ne nyt pitäis tulla hittovie ekana
MISSÄ SAAAAKELISSA AALLON PISTEET!!!!!!!!!!!!!!!!!
13
93
Vastaukset
- hengenahdistuksiaaaaa
ehin kuolla tähä jännitykseen ennen ku saan tietää..olis pitäny hakee maakuntaa
- Enpystytähänenää
En vois olla tän kommentin kanssa enempää samaa mieltä
- sdasdas
sain aallon pisteet. 36p. ei varmaa sisälle mennä...
- asdkljaslkdsad
Sama. vittu. olen idiootti.
- neitihuolimattomuus
36,5 ja sama helvetin kohtalo vittusaatanaperkele
- sdasdas
asdkljaslkdsad kirjoitti:
Sama. vittu. olen idiootti.
Jep. Jopa 5 väärin vielä mulla :DDdd
- Ldksja
Täällä myös 36,25 se oli sitten siinä. En oo koskaan ollut varmaan näin pettynyt itseeni.
- Aaltoaalto
Kyllä tolla pääsee aaltoon
- justbeingrealistic
älkää vittu oikeesti jaksako antaa tommosia toiveita. ei todellakaan pääse millään alle 37
- hustlaajahali
justbeingrealistic kirjoitti:
älkää vittu oikeesti jaksako antaa tommosia toiveita. ei todellakaan pääse millään alle 37
haha, höpö höpö.
- gfdgdffgd
Täällä on ehkä parilla ollut yli 37, suurimmalla osalla jotain 36 aaltoon, jos katsoo tuoda aallon pistelistaa pisteden julkaisun jälkeen. Luulis, et enempi kuin 2 niistä 200 aaltoon pääsevästä olis käynyt täällä, jos raja tosiaan on yli 37
- aatovaikaato
gfdgdffgd kirjoitti:
Täällä on ehkä parilla ollut yli 37, suurimmalla osalla jotain 36 aaltoon, jos katsoo tuoda aallon pistelistaa pisteden julkaisun jälkeen. Luulis, et enempi kuin 2 niistä 200 aaltoon pääsevästä olis käynyt täällä, jos raja tosiaan on yli 37
niimpä.
- jesssssss
37.25 aaltoon. Tuntuu hyvältä. Ne pisteet tuli tossa n. 19.45 aaltoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747664Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583203- 372496
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj132109Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352054- 221988
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611621
- 181599