisäisen palonsa voi tuntea erityisen voimakkaana.

      Maa-elementin hallintakin muistuttaa ilmaelementin hallintarituaalia, mutta tämä suoritetaan lähimmän kompostin päällä. Sisäinen tuuli päästetään samalla tavoin ulos, mutta sulkijalihasta rentoutetaan vieläkin enemmän, kunnes tuntee kiinteän aineksen liikkuvan sisällään. Rituaalia jatkeataan, kunnes kaikki kiinteätä olomuotoa muistuttava aines on tullut hallitusti kehon temppelistä ulos ja yhtynyt äiti-maan suureen kiertokulkuun.

    • haluasinosata

      vieläkö ihmiset hallitsee elementtejä ? :)

    • skepmuukkonen

      Olettko unohtaneet, että nämä huuhaajutut on sitä itseään, huuhaata? Tai kieltäydytte uskomasta elämän tylsään luonnollisuuteen? Mitään taikuutta, yliluonnollisuutta yms ei ole olemassa. Tämä kaikki perustuu muinaiseen taikauskoon ja aikaan, jolloin keksittiin kaikenlaisia tarinoita, joista vähitellen paisui epätodellisuuteen perustuva todellisuuskäsitys. Ihmisen mieli on voimakas. Se pystyy kuvittelemaan mitä tahansa. Ja kun tarpeeksi itseään kusettaa, niin alkaa uskomaan kaikenlaiseen. Ja kun homma jatkuu, niin voi alkaa myös näkemään kaikenlaista. Jos haluatte tietää, kuinka huuhaata nämä yliluonnolliset asiat on, niin googlettakaa James Randi. Paluu maan pinnalle voi olla tylsä.

      • Anonyymi

        Olen aina ollut uskontoa vastaan ja uskonnon läksyjä tehdessä kiroan kuinka tyhmiä ihmiset ovat! Mietin tässä vain että olenko nyt yhtä hölmö kuin vihan aiheeni, jos uskon elementtivoimiin?


    • Haluuntietää

      Mikä on elementtini kun horoskooppi on oinas ja lempiväri on punainen

    • Elementtien_valtias

      Minä osaan jo hallita ilmaa. Tapahtuu niin että kun pyllistän ja keskittyneen meditaation tilassa löysään perälihaksiani, niin silloin tulee pyllystä voimakas tuulenpuuska. Tuli varmaan onnistuisi myös, jos vähän tulitikulla avittaisi, niin luulenpa että peräpäästäni löisi komea lieska.

    • HeidiJulia04

      Heippa! Mä olen 12-vuotias tyttö ja oon kiinnostunu todella paljon kaikesta magiasta ja tälläsestä. Nää elementi on kiinnostanu mua jo pari kuukautta ja haluisin tietää mun elementin. Voisin tosiaankin hatjoitella kaikkia jonkun 2viikon verra ja vertailla mitä saan aikaan mutta jos joku nyt osaa jo sanoa elementtini nii ole kiltti ja vastaa! Horoskooppini on vaaka ja lempivärini sininen, valkoinen ja liila :)

      • Anonyymi

        Ei iällä oo väliä kaikki voi olla kiinostuneita magiasta


    • qvesh

      minäkin olen kiinnostunut magiasta,elementeistä ja yrteillä parantamisesta.oma elementtini on vesi ja olen tuntenut siihen vetoa koko elämäni :)

    • kgfgcgh

      Anteeksi, että tulen tänne näin pilaamaan ilonne. Ihminen ei pysty elementtejä fyysisesti hallitsemaan. Rituaaleissa elementtien voimia pyydetään mukaan mutta kukaan ei pysty loihtimaan tai ohjaamaan tulta, vettä tai muutakaan.

      • Anonyymi

        Mitä jos on taitaja eikä ihmine:]


    • Tuligirl

      Mun on tuli ja olis kiva opetela sen käyttöä miten sitä voi opiskella

    • Tutkinut30v

      Elememttien hallinsa taikavoimilla on täyttä fantasiaa. Kannattaa alkaa harrastamaan jotain muuta, koska hukkaatte aikanne jos tutkitte jotain "magia" juttuja, koska ne on vain tyhjää täynnä. Hauska nähdä silti että on yhtä naiiveja nuoria, kuin itse olin. Uskon yliluonnollisen olemassaoloon, mutta suurempi voima on sillä joka hallitsee oikeaa elämäänsä, eli esim. opiskelee hyvin ja kokee sellaiset asiat tärkeiksi. Harrastakaa ennemin vaikka urheilua. Okkultismi ainoastaan vääntelee ajatusmaailmasta kummallisen, joka voi aiheuttaa kummallisia tekoja joilla voi olla tosi ikäviä seurauksia, koska ihminen tulee aina olemaan vastuussa teoistaan.

    • Mtp19

      Hei olen itse kiinnostunut tuli ja maa elementistä voisiko joku opettaa mua tai kertoo mistä löydän kirjan siihen kiitos

      • Mtp19

        Tai miten voisin opiskella veden hallintaa. Pyydän auttakaa mua


    • ElleRiina

      Olen itse 12v ja olen harjoitellut ilma elementtiä jo noin 2v ajan. Ilma toimii jo täysin toiveitteni/käskyjeni lailla. Olen tästä hyvin iloinen. Miten maa tai tuli elementtiä kannattaa harjoittaa? Entä kannattaako minun harjoitella vesi elementtiä vaikka en tunne siihen minkään näköistä vetoa?

      • Anonyymi

        Toimiiko vielä toi tuuli ja jos joo ni miten harjotit sitä/sait toimimaan


    • Elementinetsiä

      Hei mietin että mikä elementti voisin olla oon kaksonen ja tykkään kaikista väreistä ja rakastan tulta se on niin lämmin ja kaunis

      • Elementietsijä

        Ja useimmiten olen testien mukaan tuli


    • Emmentaalinmestari

      Syö hernekeittoa niin pystyt hallitsemaan ilma-elementtiä. Sitä kun syöt niin saat manaa ilmataikoihin. Osaan tehdä ilmataikuudella semmosen loitsun, että jengi antaa tilaa väkijoukossa ja ihan pyytämättä. Mukava loitsu festareilla, suosittelen kokeilemaan.

    • Lupoi

      Elementtini on vesi ja mutta en pysty tekemään kun 2cm aaltoja antakaa vinkkejä plis

    • JOKUMUUKAKKA

      Mä olen onnistunut kaikissa elementeissä erittäin hyvin: Tuli polttanut kokonaisen talon, Vesi hukuttanut leluni, Maa käskenyt vieressäni seisovan 200 kiloisen rouvan pomppia, olen heittänyt paperilennokin ja se lensi metrin.

    • elementtiasentaja

      Olen asentanut paljon elementtejä:)..taloihin lähinnä:)

    • kerttkkl

      Raamatun mukaan noidat eivät peri Jumalan Valtakuntaa!

    • Elementtejä saa pyytää, mutta niille on annettava vapaa tahto. Niitä ei saa määrätä, pakottaa tai yrittää hallita. Ne suuttuvat jos niitä pakotetaan. Ja muista aina kutsua elementit oikeista suunnista.

    • Anonyymi

      No periaatteessa voit opetella hallitsemaan elementtejä mutta jos haluat oikeasti saada sen toimimaan sinun pitäisi olla taitaja.

    • Anonyymi

      Hei kuinka voisin opetella hallitsemaan vettä olen kiinnostunut ja horoskooppini on rapu ja lempiväri sininen kertokaa neuvoja jolla aloittaa veden hallinta kiitos.

    • Anonyymi

      Minua on kyllä aina kiinnostanut taikominen. Olen halunnut olla vesi, koska pidän myös merenneidoista :]

    • Anonyymi

      olen onnistunut hallitsemaan maa,ilma ja vesi elementtejä mutta siihen tarvitaan paljon rituaaleja,keskittymistä ja mielenhallintaa.joten tässä pari vinkkiä millä minä opin hallitsemaan vesi elementtiä 1.tee meditaatioita rauhallisessa paikassa vedenäärellä mahdollisimman monta kertaa viikossa kerran päivässä riittää kunhan se on rauhallinen paikka jossa voi hyvin keskittyä.kun olet tehnyt tätä noin kk ajan voit yrittää keskittyä aaltoihin hyvin tarkasti tähän tarvitsee paljon kärsivällisyyttä.sen jälkeen voit jo koittaa hallita elelementtiä kunhan et käytä sitä vihamielisesti tai elementtien taitajat suuttuu ja voi langettaa kirouksen.ja tiedän itsekkin että tämä kuulostaa tyhmältä mutta se on totta.ja huomautan että en ole itse kokeillut tuli elementtiä sillä se on vaikein elementti hallita ja sen jälkeen kun osaan hallita tyli elementtiä olen avatar koska osaan hallita muita elementtejä jo.ja oma elementtini horoskooppien mukaan on maa.kun perehdyin tutkimaan ensimmäistä kertaa elementtejä löysin vain horoskooppi juttuja mutta ne ei pidä paikkaansa jokainen luo oman elementtinsä kaikista viidestä maa,ilma,vesi,tuli ja kaikki eli avatar.oman voimansa löytää vain meditaation ja vankan harjoituksen tuotteena ja suosittelen kaikkia noudattamaan ohjeitani/vinkkejäni elementeistä.maa elementin voimaa kannattaa harjoitella joko metsässä tai niityillä missä on paljon kasveja.ilma elementtiä kannattaa harjoitella aukeilla alueilla tai vuorilla.vesi elementtiä kannatta harjoitella veden lähellä.mutta en tiedä missä tuli elementtiä veikkaan että kuumulla alueilla.huomautan vielä loppuun että sinun täytyy tuntea tietty tunne mielessäsi sinun täytyy olla osa sitä elementtiä minkä hallintaa harjoittelet sinun täytyy olla osa luontoa,ympäristöä sinun täytyy tuntea se että pystyt hallita sitä.

    • Anonyymi

      Rentouta eturauhasesi ja anna vesivoiman kulkea lävitsesi. Voin sanoa että saat vesielementin hallintaasi ja olet kuin tulva. Rituaalin jälkipyykkinä joudut tosin luuttuamaan lattiat ellet käytä vaippaa. On se vesielementti sen verran voimakas.

    • Anonyymi

      Paljon en aiheesta tiedä, mutta ainakin meditointi auttaa harjoittamaan mieltä.

      Ja veden kanssa kannattaa aloittaa vaikka pitämällä vedessä käsiä ja tunnustelemalla vettä. Sekä laittamalla vettä astiaan ja päälle hammastikku tai vastaava ohut tikku ja koitat mielen avulla liikuttaa vettä, jolloin tikku liikkuu ja huomaat muutoksen kun tikku on liikkunut. Kannattaa myös varmistaa, ettei vesi aaltoile jo valmiiksi.

    • Anonyymi

      Itse hallitsen tuulen elementtiä kun laulan tuuli voimistuu kerran lauloin vihaisena ja tuli myrsky(musa tunnit ovat vaikeita😂)onko jollain keinoa hallita tätä taikaa että voin joskus toteuttaa unelmani
      Musiikin parsissa

    • Anonyymi

      Elementtejä ei "hallita" vaan niitä palvellaan jos tunnnet syvää yhteyttä elementtiisi älä luule että voitvaikka lopettaa ja tehdä tuulen jos elementtisi on ilma vaikka elementeistä saa voimaa sen eteen on tehtävä töitä eikä sitä ikinä saa väärinkäyttää tai et ehkä ikinä tunne enää yhteyttä elementtiisi

    • Anonyymi

      "Kuitenkin he oppivat sellaista, joka vahingoittaa heitä eikä hyödytä. Totta kai he tietävät, että sillä, joka hankkii loitsuja, ei totisesti ole mitään (hyvää) osaa kuolemanjälkeisessä elämässä. Mistä surkeasta hinnasta myyvätkään he sielunsa; jospa he vain tietäisivät sen!" Pyhät kirjoitukset

    • Anonyymi

      Haluaisin myös oppia hallitsemaan enenmän vettä 😓

    • Anonyymi

      Itse uskon magiaan, elementtini on vesi ja ilma mut, SENKI PERSEEN APINAT MENKÄÄ TÖIHI KU ETTE USKO MAGIAAAN!!!

    • Anonyymi

      > Minua on alkanu kiinnostaa, että miten pystyisi hallitsemaan elementtejä. Erityisen paljon kiinnostaa vesi-elementti.

      Käy hakemassa jostain ilman ämpäri, sillä pystyy hallita vesi-elementtiä hyvin.

    • Anonyymi

      Miten voin oppia hallitsemaan tuulta?

      • Anonyymi

        Sinun pitää keskittyä ja vaikka istua maahan (ulkona) laita silmät kiinni pitele päätä kahdella käsellä keskisormella ja etusormella mieti vain tuulta ja säätä (voit tehdä tämän illalla päivällä tai milloin vain) toivottavasti olia apua ps. Outoa että joku oli täällä vielä 2021🤣


    • Anonyymi

      En vain onnistu hallitsemaan vettä vaikka se minun elementti onkin. Harmittaa kun olen horoskoopiltani ilma😔

      • Anonyymi

        Sama


    • Anonyymi

      Onko elementit/magia oikeasti syntistä?

    • Anonyymi

      ;) minuakin kiinnostaisi
      (Tykkäisin ilmasta)

    • Anonyymi

      Älkää yrittäkö se on turhaa…..
      AJ

    • Anonyymi

      Te sotkeudutte VESILLE joista ette ymmärrä mitään. Te kaksi voitte lopettaa tai tapahtuu seurauksia!!!

      • Anonyymi

        Ketkä me? Ja mitä seurauksia? Tarkentaisitko vähän!?


    • Anonyymi

      Ilman elementti on vahvin. Sen kantajalla on suuri vastuu. Monet pahat havittelevat tätä voimaa. Jos omistat tämän voiman, sinun on varauduttava taistelemaan siitä. Ilman elementti on samalla harvinaisin. Sitä on vain parilla ihmisellä koko maailmassa. Haluaisin kovasti tavata tuulentaitajan, mutta ymmärrän kyllä, että hän ei halua paljastaa kykyjään.
      Jos tuulentaitaja lukee tätä, haluan sinun kuuntelevan minua tarkasti. Sinun perässäsi saattaa olla joku, kuka on tajunnut vahvat voimasi. Tällä on hallussaan varmastikkin mustaa magiaa. Musta magia haluaa kaiken taian, mitä vain saa. Hän haluaa kaikki elementit, jotta pääsisi ”Avatar” tilaan. Avatar tilassa ihminen hallitsee kaikkia alkuvoimia ja on vahvimmillaan. Jos musta magia saisi kaikki voimat, Avatar tilaa käytettäisiin hyväksi maailman tuhoamiseen.
      Jos omistat ilman elementin, seuraavaksi tulet omistamaan veden, maan ja lopuksi tulen. Tuli ei ole fyysistä vaan henkistä. Tulen elementillä yhdistät kaikki voimat ja se on avainasia Avatar tilaan.
      Muistakaa, että voimat kulkevat suvussa. Jos isälläsi tai isoisälläsi, äidilläsi tai isoäidilläsi on ollut tuulen elementti, se voi periytyä myös sinulle. Sama käy kaikissa elementeissä.
      Jos hallitset siis ilmaa, sinusta tulee melko varmasti Avatar, jos pystyt opettelemaan kaikki alkuvoimat. Sivuvoimia on myös neljä, jotka kuuluvat tähän ympyrään. Niitä ovat valkoinen magia, sähkö, jää & lumi sekä musta magia. Mustaa magiaa ajatellaan aina pahana, mutta todellisuudessa, se ei ole sitä, jos sitä käytetään oikein.
      Avatarilla pitää myös olla tiimi, jossa jokaisella on eri alkuaineita. Niitä voi luovuttaa Avatarelle, mutta se on hyvin kivuliasta ja raskasta molemmille osapuolille.
      Jos näette jonkun seuraavan teitä, teidän pitää varautua taistelemaan. Joku on aina perässänne ja tietää liikkeenne.

    • Anonyymi

      Minä satun tietämään kuka tämä tuulentaitaja on. Ja kaikkien tiedoksi hän ei ole mikään vanha viisas akrabadabra velho. Hän on lapsi. Ja mistä minä tiedän?? Näkeehän sen nyt ette hän osaa vielä voimiaan käyttää. En ennen uskonut yhtään tälläisiin, mutta tämä tapaus muutti kaiken. Eikö ilmatieteenlaitos tee siellä töissä mitään vai miksi ei huomata järkyttäviä tuulimyrskyjä ja puuskia??? Otin ohjat omiin käsiini ja kävin ostamassa tuulimittarin. Lukemat ovat hullut.
      k30 m/s mikä meinaa myrskyä. Ja kaikki yhden lapsen tekosia. En suinkaan väitä etteikö voima kiehdo minua, mutta haloo teitä muita!!! Nuo myrskyt ovat melkein hirmumyrkyn veroisia ja tuulet on tulleet melkeen 70 kilometrin päästä. Sanon vaan et tää lapsi on ihan jäätävän voimakas ja mitä olen näitä nyt lukenut niin näyttää, että hän pystyy asioihin, mihin kukaan muu ei.

    • Anonyymi

      Ennenkuin oppii hallitsemaan, pitää oppia tuntemaan.

      • Anonyymi

        Suolen toiminta pitää oppia tuntemaan ennenkuin tekee elementtimagiikkaa. Muuten Kirka heittää leijan.


    • Anonyymi

      Hirmumyrsky tuhosi mun talon Riihimäellä pari kuukautta sitten!!!! Se oli jotain ennennäkemätöntä. Puut katkeilivat ja kaatuivat mun mökkipahasen päälle. Trampoliini lähti lentoon, samoin pyörä….

      • Anonyymi

        Oops! Tulipa tehtyä elementtitaikoja hernekeiton vaikutuksen alaisena. Siitä tuli Riksun hirmumyrsky. Sori siitä!


    • Anonyymi

      Olen lukenut taikakirjoja jo 4 vuotta. Siellä kerrotaan mustasta hahmosta, joka jahtaa valkoista magiaa. Mutta tämä musta hahmo ei voi lähteä paikasta, jossa elementtien hallitsija sai voimansa. Eli esimerkkinä: jos sait voimasi Helsingissä ja asut Tampereella, tämä hahmo ei voi lähteä mukaasi, koska se on sinetöity siihen paikkaan, jossa voimat näyttäytyivät ensimmäisen kerran. Ja jos sinä Tuulilapsi löydät tämän tiedon, muista se!

    • Anonyymi

      Muistan kauniin runonpätkän sadusta, jossa elementtien sirpaleet levisivät ympäri maailmaa ja tuulen kohdalla sanotaan ” Tuulen voiman saa poika Pohjoisesta, tukka vaalea kuin lumi, sydän puhdasta kultaa. Yksin ei tarvitse matkata, kun on lauman mukana”

    • Anonyymi

      Mä asun Heinolassa ja siel lenteli joku haukka sen tuulimyrskyn sisällä, ihanku se ois hallinnu sitä tai jotain.

    • Anonyymi

      Musta hahmohan pystyy tekee näköharhoja uhreille. Se on oikeesti vaarallista jos luulee näkevänsä jonkun ketä ei oikeesti olekkaan

    • Anonyymi

      Mikä satu?

    • Anonyymi

      Satu kirjan löysin pappani ullakolta. Nimi oli jotain Elementit tai jotain. Siellä luki kaikkia ihmisiä ketkä ovat kokeneet jotain taikuuteen liittyvää. Erityisesti kirjassa painotettiin tuulta. Kirjassa kerrottiin pojasta Pohjoisessa, joka syntyy ”seuraavassa luvussa”. Tarina pojasta oli lyhyt, mutta yksi lapsuuteni lemppareita. Hän yritti kostaa pahuudelle, mutta kirja ei maininnut kuinka kaikki loppui. Se on kaivertanut minua vielä tänäkin päivänä. Voittiko hän pimeyden vai saivatko he hänet kiinni?

    • Anonyymi

      Millon toi kirja julkaistiin, haluisin lukee kiinnostavan kuulonen?

    • Anonyymi

      missä tää poika asuu?

    • Anonyymi

      Suomessa jos tuulet tulee jostain 70 km päästä ei se mikää venäläinen oo.

    • Anonyymi

      Jos haluat saada vastauksia, mene paikkaan jossa sait ne.

    • Anonyymi

      1932 Luki takakannessa, mutta Pappa väitti sen olevan paljon vanhempi, joskus 1800-luvulla, mutta sitä ei voinut silloin julkaista, koska noituutta ei hyväksytty

    • Anonyymi

      Mustan hahmon päämaja on helppo löytää, jos tajuaa katsoa oikeasta paikasta. Yleensä hylätty talo, jossa on jotain elonmerkkejä. Esim. valot päällä.

    • Anonyymi

      Kaikki tuulentaitajat kuoli jo 1700-luvulla, koska he eivät osanneet pitää taikaansa salassa. Heitä pidettiin noitana. Mutta suvussa taika jatkoi matkaansa ja vielä näköjään on yksi tuulentaitaja, mutta lyön vetoa, että hän on ainoa.

    • Anonyymi

      Mä aion saada ne voimat. Mä oon halunnu niitä liian pitkään jo ennen kun sä edes synnyit.Ja mä aion saada ne. Odota vaan Tuulipoika.….

    • Anonyymi

      Kaikki info mulle tästä pojasta ja sen kyvyistä. Tapaaminen sovitaan myöhemmin. Mitään pahaa ei tapahtuisi, juttu tuokio olisi kivaa.

    • Anonyymi

      Mä en usko tälläseen yhtään. Tää poika ei oo tyylii ees olemassa.

    • Anonyymi

      Odottakaa vain kun lehtiryhmät kuulevat tästä🥲

    • Anonyymi

      Tollaset ihmisethän voidaan viedä labraan

    • Anonyymi

      miks te uskotte tälläsee?????

    • Anonyymi

      onko kellään näköhavantoi?

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla, kohta me nähään se velho TV:ssä.

    • Anonyymi

      Se on vain pieni lapsi antakaa hänen jo olla, jos on voimia niin olkoon. Tarviiko pelotella koko ajan?

    • Anonyymi

      lukeekohan se poikakin näitä?

    • Anonyymi

      Miks kaikki murehtii siitä pojasta??? Täällä Suomessa liikkuu joku mutantti hirviö, mitä valtio piilottelee!!!! Ehkä kuin joku Isojalka, veikkaisin.

    • Anonyymi

      Se on lohikäärme. Lahdessa palo mun kodin lähellä puita ja luulin sen olecan tuhopoltto. Kun palokunta sammutti palon, näin ison painauman maassa. Musta tuntuu, että tässä maailmassa on muitakin taikojia, kuin tuo poika.

    • Anonyymi

      Venäjä ei saa kuulla tästä, muuten ne vie sen ja tekee pojasta tai lohikäärmeestä salaisen aseen.

    • Anonyymi

      voitko Tuulipoika jooko kertoo miten sait kykys? Vaikka maksusta?

    • Anonyymi

      Poika on saatava kiinni ja luovuttamaan tuulen voimansa. Jos hän ei kerran osaa niitä hallita ja on jo jonkun talon rikkonut ja tehnyt hirmumyrskyjä, se on vaarallista ja vaaraksi hänelle itselleen. Kaikki tieto pojasta NYT!

    • Anonyymi

      Sleeping Dragonina tunnettu Zhuge Liang oli 200-luvulla Kiinan tunnetuin strategisti. Chibinä tai Red Cliffinä tunnetussa taistelussa Jangtse n. 20 kertaa pienempi laivasto voitti yli miljoonan sotilaan laivaston. Zhuge Liang ja toinen tunnettu strategisti Zhou Yu halusivat käyttää tulta pohjoisesta saapuvaa vihollista vastaan. Heidän harmikseen tuuli ei puhaltanut koskaan siihen aikaan vuodesta toivottuun suuntaan. Vihollinen jonka sotilaat koostuivat lähinnä pohjoisen joukoista jotka eivät vedessä olleet siis sotineet riittävästi joten ylivoiman, ja tuulen suunnan takia he sitoivat kaikki laivat toisiinsa ketjulla. No sitä tuskin kukaan on tehnyt historiassa uudelleen sillä Zhuge Liang rakensi alttarin jolla vaihtoi tuulen suuntaa. Lopputulos oli legendaarinen tulipallomeri jota on jollain tavalla yritetty toteuttaa myöhemminkin kirjoissa ja tv-sarjoissa.

    • Anonyymi

      Minä ja kolleegani olisimme kiinnostuneet tästä tapauksesta. Olen Länsi-Suomessa uutisten etsijä ja haluisin tehdä jutun tästä aiheesta. Se olisi riski maineelleni, koska monetkaan eivät tätä uskoisi. Mutta tällä sivustolla on käyty 24 tunnin aikana 200 ihmistä seuraamassa ja tarkkailemassa Tuulipoikaa. En ole vielä varma pitäisikö uutinen tehdä, mutta tämä voisi olla urani huippu, jos tämä onnistuisi ja saisin tehtyä yhteistyötä pojan kanssa.😊

    • Anonyymi

      Miltäs tuntuu olla julkkis, Tuulipoika?
      AJ

    • Anonyymi

      Missäköhän kaupungissa hän asustelee?

    • Anonyymi

      Harjoitin 1970-luvulla veden voimaa ja tiedän, että tunnen tällä hetkelläkin energioiden muuttuvan koko ajan.

    • Anonyymi

      Tuulipoika, sinun on luettava tämä tarkasti. Maailman energiat ovat muuttuneet, eikä se tarkoita vain sinua. Täällä aukeilee portteja, josta tulee mustan magian omistajat. Koska he ovat huomanneet energiasi, he haluavat viedä sen. Portit tulevat aina lähelle olinpaikkaasi, mutta sitä on vaikea huomata. Ne ovat yleensä ison kukkulan päällä ja näyttävät rakennuksilta. Niiden sisällä portti avautuu ja musta magia saapuu maan päälle, vahvempana kuin koskaan. Jos sinä Tuulipoika et voi pysäyttää heitä, kukaan ei voi.

    • Anonyymi

      se tekee nää kaikki vahingot tahallaan ja on oikeesti joku agentti Suomee vastaa🤬🤬🤬

    • Anonyymi

      Avatar voimat on vaan yhden ihmisen käytössä kerrallaan. Jos Tuulipoika on se kuka väitetään, hänellä on kiire, koska portaaleja on Suomessa ja ainakin yli 20.

    • Anonyymi

      Kuka löys tänne tiktokin kautta🫣✋✋

    • Anonyymi

      Miettikää, jos se poika onkin se lohikäärme!

    • Anonyymi

      He eivät löydä sinua Tuulipoika, kunhan et paljasta itseäsi!! Pidä matalaa profiilia taioistasi, harjoita niitä vain rauhallisilla paikoilla.

    • Anonyymi

      Paljasta jo ittes. Et sä pysy salassa kuitenkaa kauaa…..

    • Anonyymi

      Poika on varmaan joku 9-11 vuotias.

    • Anonyymi

      Eilen kun olin Myllykylässä kuulin jonkun pojan huutavan ihan täysiä joskus 7 aikaa illalla ja sitten tuli sellai tuulenpuuska heti perässä että kaaduin. No siitä suoraan akuuttiin ja sain tietää että tuli hiusmurtuma vasempaa ranteeseen. Se tuuli pyyhkäs niin kovaa että se oli ku joku seinä. Ja se huuto, se tuli tosi kaukaa mutta silti niin kovaa.

    • Anonyymi

      Oon kuullu huhua, että jossain suomen koulus on pidetty jotain hulluu eläintä ja se pääs vapaaks niinku tällä viikolla. En oo liikkumas ulkona kuukausiin.

    • Anonyymi

      Kukaan ei osaa taikoa piste

    • Anonyymi

      Onnistuukos sähkön hallinta, Tuulipoika?
      AJ

    • Anonyymi

      Joku sano et tällä sivustolla on ollu parhaimmillaan samaan aikaan 150 lukijaa😧😧😧😧

    • Anonyymi

      Onks nää tuulet sen pienen pojan aiheuttamia?

    • Anonyymi

      meiän pitää olla varuillaan, se poika voi vaikka ryöstää meiän energiaa ja käyttää sitä maailman tuhoamiseen

    • Anonyymi

      Näittekö te sen uutisen?

    • Anonyymi

      Jossain uutisessa puhuttiin hirviöistä ja siitä että niitä ois oikeesti täällä

    • Anonyymi

      Kyyjärvellä oli hirviön jälkiä maassa tai en tiiä mitä ne oli mutta näytti hirviön jäljiltä. Sillä oli iso käpälä ja sitäkin isommat kynnet

    • Anonyymi

      Mä näin rannalla kerran pojan ja vesi nosti sitä pintaan ku se hyppäs laiturilta syvälle😮😮 Mä tajusin heti ettei se ollu normaalia veden toimintaa

    • Anonyymi

      Miinat kunniaan!
      -kauko-ohjattavat maamiinat, eli voidaan kaukaa säätää ovatko ne on vai off. Kun tilanne tulee päälle, niin ”put on” kun tilanne on ohi ”put off”. Ne on off-tilassa helppo kerätä poiskin. (”Maasta sinä olet tullut, maaksi sinun pitää jälleen tuleman…”) Rypälemiinat voivat lentää … mukana. Mutta ”harvat ovat polyamorfisia”. Suomessa itse asiassa niitä jo eräiltä osin on, mutta merissä. Ei kuitenkaan seireenejä, Odysseian harharetkien tapaan, eli aluksi kauneudellaan pettäviä, hirviöitä. Muuten hei, Suomessa et voi sanoa ketään lutkaksi, se on erittäin epäkohteliasta ja loukkaavaa. Mutta Ukrainassa se on normaali nick name Ludmilalle.
      -Joka paikka täyteen etäohjattavia maamiinoja, kodit ja kaupungitkin. Viime talvisodan jälkeen Miinoitettiin koditkin. Miinat synnyttivät uusia Miinoja ja Pekkoja. Voi Hyvä Sylvi, raukkaa sentään, -synnytti niitä vielä enemmän. Ja: ”Se Iso-Iita on, ja se Iso Iita on, Iita on, Iita on. -Ja ison Iitan rinnalla, elo ompi huoleton” - kaikui autoissa häämatkoillakin.

      Mutta nyt on hyvät neuvot kalliit:

      The Beatles were an English rock band, formed in Liverpool in 1960, that comprised John Lennon, Paul McCartney, George Harrison and Ringo Starr.

      Nykyisin the jäsenet ovat: Putin, Patrusev, Portnikov ja Soigu. Niiltä se onnistuu, Siperian bag i joiku. (Bag = panssarivaunu venäjäksi)

      Kaivettu on 2000 panssarivaunua uusittaviksi. Jo tulee korjaamoille faksi ja työ ja ruplaflaksi. Vaan samalla ”menoliput” johtajille kun näkyy tyhjät luolan seinät? Myyty on? -Ja valehdeltu keisarille, …-eihän?

      Ukraina nyt nauraa voiku! Maili, -kaks, vähemmän on bag i joiku. On riittävästi etumatkaa ja Ukrainan leopardit osaa kaukaa laulaa. Challengerit, Abramsit ne myös pauhaa. Ei oo orkesteril, keisarilla mammonaa, -ei rauhaa.

      Odota hetki-kaksin, lähetän nyt menneisyyteen faksin. Eino Leinolle ja Taras Ševtšenkolle ja kysyn runomittaa, -oi. Vaikka nelipolvista trokeeta? Voi voi, -Ei nyt runosuoni, -ilman liittoutumaa, soi. Tai jos vaikka räppiä suosittelisivat nuo,... -jos nyt voivat. …-Kuka tietää, mitkä ”runot, joiut”, seuraavaksi soivat?

    • Anonyymi

      Avatar tilassa ekaa kertaa oleva tuulentaitaja ei voi hallita itseään. Hän saattaa kouristella, huutaa, möyriä maassa, juosta pakoon tai joskus jopa satuttaa muita. Avatar tilaan pääseminen vie paljon energiaa minkä takia ensimmäinen avatar kerta uuvuttaa tuulentaitajan niin pahasti että hän kaatuu maahan pyörtyneenä. Sitä ei pidä säikähtää, se kuuluu asiaan. Avatar pitää viedä salaiseen paikkaan, jossa tiimiläiset antavat hänelle omia voimiaan ja lausuvat taikasanat. ”Metsän kukat kukkivat, metsän eläimet nukkuvat. Kosketa puuta, katso kuuta. Herää Avatar, anna maailman lahja” Sen jälkeen Avatar jälleen herää. Mutta nuo sanat houkuttelevat mustaa hahmoa lähemmäs. Olette silloin pahassa vaarassa, varautukaa taistoon.

    • Anonyymi

      Onks jengi nähny niit zombie 2023 videoita?

    • Anonyymi

      pelastaaks Avatar meidät niiltä??

    • Anonyymi

      ei pelasta jos se asuu Suomessa…. Virus leviää Kiinassa… Ei Avatar kerkiä auttaa

    • Anonyymi

      Niin feikkiä😂😂😂😭😭😭😈😈

    • Anonyymi

      Antakaas kun minä selitän. Zombiviruksen ovat sulaneet jäävuorista jotka ovat olleet jäässä 4000 vuotta. Kellään ihmisellä ei ole vastustuskykyä tälläiselle virukselle. Virus leviää Kiinassa ja on saanut jo pari sataa ihmistä mm. Kolumbiassa. Zombievirukseen ei keksitä lääkettä parissa kuukaudessa, edes vuodessa! Silloin esiin astuu valtion salaisuus, Avatar. Koska Avattarella on suuria määriä energiaa kehossaan, se tekee hänelle suojan virusta vastaan. Tämä tarkoittaa, että Avatar on immuuni, eli ei voi saada tartuntaa. Kuitenkin, jos maaiman tasapaino alkaa järkkyä kuten tapahtua selittämättömiä asioita, Avatar menettää energiaansa, milloin altistus virukselle on vahvempi. Valtio tietää kaikesta, ihan kaikesta. Siksi kaikki ovat anonyymeja. Ja he myös tietävät Avattaren olemassa olosta, mutta ei siitä, kuka tämä on tai missä hän on. Avattarella on henkieläin, jonka kanssa hän tuntee syvää yheyttä. Jos tuo eläin saadaan kiinni, he ovat askeleen edellä. Maailma ei ole koskaan ollut näin lähellä tuhoa. Koko maailma odottaa sinua, Avatar

    • Anonyymi

      Taikuuteenha voidaan tarvita joku erityinen paikka missä sitä voi harjottaa

    • Anonyymi

      kuka muka tietää mikä Avattaren voimien tarkoitus on? Joku tai jokinhan nekin on hänelle antanut. Jos Avatar käyttääkin ne pahaan eikä hän olekkaan mikään hyvä tyyppi. kaikki menee pahasti lankaan….

    • Anonyymi

      Avatar on hyväntahtoinen. Mustan magian harjoittaja on paha. Hän on niin sanottu ”Musta prinssi” joka yrittää viimeistellä Avattaren ja saada maailmankaikkeuden haltuunsa. Mustalla prinssillä on käytössään kaikki musta magia, koska hän petti koko armeijansa ja varasti heidän taikuutensa, muuttaessaan sen mustaksi magiaksi. Mustalla prinssillä on myös poika, joka tunnetaan nimimerkeillä AJ, muuta tietoa hänestä ei ole, koska Musta prinssi suojelee häntä ja käyttää häntä salaisena aseena, kun on itse heikoilla. Avattarella on vaikeuksia oppia hallitsemaan joitain voimia, koska mustan magian takia hänen Tuulitilansa järkkyy.

    • Anonyymi

      Hauska fakta: tiesittekö että Avatarta ei ole

    • Anonyymi

      Eikö ihmiset tajua, että jos on voimia, eikä niihin usko, ei ne myöskään näy

    • Anonyymi

      Mulle on ainakin sanottu, että valkoinen magia aistii aina mustan magian lähellä. Se on sellai suojavaisto et osaa varautuu jos joku hyökkää

    • Anonyymi

      Mikä tää Mustan prinssin tarina on? Voiko joku kertoa kiinnostaa ihan sikan

    • Anonyymi

      Millo me saadaa tietää kuka Avatar on oon oottanu jo varmaa vuoden

    • Anonyymi

      Asun tällä hetkellä Saksassa ja täälläkin ainakin mun kaveriporukka uskoo tähä ihan täysil. Ollaa nähty selittämättömii maanvyörymiä ja kerra uimarannal tuli sellai vesipyörre ihanku sielt ois ollu joku portaali

    • Anonyymi

      Minä olen kemian opettaja Pohjanmaalta. Oon lukenut tätä palstaa aina silloin tällöin. Yhtäkkiä yhtenä päivänä käytin kaasupoltinta normaaliin tapaan ja yhtäkkiä se räjähti. Ajattelin että se johtui omasta virheestä mutta tuli alkoi muodostaa jotain. Pöydälle eteeni ilmestyi selkeä tuulen symboli. Muistin heti että Avatar on tuulentaitaja. Mutta sitten tuli katosi, ihan kuin se olisi vain haihtunut ilmaan eikä sammunut. Pöydässä ei ollut jälkeäkään ja muistellessani tilannetta, tuli oli purppuraa, vaikka paniikissa siinä tilanteessa en sitä kerinnytkåän ymmärtää.

    • Anonyymi

      Musta prinssihän on myytti ainakin pohjois-suomessa. kerrottiin sitä pieninä penskoina toisillemme makkaraa paistaessa nuotiolla. Musta prinssi oli tumma hahmo joka ratsasti pimeyden ratsulla, sen takia hän onkin niin nopea. oli niin pelottava tarina että minulta jäi puolet kuulematta kun tukin korvat. onkoha muita tämän tarinan muistavia?

    • Anonyymi

      Kirkkonummella oli revitty iso puu juurineen päivineen irti, kukaan ei tiedä kuka olisi sen voinut tehdä, koska merkkejä mistään koneista ei ollut

    • Anonyymi

      Avatar tee joku amuletti, se suojaa sinua ja jos tulee kiperä paikka, voit jättää sen taaksesi, se voi joskus pelastaa sinut, luota minuun

    • Anonyymi

      Musta prinssi ei varmaa oo missää kaupunkimaisemis, kait sen näkis joku. Tuntuu et maalla sil on helmpompi olla

    • Anonyymi

      Musta prinssi käyttää alhaista magiaa, koska hän osaa verentaitoa eli voodoota. Hän pystyy pakottamaan uhrinsa tekemään mitä tahtoo. Vaikka uhrista tuntuu että hän voisi lopettaa, hän ei voi. Tästä voi jäädä ruumiillisia vammoja kuten mustelmia, naarmuja ja joskus jopa kehon osa voi mennä pois paikoiltaan

    • Anonyymi

      Musta prinssi tekee uhreistaan omia nukkejaan. Sen takia me sanottii sitä penskoina nukketeatteriksi, kun kaverit alko käyttäytyy oudosti. Mut ei siis oo naurunasia

    • Anonyymi

      TEIN EHKÄ PARHAIMMAN LÖYDÖN IKINÄ!!! Meiän historian kirjassa on luolateos pojasta noin 10 vuotiaasta joka muuttu Avatartilaan, hän seisoin maassa mutta siinä näytettiin hänen henkensä joka nousi niinku jonnekki avaruuteen. Toivottavasti tästä on apuu jollekki ehkä jopa itse Avattarelle

    • Anonyymi

      Mulla on ollut outoja aikoja esimerkiksi kun laulan ulkona alkaa tuntumaan tuulen viima voimakkaasti ja olen 10.v se on outoa ja tunnen erityisen voiman sisälläni se on mahtavaa

    • Anonyymi

      Moi oon 10.v haluisin hallita tuulta ja maata mutta en tiedä miten voitteko auttaa ja mulla joskus tulee viima kun laulan ulkona tai esimerkiksi oon vihainen

    • Anonyymi

      Keskity ja anna tunteille valta mutta ole samalla varovainen ja pelko on vahvuus muista se

    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mua en tiedä miten hallita tuulta ja maata voiko joku pliis auttaa mua🙏🏻🙏🏻

    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mä en tiedä miten hallita tuulta ja maata Jouko joku pliis auttaa

    • Anonyymi

      Haluaisin oppia hallitsemaan vettä voisitteko auttaa?

    • Anonyymi

      Itse hallitsen tuulta tunteilla i mutta kannattaa kuunnella elementtiäsi ja sulautua siihen

    • Anonyymi

      Minä en tiedä mikä on minun taika olen yrittänyt levitaatiota mutta ei onnistunut ja käytän noidan käsi kirjaa en tiedä toimiiko se mutta yritän olen erittäin taika uskoinen paras kaverini on myös noita kaverini ollaan hyviä uskomaan että pystytään<3

    • Anonyymi

      Mun elementti on maa. Oon myös joskus saanu hallittua vettä hiljentämällä sadetta. Viime kesänä sain kasveja kasvamaan multaan. Olen saanut myös mansikoita kypsymään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe